A+E Networks awansowało Julianę Stock na stanowisko dyrektora ds. marketingu i marki firmy, która będzie nadzorować zespoły marketingu strategicznego, kreatywnego i marki firmy. Nowa rola Stock będzie skutecznie łączyć te zespoły w jeden dział w firmie.
Stock była ostatnio wiceprezesem wykonawczym ds. strategii marki korporacyjnej i szefem personelu prezesa i przewodniczącego A+E Networks Paula Buccieri. W swojej nowej roli będzie nadal podlegać Buccieriemu.
„Juliana była integralną częścią nie tylko kształtowania wizji, wartości i kultury naszej organizacji, ale także prowadzenia strategicznych inicjatyw biznesowych, które pomogły A+E Networks innowacji i wzrostu w kluczowym czasie w branży,” Buccieri powiedział w oświadczeniu. „Ma zasłużony szacunek kierownictwa, kolegów i zespołów w całej firmie i jestem pewien, że poprowadzi dział marketingu i marki w sposób celowy i przyniesie jeszcze lepsze wyniki.”
„Jestem zaszczycony i pełen pokory, że mogę wnieść swoje doświadczenie do roli, która w znaczący sposób ukształtuje jedne z najpotężniejszych marek w mediach”, dodał Stock. „Z niecierpliwością czekam na możliwość kierowania zespołami, które osiągają wysokie wyniki w ramach jednego działu, co pozwoli na rozwój portfolio i biznesu, zarówno w ramach naszych platform, jak i w branży.”
W ostatnich miesiącach w branży nastąpiła duża rotacja na stanowiskach związanych z marketingiem. W zeszłym miesiącu AMC Networks zatrudniło Lena Fogge’a na stanowisko szefa marketingu, a w kwietniu Peacock zatrudnił byłą dyrektor Netflixa Shannon Willett na stanowisko szefa marketingu. W marcu Netflix dokonał zmian w swoich zespołach marketingowych po odejściu Bozomy Saint John, powierzając Marian Lee stanowisko CMO.