piątek, 14 czerwca, 2024

Ostatnie posty

Tom Pelphrey przedstawia zwariowane finały 2. sezonu „A Man in Full” i „Outer Range

[Ta historia zawiera spoilery z A Man in Full i Outer Range sezon drugi.]

Pomiędzy dwoma aktualnymi serialami Toma Pelphreya, można by pomyśleć, że serial z migoczącym portalem czasowym w ziemi będzie miał bardziej nietypowe zakończenie. Ten zaszczyt należy jednak do serialu Davida E. Kelleya A Man in Full.

Serial limitowany Netflixa, oparty na powieści Toma Wolfe’a, koncentruje się na Charliem Crokerze Jeffa Danielsa, nadmiernie zadłużonym miliarderze, który jest winien różnym bankom ponad miliard dolarów zaległych pożyczek, a Raymond Peepgrass Pelphreya jest jednym z bankierów, który ma dość bycia nadepniętym przez Charliego zarówno osobiście, jak i zawodowo.

Przez cały sezon Raymond i Harry Zale (Bill Camp) są o krok od przejęcia majątku Charliego, ale ten wykorzystuje system na swoją korzyść, aby powstrzymać windykację. Sfrustrowany Raymond wykonuje ostatni ruch, aby przejąć pakiet kontrolny w dziele życia Charliego – budynku zwanym Concourse, za pośrednictwem swojej byłej żony Marthy (Diane Lane) i nastoletniego syna. Raymond był już wcześniej zaangażowany w zaskakująco szczery związek z Marthą, więc serial dobiega końca, gdy Charlie konfrontuje Raymonda i Marthę w połowie populacji.

To, co dzieje się później, trzeba zobaczyć, aby uwierzyć, że Martha opuszcza pokój, aby odzyskać swój telefon komórkowy i zadzwonić na policję, podczas gdy w pełni nagi Raymond drwi z Charliego, nie pozostawiając nic wyobraźni. Następnie Charlie chwyta Raymonda za gardło i dusi go na śmierć, ale nie wcześniej niż sam wywoła śmiertelny atak serca.

Aby odegrać tę szczególnie szaloną scenę, która jest zarówno dramatyczna, jak i komediowa, Pelphrey mówi, że on i Daniels, wraz z reżyserką Reginą King, zastosowali jeden z ostatecznych wniosków Danielsa z Głupi i głupszy, screwballowej komedii braci Farrelly, która na nowo zdefiniowała karierę Danielsa u boku Jima Carreya.

„W pewnym momencie [Daniels] powiedział, że musisz być odważny, jeśli chodzi o styl i ton [Dumb and Dumber]. Musisz po prostu skoczyć z klifu i obaj czuliśmy, że to właśnie musi się wydarzyć w przypadku A Man in Full„, powiedział Pelphrey The Hollywood Reporter. „To wszystko upadłoby na twarz, strasznie, gdyby ktokolwiek próbował być naturalistyczny lub grać jak w kuchni. Na stronie jest większy niż życie, więc rozmawialiśmy o zaangażowaniu, a pełnym przejawem zaangażowania była próba odegrania z nim tej poważnej sceny, podczas gdy z mojego torsu wystawało ogromne protetyczne dildo”

Na tym etapie produkcji Pelphrey wiedział, że on i jego partnerka Kaley Cuoco zamierzają powitać swoje pierwsze dziecko wiosną 2023 roku, a zbliżające się narodziny spowodowały pewne zrozumiałe zastrzeżenia co do kulminacyjnej sceny.

„Zawsze byłem jak, 'Tak, pieprzyć to. Zrobię wszystko. Im bardziej szalone, tym lepiej… Nigdy nie mów nie” I nagle, po raz pierwszy w życiu, pomyślałem: „Nie wiem, czy chcę to zrobić. Wkrótce zostanę tatą” – przyznaje Pelphrey. „Więc miałem wszystkie te myśli i wszystkie te rozmowy.”

A Man in Full może mieć bardziej batalistyczne zakończenie z dwóch ostatnich serii, ale zakończenie drugiego sezonu Outer Range nie jest bynajmniej łagodne. Pod koniec pierwszego sezonu neo-westernu sci-fi, Perry Abbott (Pelphrey) wskoczył do dziury czasowej na ranczu swojej rodziny w Wyoming, a sezon drugi odnajduje go w 1984 roku, gdzie spotyka młodsze wersje swojego ojca Royala (Christian James) i matki Cecilii (Megan West). Perry szybko jednak przestaje być mile widziany, zaostrzając rywalizację z pochodzącymi z lat 80. wersjami sąsiedniej rodziny Tillersonów. Młody Royal postanawia wysłać Perry’ego z powrotem do dziury, co przenosi go na oś czasu premiery serialu.

