sobota, 14 września, 2024

Ostatnie posty

Dior, Armani i Prada wygrali miliony w zarobionej ekspozycji podczas Złotych Globów, zgodnie z inauguracyjnym rankingiem mocy czerwonego dywanu 2024

Jako inauguracja sezonu nagród w 2024 roku, 81. rozdanie Złotych Globów w Beverly Hilton emanowało zdecydowanie świąteczną atmosferą, nie tylko dzięki trofeom i przemówieniom, ale także wysokiemu stylowi na czerwonym dywanie.

Po raz pierwszy The Hollywood Reporter oferuje oparte na danych spojrzenie na luksusowe marki, które rządziły na dywanie, dzięki ekskluzywnej współpracy redakcyjnej z amerykańską firmą Launchmetrics. Korzystając z własnego algorytmu, agencja zajmująca się wydajnością marki zmierzyła wpływ dziesiątek marek noszonych przez gwiazdy w niedzielny wieczór, od postów w Internecie i mediach społecznościowych po artykuły redakcyjne, przypisując wartość wpływu na media (MIV) najgorętszym markom skupionym na czerwonym dywanie w modzie męskiej i damskiej, akcesoriach, zegarkach i biżuterii.

Ostatecznie fani mody mogą teraz nie tylko zorientować się, które marki zdominowały czerwony dywan, ale także te same marki z najwyższej półki mogą lepiej zrozumieć zwrot z inwestycji – który może być znaczny, biorąc pod uwagę godziny wymagane w atelier do ręcznego nakładania koralików na suknię lub do wykonania smokingu na miarę, lub koszt bezpieczeństwa wymagany do transportu drogich diamentów ze skarbca do domu gwiazdy iz powrotem (i prawdopodobnie pozostając w zasięgu wzroku, jeśli te klejnoty przekraczają określoną wartość). Nie wspominając już o tym, ile luksusowe domy płacą celebrytom za noszenie ubrań na czerwonych dywanach, co w przypadku dużych nagród może czasami sięgać setek tysięcy.

Które marki zwyciężyły tej nocy? Sprawdź cztery rankingi kategorii i towarzyszące im notatki poniżej.

Od lewej: Natalie Portman w Dior Haute Couture, Lily Gladstone w Valentino, Margot Robbie w Giorgio Armani Privé i Rosamund Pike w Dior Haute Couture na rozdaniu Złotych Globów 2024.Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic; Steve Granitz/FilmMagic; Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic; Robert Gauthier / Los Angeles Times via Getty Images

Michael Buckner/Golden Globes 2024/Getty Images

Dior znalazł się na szczycie listy, według danych Launchmetrics, ubierając 19 gwiazd, w tym pięć kobiet w haute couture – Jennifer Lawrence, Elizabeth Debicki, Ali Wong, Natalie Portman i Rosamund Pike – oraz pokaźną listę 14 mężczyzn, w tym zdobywcę Złotego Globu Kierana Culkina i Jona Batiste w formalnych stylizacjach Dior Men. Launchmetrics szacuje, że Dior zarobił imponujące 15 milionów dolarów na wartości wpływu na media tego wieczoru, po zestawieniu wszystkich relacji redakcyjnych, internetowych i społecznościowych, od momentu otwarcia czerwonego dywanu do 48 godzin po zakończeniu Złotych Globów 7 stycznia.

Czytaj również:  Box Office: "Wojna domowa" przyciąga krew, aby pokonać "Abigail" i pozostać numerem 1 z 11 milionami dolarów w drugi weekend

Inne marki, które uzyskały wysokie wyniki, to Armani, Prada, Louis Vuitton i Gucci, które zamykają pierwszą piątkę. Być może bardziej zaskakujące jest jednak to, jak niektóre marki radziły sobie, ubierając tylko od jednej do trzech gwiazdek. Schiaparelli – która stworzyła natychmiastowy szum w mediach społecznościowych dzięki wczesnemu pojawieniu się Poker Face Natashy Lyonne – zajęła szóste miejsce z 7,5 miliona dolarów w MIV, podczas gdy Dua Lipa i Carey Mulligan również nosiły projekty Daniela Roseberry’ego dla paryskiego domu. Emily Blunt w haftowanej tiulowej sukni Alexander McQueen uzyskała MIV w wysokości 3,6 miliona dolarów. Quinta Brunson w niestandardowej sukni Balmain w kolorze szampana i Elle Fanning w sukience vintage z archiwów Balmain przyniosły tej marce 3,4 miliona dolarów MIV.

Charles Melton w Giorgio Armani Made-to-Measure, Bradley Cooper w niestandardowym Louis Vuitton i Matt Bomer w Brioni na czerwonym dywanie Złotych Globów 2024. Kevin Mazur/Getty Images; Gilbert Flores/Golden Globes 2024/Golden Globes 2024 via Getty Images; Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

Trae Patton/CBS/Getty Images

W kategorii odzieży męskiej, Giorgio Armani zajął pierwsze miejsce na Złotych Globach, ubierając tuzin mężczyzn o dużej mocy, w tym Leonardo DiCaprio, May December’s Charles Melton, Matt Damon i Robert De Niro.

