środa, 24 lipca, 2024

Ostatnie posty

Matthew i Camila McConaughey znów bez majtek

Matthew McConaughey i jego żona, Camila McConaughey, po raz kolejny występują bez majtek w nowej reklamie swojej marki tequili.

Marka Pantalones Organic Tequila, którą para założyła wspólnie, przygotowuje się do czwartego lipca, publikując letnie zdjęcie. Określając się mianem „oficjalnej tequili letniego skwierczenia”, zdjęcie przedstawia McConaugheyów grillujących i cieszących się latem bez spodni. Pantalones opublikowało również nowy przepis na koktajl, który nazwali „Fartuchem Mistrza Grilla”.

„Ponieważ lato nadal się nagrzewa, uważamy, że oficjalnie nadszedł czas, aby ogłosić naszą niezależność – od spodni. Za gorące grille i lodowato zimną Tequilę Pantalones”, powiedzieli Matthew i Camila McConaughey w oświadczeniu.

Matthew i Camila McConaughey dla Pantalones TequilaPantalones Organic Tequila/John Russo

Reklama o tematyce letniej jest najnowszą odsłoną kampanii Pantalones „official tequila of”. McConaugheys wcześniej opublikowali reklamę związaną z pickleballem z okazji „dnia bez spodni” w maju, która oczywiście również była bez spodni.

Para wprowadziła markę na rynek jesienią 2023 r. w wersjach Blanco, Reposado i Añejo. Wielokrotnie nagradzana linia tequili jest „stworzona, aby świętować dobrą zabawę, czynienie dobra i nie traktowanie życia zbyt poważnie”, zgodnie z komunikatem.

W pierwszym roku istnienia marki na rynku, tequila Añejo została niedawno nagrodzona najwyższym wyróżnieniem San Francisco World Spirits Competition, podwójnym złotem – nagrodą przyznawaną, gdy wszyscy sędziowie jednogłośnie uznali ją za najlepszą w swojej klasie. Tequila Blanco również otrzymała złoty medal, a Reposado brązowy.

Marka wcześniej oświadczyła w komunikacie, że prawie wszystkie jej prace z 2024 roku będą wolne od spodni.

Czytaj również:  Feinberg Forecast: Ostateczne prognozy nominacji do nagród Emmy

Latest Posts

Nie przegap