Perry przerywa fatalną walkę między swoim młodszym ja a Trevorem Tillersonem (Matt Lauria), ale zamiast Perry’ego zabijającego Trevora w ten sam sposób, który zapoczątkował wydarzenia całej serii, odwrócenie uwagi Perry’ego w czasie skutkuje teraz śmiercią młodszego Perry’ego i przetrwaniem Trevora. Przyszły Perry postanawia więc ukryć miejsce zbrodni, aby mógł zająć miejsce swojego młodszego ja, a jego rodzina nie zauważyła, że pochodzi z przyszłości.

Mechanika podróży w czasie w Outer Range była przedmiotem dyskusji od pierwszego sezonu, ponieważ nie było jeszcze sceny, w której postać przekazywałaby taką ekspozycję. Jednak w przeciwieństwie do Powrotu do przyszłości, gdzie zmiany w przeszłości wpływają na przyszłość w czasie rzeczywistym, Pelphrey uważa, że serial podąża za logiką multiwersum, w której każde przybycie do przeszłości lub przyszłości tworzy nową alternatywną gałąź czasu à la Avengers: Endgame.

„Dla mnie to multiwersum. Musiałoby tak być. Jest więc wątek rzeczywistości [pod koniec drugiego sezonu], w którym Perry jest szczęśliwy ze swoją rodziną i nie jest zabójcą, a ten wątek rzeczywistości istnieje nieprzerwanie przez cokolwiek innego, co się dzieje” – wyjaśnia Pelphrey. „I myślę, że jest jeszcze jeden wątek rzeczywistości, w którym Perry trafia do dziury i ten Perry, lub jakakolwiek wersja Perry’ego, nie istnieje już w tej oryginalnej osi czasu.”

W 2015 roku, kiedy pochodzący z Jersey Perry zwrócił na siebie uwagę w uznanym przez krytyków, ale kryminalnie niedocenianym serialu akcji Cinemax, Banshee, oczekiwano, że będzie miał szansę stać się jedną z kolejnych wielkich amerykańskich gwiazd akcji. Zamiast tego poszedł głównie drogą prestiżowego dramatu na dużych i małych ekranach, zdobywając nominację do nagrody Emmy za gościnną rolę w Ozark sezon czwarty po powszechnym uznaniu dla jego głównej roli w sezonie trzecim. Zagrał także brata Hermana J. Mankiewicza, Josepha L. Mankiewicza, w filmie Davida Finchera Mank (2020).

Czytaj również:  Najlepsze oferty Amazon Prime Day dla miłośników telewizji i filmów, od towarów po artykuły do kina domowego

Jednak wkrótce po Banshee, zagrał w dwóch sezonach ówczesnego serialu Netflix Marvel, Iron Fist, wcielając się w Warda Meachuma, współzależnego dyrektora generalnego Rand Industries, który zmaga się z uzależnieniem. Serial był zawsze uważany za „przylegający do MCU”, ponieważ technicznie miał miejsce w Marvel Cinematic Universe, tylko Marvel Studios nie było twórczo zaangażowane i zawsze trzymało Iron Fist i powiązane z nim seriale, takie jak Daredevil i Jessica Jones na wyciągnięcie ręki.

W 2018 roku Netflix anulował wszystkie swoje seriale Marvela, a gdy Disney ostatecznie odzyskał prawa do dystrybucji, Marvel Studios obrał bardzo okrężną drogę do oficjalnego ogłoszenia ich kanonem MCU. Szef streamingu Marvel Studios, Brad Winderbaum, niedawno potwierdził ich kanoniczną pozycję w THR, co oznacza, że postać Pelphreya jest teraz uprawniona do ponownego wcielenia się w swoją rolę, co „oczywiście” chciałby zrobić.

Poniżej, podczas niedawnej spoilerowej rozmowy z THR, Pelphrey – który obecnie kręci kontynuację serialu Brada Ingelsby’ego Mare of Easttown dla HBO – omawia również, co dalej z Perrym Abbottem i jego istniejącym związkiem z aktorem, który gra żonę Perry’ego, Rebeccę.

