wtorek, 25 czerwca, 2024

Ostatnie posty

Strój Caitlin Clark na WNBA Draft jest wart ponad 27 tysięcy dolarów – ale jej uroda zaczęła się od tego zestawu za 32 dolary

Caitlin Clark getting her makeup done by makeup artist Raisa Flowers
Wizażystka Raisa Flowers przygotowała Caitlin Clark na czerwony dywan przy użyciu produktów Glossier.Glossier; raisaflowers/Instagram

Caitlin Clark utrzymuje te modne kosmetyki w swoim wyjściowym składzie.

22-letnia zawodniczka pojawiła się w poniedziałek na czerwonym dywanie WNBA Draft 2024 w stroju od stóp do głów od Prady z minispódniczką (1 750 USD) i siateczkowym crop topem (3 570 USD), po raz pierwszy ubierając koszykarkę na draft.

Biorąc pod uwagę jej akcesoria Prady i biżuterię Johna Hardy’ego, strój Clark jest wart w sumie ponad 27 000 dolarów, ale jej uroda Glossier jest w rzeczywistości osiągalna dla osób z ograniczonym budżetem – i obejmowała zupełnie nowy filtr przeciwsłoneczny Invisible Shield SP 50 firmy (32 USD).

Filtr przeciwsłoneczny Invisible Shield SP 50 firmy Glossier

Glossier

Rekordowa sportsmenka ponownie zapisała się w historii jako pierwsza gwiazda nosząca lekką formułę, która pojawiła się we wtorek po jej nagłówkowym występie.

Makijażystka gwiazd Raisa Flowers również przygotowała skórę Clark na wielką noc, stosując Priming Moisturizer Balance (26 USD) i Full Orbit Eye Cream (28 USD), a następnie nałożyła Stretch Foundation (34 USD).

Glossier Stretch Foundation

Glossier foundation
Sephora

Caitlin Clark
Stała się pierwszą gwiazdą, która wystąpiła w nowym kremie przeciwsłonecznym Glossier. Getty Images

A różany blask świeżo upieczonej zawodniczki Indiana Fever pojawił się dzięki Cloud Paint (22 USD) – ulubieńcowi fanów Glossier, który zebrał ponad 5 480 w większości pozytywnych recenzji, a fani nazwali go „oszałamiającym i łatwym do mieszania” oraz „jednym z najlepszych”

Glossier Cloud Paint

Glossier Cloud Paint blush
Sephora

Profesjonalistka w dziedzinie urody uzupełniła kryształowy crop top Clark równie połyskującym cieniem do powiek Lidstar Eyeshadow w kolorze Moon (18 USD) i przeciągnięciem przezroczystego błyszczyka do ust (16 USD) na jej Ultralip w kolorze Pony (20 USD).

Do wykończenia makijażu użyto również kultowego produktu Boy Brow (20 USD), który w zeszłym roku zdobył entuzjastyczną recenzję pisarki New York Post Commerce Victorii Giardiny.

Czytaj również:  Jennifer Lopez występuje w piórach i siatce na gali LuisaViaRoma x Unicef

„To [oszczędzający] czas, wygodny produkt do makijażu … jeden z moich najczęściej używanych podstawowych produktów do brwi” – powiedziała Giardina po przetestowaniu go.

Glossier Boy Brow

Glossier Boy Brow
Sephora

Gwiazdy mają taką samą obsesję; marka współpracowała wcześniej z Olivią Rodrigo, a Sydney Sweeney i Camila Mendes wykrzykiwały jej produkty w wywiadach.

Aliyah Boston and Caitlin Clark
Aliyah Boston i Caitlin Clark miały pełne twarze Glossier podczas WNBA Draft. Getty Images

Jest również oficjalnym partnerem kosmetycznym WNBA od 2020 roku. (Zeszłoroczny wybór nr 1 w drafcie, Aaliyah Boston, również nosiła Glossier na czerwonym dywanie zeszłej nocy)

Caitlin Clark in a press conference
Gwiazda była tegorocznym numerem 1 draftu WNBA. Vincent Carchietta-USA TODAY Sports
Caitlin Clark in Ugg clogs
Zamieniła szpilki na coś wygodniejszego. Jenna Lemoncelli/The New York Post

Bardziej minimalistyczne podejście Glossier do makijażu prawdopodobnie trafiło w gust Clark, która podczas wydarzenia zamieniła swoje szpilki Prady na parę szarych chodaków Ugg Goldenstar (130 USD).

„Trzeba chronić te stopy warte miliardy dolarów” – napisał o tej zamianie jeden z użytkowników serwisu X (dawniej Twitter).

Dzięki swoim kosmetykom z filtrem SPF, gwiazda chroniła swoją skórę również w tym ważnym momencie.

Latest Posts

Nie przegap