Meghan Markle została ubrana w garnitur i buty na szczyt biznesowy w Hamptons.
Księżna Sussex miała na sobie kamizelkę w naturalnym kolorze i spodnie od St. Agni, gdy uczestniczyła w letnim szczycie G9 Ventures, którego gospodarzem była maklerka Amy Griffin w piątek, tuż po przylocie do Nowego Jorku.
Monochromatyczną kamizelkę ($425 $302) i spodnie ($450 $320) połączyła z okularami przeciwsłonecznymi Heidi Merrick ($215) i złotą biżuterią, w tym naszyjnikiem Juste un Clou ($13,400) i bransoletką Love ($4,750) oraz naszyjnikiem z zawieszką Ariel Gordon ($2,555) z imionami dwójki jej dzieci z księciem Harrym, Archie i Lilibet.
Markle można zobaczyć na zdjęciu, które zostało udostępnione online przez Bobbi Brown, uśmiechając się, gdy pozuje z potentatem makijażu i projektantem mody / Markle BFF Misha Nonoo.
Jak wcześniej ujawniła wyłącznie Page Six, Markle przyleciała w piątek z Santa Barbara w Kalifornii prywatnym odrzutowcem z przedsiębiorcą Jamie Kern Lima.
Lima udostępnił również zestaw zdjęć na Instagramie z Markle i kilkoma innymi uczestnikami szczytu w sobotę.
Jednodniowy szczyt odbył się w luksusowej posiadłości Griffin, którą dzieli ze swoim mężem, miliarderem Johnem Griffinem. Dom wyceniany jest na ponad 13 milionów dolarów.
Oprócz kilku znanych gości, w tym Missy Robbins, szefa kuchni za Williamsburg hotspots Lillia i Misi, dyrektora generalnego Weight Watchers Sima Sistani, przyjaciele Markle Nonoo i guru makijażu Victoria Jackson byli również obecni na piątkowym lunchu.
Uważa się, że założycielka Goop Gwyneth Paltrow była tam obecna wraz z Reese Witherspoon, która reprezentowała swoją markę Hello Sunshine, a także założycielką Spanx Sarą Blakely, aktorką Laurą Dern i Katie Couric.
Źródła poinformowały nas, że Markle planowała zebrać kilka sugestii dotyczących jej nowego biznesu lifestyle’owego, American Riviera Orchard, który nie został jeszcze oficjalnie uruchomiony.
Kiedy Markle po raz pierwszy złożyła wniosek o znak towarowy swojej marki w lutym, mówiło się, że firma będzie sprzedawać kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, artykuły spożywcze, a także karmę dla zwierząt domowych, świece, przybory kuchenne i nie tylko.
W czerwcu dała podgląd oferty swojej marki, gdy kilku jej znanych przyjaciół pokazało swoje ekskluzywne kosze upominkowe zawierające paczki dżemu i przysmaków dla szczeniąt.
Dopiero okaże się, jakie wskazówki biznesowe mogła zdobyć na szczycie.