Cóż, chyba nie widziałem cię wcześniej z taką brodą.

Tak, nikt nie widział. To mój nowy rekord wszech czasów [długości brody].

Czy to dla nadchodzącego miniserialu HBO Brada Ingelsby’ego?

Tak, to wszystko jest częścią kręcenia w Filadelfii dla Brada.

Tom Pelphrey jako Raymond Peepgrass w A Man in Full.Mark Hill/Netflix

Od Banshee Kurta Bunkera i Ozark Bena Davisa do Iron Fist Warda Meachuma i Outer Range Perry’ego Abbotta, miałeś szczęście do postaci telewizyjnych, które mogłeś zagrać. Co wzbudziło twoje zainteresowanie mściwym poindexterem, jakim jest Raymond Peepgrass?

(Laughs) Scenariusze były fantastyczne, a ton był naprawdę dziwny w sposób, który sprawił, że się w to wciągnąłem, ale nie do końca rozumiałem, jak będzie wyglądał świat. Miałem podobne uczucie, gdy czytałem powieść [Toma Wolfe’a], ale wiedziałem, że wszystko działa. Nie wiedziałem tylko, do czego to porównać. I oczywiście chodziło o ponowną współpracę z Davidem E. Kelleyem [po Love & Death]. Po prostu uwielbiam jego pisanie. David ma poczucie humoru, które jest bardzo specyficzne, dziwne i dziwaczne. Jest bardzo jego własne. Więc David adaptujący Toma Wolfe’a był dobrym małżeństwem. Raymond był również postacią, której nigdy nie mogłem zagrać. Zwykle nikt nie pozwala mi zbliżyć się na milę do czegokolwiek komediowego.

Diane Lane jako Martha Croker, Pelphrey jako Raymond Peepgrass w A Man in Full.Mark Hill/Netflix

Jest bankierem, który chce pokonać Charliego Crokera (Jeff Daniels) wszelkimi niezbędnymi środkami po latach poniżania, więc czy jego związek z byłą żoną Charliego, Marthą Croker (Diane Lane), zaczął się jako kolejny sposób na wyrównanie rachunków, zanim stał się prawdziwy?

Myślę, że to zawsze było szczere. Co dziwne, to, co mogło być postrzegane jako jego najbardziej wyrachowane posunięcie, prawdopodobnie zakończyło się najbardziej szczerym przywiązaniem, jakie był w stanie znaleźć, i zostało pokrzyżowane przez jego własne plany. Jest samotnym facetem. Jest kimś, kto przez bardzo długi czas próbował być kimś, kim nie jest, i to odbiło się na nim. Więc wszystko z Marthą i jej zdolnością do patrzenia poza to, co powierzchowne zarówno w Charliem, jak i Raymondzie, jest tym, co go tam trzyma.

A Man in Full ukazał się 24 godziny przed Unfrosted, więc synergia Netflixa z Raymondem jedzącym Pop Tart w pierwszym odcinku była naprawdę dobra.

(Laughs) To było coś, co nakręciliśmy ponownie. Była tam zupełnie inna scena i była to jedna z moich ulubionych scen do nakręcenia. Nakręciłem ją z [reżyserką-EP] Reginą King i była to jedna z pierwszych rzeczy, które zrobiliśmy, ale była tak mroczna. I w serialu, który oczywiście ma bardzo skomplikowany ton, myślę, że ton tej sceny był prawie mylący i myślę, że odkryli, że prowadzi widzów na złą ścieżkę pod względem tego, co zamierzamy tutaj zrobić i jakie są zasady tego świata i jak będziemy oglądać ten serial. Więc David przerobił dla nas tę scenę, a potem wróciłam i zrobiłam z Reginą Pop Tart.

Pelphrey jako Raymond Peepgrass z Jeffem Danielsem jako Charlie Croker w A Man in Full.Mark Hill/Netflix

W 1994 roku, kiedy twoje 12-letnie ja poszło do kina na Speed i Dumb and Dumber, ty wyraźnie wiedziałeś wtedy, że Jeff Daniels pewnego dnia złapie twoją postać w kompromitującej pozycji, a następnie udusi ją na śmierć w ramach morderstwa-przypadkowego samobójstwa.

Czytaj również:  Fani BTS żądają od HYBE zwolnienia Scootera Brauna z powodu proizraelskich poglądów

(Laughs) Podczas gdy moja postać ma ogromny pieprzony wzwód.

