niedziela, 14 lipca, 2024

Ostatnie posty

Condé Nast przejmuje podcast „In The Dark” od American Public Media (wyłączność)

Condé Nast dokonuje przejęcia w przestrzeni podcastów.

Wydawca przejmuje od American Public Media podcast In the Dark, w tym bibliotekę dotychczasowych odcinków.

Firma przenosi pracowników programu śledczego, w tym współtwórców Madeleine Baran i Samarę Freemark, którzy opracują nowy sezon dla działu audio Condé Nast Entertainment.

Będą również współpracować z pracownikami New Yorker nad przyszłymi odcinkami In the Dark, a także opracują nowe narracyjne serie podcastów dla szerszego portfolio firmy. New Yorker redaktor David Remnick powiedział, że po raz pierwszy został wprowadzony do serii przez krytyka kulturowego Sarah Larson, która nazwała In the Dark swoim podcastem roku w 2018 roku.

„I czy kiedykolwiek miała rację” – dodał. „Jestem zachwycony, że The New Yorker będzie współpracował z Madeleine, Samarą i niezwykłą pracą śledczą ich zespołu.”

„Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że dołączamy do organizacji znanej zarówno z reportażu śledczego, jak i wciągającej narracji” – dodał Baran. „To idealne dopasowanie dla nas i nie możemy się doczekać, aby rozpocząć pracę.”

Warunki finansowe nie zostały ujawnione.

In the Dark wystartował w 2016 roku i zdobył dwie nagrody Peabody, Edward R. Murrow Award i George Polk Award.

„Każdy, kto słuchał odcinka In the Dark wie, że ci reporterzy i producenci robią jedne z najlepszych dziennikarzy śledczych w audio” – powiedział w oświadczeniu szef globalnego audio CNE Chris Bannon. „Jesteśmy podekscytowani, że ten zespół wszystkich gwiazd dołącza do Condé Nast Entertainment – partnerstwo, które ustanowi nas liderem w narracyjnym podcastingu”

Dział audio Condé Nast produkuje wiele programów, w tym The New Yorker Radio Hour, Bon Appetit’s Dinner SOS i The Run-Through With Vogue. In the Dark rozszerzy swoją obecność w przestrzeni śledczej.

Czytaj również:  twórca "We Are Lady Parts" o zwiększeniu skali w sezonie 2

Latest Posts

Nie przegap