Należy zauważyć, że niektóre statystyki mężczyzn odzwierciedlają kombinację miejsc mężczyzn i kobiet. Oprócz Hailee Steinfeld, Belli Ramsey, zwycięzcy Globe Ayo Edebiri i Brie Larson, Prada ubrała także Willema Dafoe. Algorytm Launchmetrics mierzy główną nazwę marki, więc najwyższe miejsce Prady w odzieży męskiej prawdopodobnie odzwierciedla również wpływ miejsc docelowych dla kobiet. Wynika to również ze sposobu pomiaru mediów społecznościowych, zwłaszcza biorąc pod uwagę tendencje konsumentów. Większość widzów Złotych Globów może publikować na X (dawniej Twitter) lub Instagramie tylko posty o świetnym wyglądzie „Dior”, na przykład, nigdy nie dokonując rozróżnienia między Dior, Dior Haute Couture lub Dior Men.

Czytaj również:  Tom Brady nie zgadza się z żartem Jeffa Rossa na temat Roberta Krafta podczas roastu Netflixa: "Nie powtarzaj tego gówna"

Jedną z luksusowych marek odzieży męskiej, która znalazła się w pierwszej dziesiątce Globów, jest Brioni, która ubrała nominowanego do nagrody Fellow Travelers Matta Bomera.

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

Tiffany & Co. zajął pierwsze miejsce w zegarkach i biżuterii na Globach 2024, zarabiając 3,6 miliona dolarów w MIV, według danych Launchmetrics. Nowojorski dom zapewnił blask znacznej liczbie gwiazd, w tym Blunt, Florence Pugh, Reese Witherspoon i Grecie Lee. Kiedy Dua Lipa pojawiła się na scenie jako prezenterka, jej naszyjnik Tiffany & Co. – archiwalny egzemplarz z 1962 roku, wykonany ze złota i platyny z żółtym berylem, kwarcem topazowym i diamentami – mienił się jak szalony pod światłami w sali balowej Beverly Hilton i wywołał szał w mediach społecznościowych. To dokładnie taki moment, jakiego pragnie każda marka.

Selena Gomez w diamentach Bulgari i zdobywca Złotego Globu Paul Giamatti noszący zegarek Chopard (ta ostatnia marka również ozdobiła Arianę Greenblatt i Gillian Anderson) są kluczem do wysokich pozycji tych marek w rankingach.

Omega – która ubrała 16 mężczyzn z listy A i jedną kobietę (Da’Vine Joy Randolph, jeśli się zastanawiasz) w noc Globów – zaokrągliła pierwszą piątkę, z 1,5 miliona dolarów w MIV. Mimo to zegarki są trudniejsze do zauważenia i dlatego mogą przyciągać mniej komentarzy w Internecie niż suknie, smokingi czy biżuteria. Ale czy zauważyłeś, że faceci na czerwonym dywanie stali się znacznie bardziej biegli w pozowaniu w sposób, który pokazuje ich zegarki?

Szóste miejsce Boucheron jest również godne uwagi. Marka z siedzibą w Paryżu coraz mocniej wkracza do Stanów Zjednoczonych, dostarczając artystyczne diamenty na Globach Jennifer Lopez, Edebiri, Naomi Watts i Pike.

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

Widzowie pokochali sukienkę Seleny Gomez z wysokim stanem od Giorgio Armani Privé, a Christian Louboutin z pewnością również ją pokochał. Obcasy z wysokim stanem mają tendencję do bycia pomijanymi na czerwonych dywanach, ale to nie znaczy, że nie są zauważane i komentowane – oprócz Gomez w jej łatwo zauważalnych czerwonych czółenkach Hot Chick Sling z lakierowanej skóry, Lenny Kravitz, John Ortiz i Lee również byli wśród tych, którzy nosili projekty Louboutina z czerwoną podeszwą, dzięki czemu marka zajęła pierwsze miejsce z 3,2 miliona dolarów w MIV.

Czytaj również:  Kevin Hart mówi, że nigdy nie poprowadzi Oscarów

Po pokazie Jimmy Choo ogłosił, że 20 gwiazd nosiło jego style, w tym Jennifer Aniston i Portman, z których obie nosiły sandały na platformie Max marki, podczas gdy Alan Ruck i Mark Ruffalo byli wśród mężczyzn, którzy wybrali oksfordy Jimmy Choo. Wynik: solidne drugie miejsce z 1,9 miliona dolarów w MIV.

Dla marek zdobycie rozgłosu jest najwyższym priorytetem – a tym bardziej dla firm parasolowych, które są ich właścicielami. Dior, Louis Vuitton, Fendi, Bulgari i Tiffany & Co. należą do LVMH, podczas gdy Kering Group może pochwalić się takimi markami jak Gucci, Alexander McQueen, Boucheron, Brioni i Saint Laurent.

W nadchodzących tygodniach The Hollywood Reporter i Launchmetrics będą nadal współpracować przy publikowaniu wyników MIV z sześciu głównych telewizyjnych rozdań nagród – następne w kolejności: Critics’ Choice Awards 14 stycznia i Emmy Awards 15 stycznia. Oprócz zapoznania się z relacjami z przyjazdów i najlepiej ubranych osób z każdego wydarzenia, zaglądaj na hollywoodreporter.com, gdy wyniki każdego rozdania nagród będą indywidualnie zestawiane, a następnie podsumuj sezon nagród po rozdaniu Oscarów w niedzielę 10 marca.

Latest Posts

Nie przegap