Od czego w ogóle zacząć tę scenę? Jaka historia kryje się za jej stworzeniem?

Boże, to znaczy, Boże. (Laughs) Jeff ma oczywiście tak wiele niesamowitych historii o Dumb and Dumber. Naprawdę poszedł na całość i w pewnym momencie powiedział, że musisz być odważny z tym stylem i tonem. Trzeba po prostu skoczyć z klifu i obaj czuliśmy, że tak właśnie powinno się stać w przypadku A Man in Full. Wszystko upadłoby na twarz, strasznie, gdyby ktokolwiek próbował być naturalistyczny lub grać jak w kuchni. Na stronie jest większy niż życie, więc rozmawialiśmy o zaangażowaniu, a pełnym przejawem zaangażowania była próba odegrania z nim tej poważnej sceny, podczas gdy z mojego torsu wystawało ogromne protetyczne dildo. (Śmiech)

Było więc wiele długich rozmów i mniej więcej w tym samym czasie Kaley [Cuoco] była w ciąży, a ja wiedziałem, że zostanę tatą. Zawsze byłem jak: „Tak, pieprzyć to. Zrobię wszystko. Im bardziej szalone, tym lepiej, jeśli to ma sens. Nigdy nie mów nie” I nagle, po raz pierwszy w życiu, pomyślałem: „Nie wiem, czy chcę to zrobić. Wkrótce zostanę tatą” Więc miałem wszystkie te myśli i wszystkie te rozmowy, ale Regina była przezabawna. Było tak wiele surrealistycznych momentów podczas kręcenia tego serialu, ale równie surrealistyczna była godzinna rozmowa z Reginą King na temat tej sceny. Nie wyobrażałem sobie spędzenia godziny na rozmowie telefonicznej o kutasie z Reginą King. (Laughs)

Po tym, jak Raymond się rozbiera, wykonałeś jedno z najlepszych zbliżeń w swojej karierze, w którym przechylasz głowę z dumnym uśmiechem na twarzy. Mam nadzieję, że stanie się to jednym z tych wszechobecnych memów.

Dzięki, brachu. Filmowanie tego wszystkiego z Jeffem i Reginą było przezabawne i zabawne, a oboje są profesjonalistami. Więc to naprawdę była świetna zabawa, a oba moje projekty ze scenariuszami Davida Kelleya miały to ze sobą wspólnego.

Początkowo myślałem, że Outer Range sezon drugi będzie najbardziej szaloną rzeczą, o której dzisiaj rozmawialiśmy, ale bardzo, bardzo się myliłem.

(Laughs)

Kiedy ostatnio widzieliśmy Perry’ego Abbotta, wskoczył on do dziury czasowej, a my wracamy do niego po jego przybyciu w 1984 roku. Następnie tropi młodego Royala (Christian James) i młodą Cecilię (Megan West) na ranczu rodziny Abbottów i przyjmuje imię Ben Younger. Czy jest jakiś szczególny powód, dla którego nazwali cię imieniem reżysera Boiler Room?

Pomyślałem, że to tandetna gra słów „być młodszym”, ale tak naprawdę nie wiem. Nie zagłębiałem się w to, skąd wziął się mój pseudonim z 1984 roku.

Młody Royal Abbott (Christian James) i młoda Cecilia (Megan West) w Outer Range.Dzięki uprzejmości Prime

Podobało mi się, że przeszliście do sedna i powiedzieliście młodej Royal prawdę w drugim odcinku drugiego sezonu. Wiele seriali prawdopodobnie opóźniłoby to ujawnienie na jakiś czas.

Tak, jest tak wiele tropów i klisz w próbach zrobienia czegoś takiego i tak, poczułem ulgę, że rozmawialiśmy o tym z góry. Mogliśmy wtedy zbadać ten pomysł w sposób, który być może nie został wcześniej zrobiony lub przynajmniej nieco inaczej.

W pierwszym sezonie, jeśli coś nie działało, Josh Brolin wyrzucał kartki i kazał wszystkim improwizować. Czy w drugim sezonie było tego mniej, ponieważ pracowałeś z nim głównie jako reżyser?

