sobota, 13 lipca, 2024

Ostatnie posty

Noże dla planów reklamowych Netflixa: Rywale telewizyjni rzucają się na siebie na targach

Być może słyszeliście, że Netflix wchodzi w biznes reklamowy.

W mało prawdopodobnym przypadku, że nie, w połowie maja TV upfront prezentacje wykonane absolutnie upewnić się, że jesteś na bieżąco. A dyrektorzy sprzedaży reklam byli szczęśliwi, aby cieszyć się.

„Niektóre firmy po prostu nie były w stanie nadążyć za potrzebami”, quipped Linda Yaccarino, przewodniczący globalnej reklamy i partnerstwa dla NBCUniversal, rozpoczynając tydzień upfront 16 maja w Radio City Music Hall. „W tych firmach, reklama może wydawać się jak afterthought, lub nawet gorzej, nowy pomysł na strumień przychodów .”

I Yaccarino’s barbs były tylko na początku, z wielu sieci touting ich długie wsparcie dla reklamy.

„Ostatnio pojawiły się nagłówki mówiące 'Reklama wróciła’ Nie wiedziałem, że to opuścił,” Fox Entertainment szef Charlie Collier powiedział w pretededed bit dla Fox’s upfront później tego popołudnia.

„Bez was bylibyśmy po prostu Netflixem”, dodał Fox Sports CEO Eric Shanks w wiadomości do tłumu kupujących. „Uwielbiamy sprzedawać pizze, i telefony, i ubezpieczenia” – dodał, przy czym implikacja jest jasna: Czy Netflix naprawdę też to pokocha?

Netflix ujawnił swoje plany reklamowe podczas kwartalnej rozmowy o zarobkach 19 kwietnia. To była niespodzianka, bez wzmianki o planie w liście firmy do akcjonariuszy, a z CEO Reed Hastings wspominając o tym bez uprzedzenia na wezwanie.

„Ci, którzy śledzili Netflixa wiedzą, że byłem przeciwnikiem złożoności reklam i wielkim fanem prostoty subskrypcji” – powiedział Hastings. „Ale tak samo jak jestem fanem tego, jestem większym fanem wyboru konsumentów. I pozwalając konsumentom, którzy chcieliby mieć niższą cenę i są tolerancyjni na reklamy, dostać to, czego chcą, ma wiele sensu.”

Podczas gdy giganci telewizyjni nie używać upfronts wziąć kilka ciosów są bardziej tradycyjne konkurenci (w nie tak cienko zawoalowany ciosów na Warner Bros. Discovery, Disney wykonane siano z faktu, że jest to jedyny główny studio, które nie zostało kupione lub sprzedane w ciągu 100 lat, podczas gdy Yaccarino quipped że NBCU nie jest „niektóre adolescent ad-tech firmy lub najnowsze messy fuzji”), to Netflix i jego problemy, które wzięły większość z pile-on.

Czytaj również:  Tony Awards: 'Six' Co-Creator Toby Marlow Becomes First Nonbinary Composer-Lyricist to Win Best Score

I jak to jest tradycją w Disney’s upfront, late night host Jimmy Kimmel poszedł do metaforycznego szyjnego.

„Muszę przyznać, po tych drani dusił życie z nas przez lata, to czuje się naprawdę dobrze, aby zobaczyć je stoop do sprzedaży reklamy” Kimmel powiedział. „Wszyscy kochają Bridgerton. Jak myślisz, jak bardzo będą go kochać, gdy co cztery minuty będzie przerywany reklamą Nurteca, ty zillion-dollar dicks?”

Podczas gdy plany reklamowe Netflix pozostaje rodzący i niejasne na razie, sieci dziedzictwa (i ich usług strumieniowych nadal goni giganta technologicznego 220 milionów abonentów) były szczęśliwe, aby stos na cały tydzień, mówiąc reklamodawcom, że powinny one wyglądać do swoich starych przyjaciół najpierw, przed popełnieniem do najnowszego bandwagoner.

„Myślę, że fakt, że widzisz więcej osób wejść w AVOD przestrzeń jest naprawdę walidacja dla nas,” Paramount Chief Advertising revenue Officer Jo Ann Ross powiedział The Hollywood Reporter w wywiadzie, dodając, że strategia Paramount łącząc swoje wysiłki strumieniowe z CBS i kanałów kablowych były właściwym ruchem.

„To nie jest łatwe,” Disney ad sales president Rita Ferro powiedział na konferencji MoffettNathanson 18 maja, podczas omawiania nowych podmiotów w przestrzeni.

Rzeczywiście, to był inny temat tygodnia, z wyrażeniem „zaufany” i „partnerzy” używane przez każdą firmę, aby opisać ich ciepłe relacje ze społecznością reklamową.

„Zostaliśmy zaangażowani w biznes wideo wspierany przez reklamy od dosłownie pierwszych chwil historii naszej firmy”, powiedział NBCUniversal CEO Jeff Shell. „To nie jest rozszerzenie naszej podstawowej działalności, lub pivot, to jest nasza podstawowa działalność.”

I te przemówienia wydawały się rezonować z osobistym tłumem… do pewnego momentu.

Podczas jednego z wielu wydarzeń w tygodniu, kupiec reprezentujący dużą firmę z branży żywności i napojów powiedział THR , że długie relacje, które mieli z dotychczasowymi firmami telewizyjnymi były znaczące i ważne.

Czytaj również:  Inspirowana Burning Man galeria sztuki Transfix otwiera się w Las Vegas

Na pytanie, czy oznacza to, że unikną przeznaczenia części swojego budżetu na Netflixa, roześmiał się i dodał: „Och, jestem pewien, że z nimi też będziemy wydawać”.

Wersja tej historii pojawiła się w wydaniu magazynu The Hollywood Reporter z 25 maja. Kliknij tutaj, aby subskrybować.

Latest Posts

Nie przegap