poniedziałek, 27 maja, 2024

Ostatnie posty

„Aquaman i zaginione królestwo” z szansą na świąteczne otwarcie za 40-50 mln USD

Aquaman i zaginione królestwo zmierzy się ze wzburzonym morzem, gdy wpłynie do kin w okresie Bożego Narodzenia, ponieważ gatunek superbohaterów nadal boryka się z trudnościami.

Według źródeł mających dostęp do danych opracowanych przez National Research Group, główna hollywoodzka usługa śledzenia pokazuje, że sequel superbohatera DC osiągnie 40 milionów dolarów w ciągu czterodniowego weekendu świątecznego (22-25 grudnia). NRG podaje również przedział, który w tym przypadku wynosi od 36 do 44 milionów dolarów. Warner Bros., dom DC, jest bardziej optymistyczny, podając prognozę 50 milionów dolarów lub więcej za cztery dni.

Zaginione królestwo prawdopodobnie nie dorówna debiutowi pierwszego Aquamana , który przyniósł 75,8 miliona dolarów w czterodniowy weekend 21-24 grudnia 2018 roku i 86,7 miliona dolarów do poniedziałku, który był Wigilią. Pięciodniowy świąteczny zaciąg do Bożego Narodzenia wyniósł 97,8 miliona dolarów, co dało łączny krajowy dochód w wysokości 104,5 miliona dolarów, wliczając specjalne pokazy przedpremierowe w poprzedni weekend.

Film, w którym ponownie spotkali się reżyser James Wan i Jason Momoa, stanął przed wieloma wyzwaniami związanymi z wejściem na duży ekran, w tym kilkoma opóźnieniami, problematycznymi pokazami testowymi i trzema rundami poprawek. Oprócz problematycznego śledzenia, przedsprzedaż filmu jest powolna, według źródeł konkurencyjnego studia, choć może wzrosnąć, gdy Warners podejmie ostateczne działania marketingowe.

Wielkobudżetowy tentpole jest nadal pewny szczytu świątecznego box office’u, chociaż wczesne śledzenie nie do końca zaszczepia świątecznego ducha w kierownictwie Hollywood.

Według danych NRG, animowany obraz Universal i Illumination Migration śledzi czterodniowe otwarcie w wysokości 13 milionów dolarów lub w przedziale od 11 do 15 milionów dolarów. Podobnie jak w przypadku filmów o superbohaterach, animacja ma trudności z odnalezieniem się w erze po pandemii. Rosną obawy, że rodziny wolą oglądać animację w domu niż potencjalnie kosztowną wycieczkę do kina.

Czytaj również:  Bill Maher komentuje kontrowersje związane z Oscarami "Barbie" w programie "Real Time": "Czy to naprawdę patriarchat?"

Jasnym punktem jest film Warner Bros. The Color Purple , muzyczna adaptacja wyprodukowana przez Oprah Winfrey, gwiazdę oryginalnego filmu Stevena Spielberga. NRG przewiduje, że film osiągnie 7 milionów dolarów w Boże Narodzenie (WB jest bardziej optymistyczne i szacuje 9 milionów dolarów). W obu przypadkach byłby to mocny start.

Danielle Brooks gra rolę Sofii w nowym The Color Purple w reżyserii Blitza Bazawule. Fantasia Barrino, nominowana do nagrody Tony za rolę Celie w broadwayowskiej adaptacji musicalu The Color Purple, ponownie wciela się w tę postać w filmie.

Dobrą wiadomością dla wszystkich filmów świątecznych jest to, że każdy dzień między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem jest jak weekend pod względem ruchu kasowego.

Więcej w przyszłości.

Latest Posts

Nie przegap