Tak, mój drugi sezon był zupełnie innym doświadczeniem, ponieważ tak naprawdę w ogóle nie widziałem obsady z pierwszego sezonu. Widywałem ich czasami poza pracą, ale większość mojego drugiego sezonu była z nowymi, wspaniałymi członkami obsady. Więc tak naprawdę nie miałem pojęcia, jak się sprawy mają w teraźniejszości.

Josh wyreżyserował ciebie i młodszego siebie swojej postaci w 206. Czy oglądanie jego interakcji z wersją Royal Abbot Christiana Jamesa było interesujące?

Jedną z najbardziej ujmujących rzeczy w Joshu jest to, że jest taki podekscytowany. Był taki szczęśliwy, że będzie reżyserował i był tak cholernie podekscytowany. Zawsze jest taki pozytywny i zaangażowany we wszystko, więc naprawdę fajnie było patrzeć, jak reżyseruje. Znając go z pracy i znając go prywatnie, czuję, że widziałem najbardziej dziecinną wersję jego osoby, jaką kiedykolwiek widziałem podczas reżyserowania. To była fajna atmosfera.

Aktor, który gra żonę Perry’ego, Rebeccę (Monette Moio), jest kaskaderskim sobowtórem twojej prawdziwej partnerki (Kaley Cuoco).

Tak! Yo, kochanie! (Pelphrey śmieje się i woła Cuoco w drugim pokoju.) Dosłownie próbuję zwrócić na siebie uwagę Kaley, ale ona pewnie ma słuchawki na uszach. Będzie bardzo podekscytowana, że to uchwyciłeś. Kręcę teraz w Filadelfii i 90 minut temu utknęliśmy w korku w Holland Tunnel. Rozmawialiśmy więc o tym, jak zamierzam dziś z tobą porozmawiać i bez żartów Kaley powiedziała: „Powinieneś porozmawiać o Monette”, co było najbardziej przypadkową rzeczą, jaką mogłem zrobić. A ja na to: „Dobra, dobra” (Laughs) A ty to kurwa złapałeś.

Czytaj również:  Box Office: "One Love" Boba Marleya wciąż na pierwszym miejscu, "Madame Web" i "Drive-Away Dolls" na pierwszym miejscu

Czy wy dwoje na imprezie bożonarodzeniowej zakręciliście dyrektorów castingu i zasugerowaliście pomysł obsadzenia jej?

(Laughs) Nie, po prostu szukali kogoś, kto wyglądałby jak [aktorka grająca Rebekę w pierwszym sezonie, Kristen Connolly]. Była niesamowita podczas jednego dnia naszej wspólnej pracy w poprzednim sezonie, więc chcieli znaleźć kogoś, kto ma blond włosy, niebieskie oczy i podobny wzrost. Monette powiedziała więc Kaley, że zgłasza się do tej roli, co w ogóle nie miało ze mną nic wspólnego, a potem po prostu zasygnalizowałam dyrektorom castingu, że wygląda jak [Connolly]. Okazało się, że dostała tę rolę, co jest dość szalone.

To wielka branża, która czasami wydaje się niewiarygodnie mała, a to jest doskonały przykład.

To naprawdę mały świat. W pracy, którą teraz wykonuję, nasz główny operator kamery był operatorem kamery A z pierwszego sezonu Outer Range. Jednym z naszych AD jest AD, z którym pracowałem przy Iron Fist, a naszym focus pullerem jest kobieta, która była asystentką kamery przy Banshee. Takie rzeczy zawsze są fajne.

Młody Royal poznaje swojego przyszłego syna, zanim ostatecznie wepchnie go z powrotem do dziury, a Perry powraca do premiery serialu. Następnie przerywa fatalną walkę między sobą a postacią Matta Laurii, Trevorem Tillersonem, tylko Perry z premiery staje się teraz tym, który umiera. Jak trudne było odtworzenie tej sceny z premiery serialu?

Nie było tak trudno, jak myślałem. Udało im się wykorzystać przyzwoitą ilość oryginalnego materiału, a ponieważ kręciliśmy to dość późno, byli dość oszczędni, jeśli chodzi o to, co musieliśmy odtworzyć. To jedna z tych rzeczy, w których zastanawiałem się: „Cóż, jakie byłoby to doświadczenie?” To spalenie mózgu na wielu poziomach, ale faktyczna fizyczna produkcja zajęła nam tylko pięć godzin. Myślałem, że zajmie nam to dwa dni.

