Matthew McConaughey i jego żona, Camila McConaughey, po raz kolejny porzucają spodnie w nowej reklamie swojej marki tequili.
McConaugheyowie świętują Narodowy Dzień Tequili nową reklamą swojej firmy Pantalones Organic Tequila o tematyce basenowej. Niedawno opublikowane zdjęcie jest najnowszym w kampanii „oficjalnej tequili marki”.
Nowa reklama mówi, że firma jest oficjalną tequilą „nie poparzenia się”, pokazując Camilę McConaughey przygotowującą się do nałożenia kremu z filtrem przeciwsłonecznym, podczas gdy jej mąż wyleguje się, oczywiście bez spodni, przy basenie. Aby towarzyszyć reklamie, tak jak para robiła to w przeszłości, Pantalones wypuściła nowy przepis na koktajl, tym razem o nazwie „Sunrise Speedo”, który według marki jest „najlepszym drinkiem do delektowania się przy basenie”.
Para wypuściła dwie inne reklamy bez spodni w miesiącach letnich, w tym promocję związaną z pickleballem w maju, dostosowaną do „Dnia bez spodni” oraz spot z czwartego lipca, w którym para grilluje bez spodni.
Para wprowadziła markę na rynek jesienią 2023 roku w wersjach Blanco, Reposado i Añejo. Wielokrotnie nagradzana linia tequili jest „stworzona, aby świętować dobrą zabawę, czynienie dobra i nie traktowanie życia zbyt poważnie”, zgodnie z komunikatem.
W pierwszym roku istnienia marki na rynku, tequila Añejo została niedawno nagrodzona najwyższym wyróżnieniem San Francisco World Spirits Competition, podwójnym złotem – nagrodą przyznawaną, gdy wszyscy sędziowie jednogłośnie uznali ją za najlepszą w swojej klasie. Tequila Blanco również otrzymała złoty medal, a Reposado brązowy.
Marka oświadczyła wcześniej w komunikacie wydanym na początku tego roku, że prawie wszystkie jej prace z 2024 roku będą pozbawione spodni.