Lionsgate zatrudniło Nasim Cambron, aby kierowała działaniami reklamowymi dotyczącymi filmów. Rozpocznie ona pracę 7 listopada jako wiceprezes wykonawczy ds. światowej reklamy i będzie podlegać Keri Moore, współprezesowi ds. marketingu w Lionsgate.
Cambron wcześniej pracowała w STX, prowadząc kampanie dla Hustlers, filmów Bad Moms, I Feel Pretty i Molly’s Game oraz pracując w komisji DEI. Przed STX była częścią zespołu PR filmowego Netflixa, pracując nad kampaniami dla filmów Charlize Theron The Old Guard, Michaela Baya 6 Underground i Tylera Perry’ego A Fall From Grace.
Cambron dołącza do Lionsgate, które przygotowuje się do wydania czwartego filmu John Wick, The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes, czwartego filmu Expendables oraz Ballerina, spinoffu Johna Wicka z Aną de Armas, który rozpoczyna produkcję w tym miesiącu.
„Nasim wnosi ogromne doświadczenie i odnotowane sukcesy reklamowe w każdym rodzaju filmu, od tytułów z gatunku tentpole, poprzez obrazy gatunkowe, aż po pretendentów do nagród; w każdym z nich byliśmy pod wrażeniem jej odważnych, innowacyjnych kampanii, które docierają do głównej widowni każdego filmu, jak również do zróżnicowanych i niezadłużonych społeczności” – powiedzieli w oświadczeniu prezes ds. marketingu Lionsgate JP Richard i współprezes Moore.
Cambron rozpoczęła swoją karierę jako część programu stron NBC.