Podróże w czasie rodzą wiele pytań. Przez chwilę zastanawiałem się, czy w pierwszym sezonie zawsze oglądaliśmy podróżującego w czasie Perry’ego, czy też mechanika przypominała Powrót do przyszłości, gdzie zmiana przeszłości zmienia przyszłość w czasie rzeczywistym. Oznaczałoby to, że postać Matta Laurii żyje teraz w teraźniejszości, a Perry nie jest już zbiegiem. Czy uczynienie Perry’ego wolnym człowiekiem było ostatecznym celem tego posunięcia? A może masz inną interpretację? [Uwaga scenarzysty: Jednym z powodów, dla których skłaniam się ku mechanice Powrotu do przyszłości , jest to, że widzimy, jak Joy Tamary Podemski podróżuje w czasie do lat 80. XIX wieku, a następnie widzimy, jak robi zdjęcie, które jej córka i żona trzymają później w prawdziwej teraźniejszości.]

Cóż, doszedłem do innego wniosku. Myślę, że jesteśmy w modelu multiwersum, ponieważ według mnie, jeśli Perry nigdy nie zabije postaci Matta Laurii, to większość sezonu pierwszego nigdy się nie wydarzy, a zatem nigdy nie doprowadziłoby to do tego, że Perry mógłby wrócić. Nigdy nie stałoby się tak, jak się stało. Więc dla mnie to multiwersum. Musiałoby tak być. Jest więc wątek rzeczywistości [pod koniec drugiego sezonu], w którym Perry jest szczęśliwy ze swoją rodziną i nie jest zabójcą, a ten wątek rzeczywistości istnieje nieprzerwanie przez cokolwiek innego, co się dzieje. I myślę, że jest jeszcze jeden wątek rzeczywistości, w którym Perry trafia do dziury i ten Perry, lub jakakolwiek wersja Perry’ego, nie istnieje już w tej oryginalnej linii czasu.

Jedno z pierwszych pytań, jakie miałem od pierwszego odcinka [drugiego sezonu], dotyczyło logiki naszych podróży w czasie. Pomyślałem: „Yo, gdybym zobaczył moją mamę i tatę, a oni widzieli mnie wystarczająco dużo, zanim mnie urodzili, czy nie zdziwiłoby ich to, że ich syn w końcu wyglądał jak ten facet i nie wzbudziłby pytań? Czy ludzie w ogóle myślą w ten sposób? Czy wywarłbyś na tyle duży wpływ, że pamiętaliby nawet, jak wyglądała twoja twarz, zanim chłopiec byłby na tyle dorosły, by rozpoznać swoją twarz? Ale może mają też twoje zdjęcie” Tak więc, w każdym razie dla mojego mózgu aktora, wierzyłem, że jesteśmy w scenariuszu multiwersum, w którym istnieje nieskończona liczba potencjalnych rzeczywistości współistniejących jednocześnie i w dowolnym momencie możemy rozejść się do dwóch alternatywnych rzeczywistości.

Pukanie w drewno, ale czy zastanawiałeś się, jak potencjalny sezon trzeci działałby z Perrym na osi czasu sezonu pierwszego?

Nie wiem. Jeśli chodzi o postać, która dostaje to, czego wydaje się chcieć, to w pewnym sensie dostał to pod koniec drugiego sezonu. Pytanie brzmiałoby więc: „Co może się wydarzyć, co sprawi, że Perry porzuci to i przejdzie do prawdziwej teraźniejszości?” Prawdziwa teraźniejszość to miejsce, w którym rozgrywa się większość akcji serialu i gdzie większość akcji pozostawia widzów w drugim sezonie, więc nie wiem.

Wreszcie, niedawno rozmawiałem z Bradem Winderbaumem, który jest szefem streamingu w Marvel Studios, i rozmawialiśmy o tym, jak dawne programy Marvela Netflixa są teraz oficjalnie traktowane jako kanon w Marvel Cinematic Universe. Tak więc Iron Fist Warda Meachuma jest teraz oficjalnie w MCU. Czy jest to opcja, którą zawsze byłbyś otwarty ponownie zbadać?

Tak, oczywiście. Ta postać była świetna. Był świetną zabawą i zdecydowanie miał najładniejsze ubrania, jakie kiedykolwiek miałem okazję nosić jako aktor. To interesujące, że tak powiedzieli.

A Man in Full i Outer Range są teraz streamowane odpowiednio na Netflix i Amazon Prime Video.

Latest Posts

Nie przegap