Efekt Meghan uderza ponownie.
Ilekroć Meghan Markle ma coś na sobie, z pewnością szybko się to sprzeda – a założyciele londyńskiej marki biżuterii Kimai niedawno podzielili się informacją, że zebrali 1,2 miliona dolarów na inwestycje po tym, jak księżna Sussex nosiła parę ich diamentowych kolczyków.
Sidney Neuhaus i Jessica Warch, współzałożyciele etycznej firmy produkującej diamenty hodowane laboratoryjnie, pojawili się w „Dragons’ Den” (wersja „Shark Tank” BBC) w zeszłym tygodniu, dzieląc się tym, że „wystartowali bez inwestycji” i udało im się przekonać Markle do noszenia jednego z ich elementów zaledwie dwa miesiące później.
Księżna błyszczała w kolczykach Felicity z 18-karatowego żółtego złota Kimai podczas wizyty w organizacji charytatywnej Smart Works w 2019 roku, a wkrótce wznowiony styl – który sprzedawany był za 845 USD za kolczyk – zawierał trzy diamentowe zawieszki zwisające z fali kamieni pavé.
Warch zdementował plotki, że Markle przyjęła kolczyki jako gratisy, potwierdzając Page Six Style, że księżna Sussex kupiła je bezpośrednio od Kimai.
W „Dragons’ Den” Warch wyjaśnił, że po tym, jak królowa nosiła kolczyki, firma była w stanie „znacznie zwiększyć przychody”, umożliwiając Kimai pozyskanie 1,2 miliona dolarów na inwestycje.
„Myślę, że dla nas, jako młodej marki rozpoczynającej działalność, bardzo trudno jest się tam dostać, a jej noszenie naszych projektów naprawdę przyciągnęło uwagę ludzi z perspektywy projektowania, ale także z perspektywy diamentów wyhodowanych w laboratorium” – powiedział Warch Page Six Style, dodając „po raz pierwszy widziano członków rodziny królewskiej noszących diamenty wyhodowane w laboratorium”
Profesjonalista w dziedzinie biżuterii powiedział nam, że w 2019 roku kamienie wyhodowane w laboratorium były „bardzo nowym i kontrowersyjnym tematem”, a wsparcie księżnej Sussex „zdecydowanie zapoczątkowało” ten biznes.
Kiedy gospodarz podcastu „Diary Of A CEO” Steven Bartlett, który służy jako jeden ze „smoków” programu, zapytał, jak udało im się nakłonić członka rodziny królewskiej do noszenia nieznanej marki, duet przyznał, że wysłali „zimne e-maile”.
„Jesteśmy wielkimi zwolennikami zimnych e-maili i w ten sam sposób pozyskaliśmy wszystkich naszych inwestorów. Nie znaliśmy nikogo w tej przestrzeni” – powiedział Warch, imponując zespołowi „smoków”.
Więcej Page Six Style …
- Zobacz najlepsze stylizacje gwiazd tygodnia w naszej nowej serii „Instantly Iconic Style”
- Przeglądaj najlepsze produkty modowe i kosmetyczne według gwiazd
- Kupuj nasze ekskluzywne produkty
Bartlett zaoferował duetowi inwestycję w ich biznes w wysokości 250 000 funtów (316 000 dolarów), mówiąc Warchowi i Neuhausowi: „Historia, którą mi opowiedzieliście o ściganiu Meghan Markle, była momentem, w którym zdobyliście moje serce, ponieważ tego właśnie potrzeba”
Od tego czasu księżna Sussex nosiła półkolczyki Kimai (795 dolarów za sztukę) na Igrzyskach Invictus w 2023 roku, a gwiazdy takie jak Jessica Alba i Emma Watson również nosiły tę etyczną markę.
Wygląda na to, że Markle Sparkle po prostu nie da się stępić.