wtorek, 18 czerwca, 2024

Ostatnie posty

Zobacz Greenroom na gali Oscarów zaprojektowany przez firmę Rolex

Rolex nadzorował projekt swojego tytułowego greenroomu podczas Oscarów od 2016 roku, ale na niedzielną 96. ceremonię rozdania Oscarów szwajcarska marka zegarków o dużej mocy postawiła na koncepcję spokoju i relaksu dla prezenterów i nominowanych (a wkrótce także zwycięzców), którzy będą cieszyć się przestrzenią przed i po swoich chwilach w świetle reflektorów.

Pomysł ten zaczyna się od oszałamiającej palety tonalnych zieleni, powszechnie uznanych przez ekspertów od kolorów za podstawowe odcienie, które inspirują myśli o spokoju i wyciszeniu. Ta wciągająca przestrzeń za kulisami Dolby Theatre stawia również na zrównoważony rozwój poprzez wykorzystanie odpowiedzialnie pozyskiwanych materiałów, w tym ceramiki, szkła i włókien naturalnych. Poprzez te kolory i elementy, Rolex zauważył w oświadczeniu prasowym, że pragnieniem jest stworzenie „roślinnego świata”, który ma wykraczać poza „zwykły hołd dla chromatycznej tożsamości marki, jest to celebracja natury”

Wokół różnych miejsc do siedzenia zaprojektowanych do rozmów znajduje się również elegancki motyw wywodzący się z wachlarzy, podobnie jak źródło inspiracji dla ich uspokajającego aspektu – ale jeśli goście powitani w pokoju przyjrzą się uważnie, zauważą również, że te wachlarze i inne plisowane detale przypominają karbowaną ramkę zegarka Rolex.

Rzeczywiście, w przeciwieństwie do Ryana Goslinga, Lily Gladstone, Emily Blunt i innych stratosferycznych gwiazd Oscara w tym roku, zegarek Rolex również cieszy się najlepszym miejscem na jednym końcu greenroomu; w tym roku prezentowany zegarek to Oyster Perpetual Day-Date 40 z 18-karatowego złota Everose (zastrzeżony przez markę metal w kolorze różowego złota) z ombre tarczą łupkową na kultowej bransolecie President marki.

Greenroom 96. Oscarów, zaprojektowany przez firmę RolexDzięki uprzejmości Rolex

Jeśli dodamy do tego zieleń i aranżacje kwiatowe, to ostatecznie w całym pomieszczeniu na pierwszy plan wysuwa się klimat inspirowany naturą. „Koncepcja integruje podstawowe elementy natury – struktury organiczne i chlorofil – i ma na celu stworzenie harmonii między nimi poprzez chromatyczny wszechświat” – czytamy w oświadczeniu prasowym. „Kształty w tym roślinnym wszechświecie przypominają szczegóły, takie jak ryflowanie na ramkach zegarków i szczotkowane metalowe powierzchnie tarcz zegarków, przenosząc ich świetliste wibracje”

Greenroom 96. Oscarów, zaprojektowany przez firmę RolexDzięki uprzejmości Rolex

Oprócz wieloletniego sponsorowania gali rozdania Oscarów, Rolex ma również długą historię partnerstwa z kinem, od projektów z Martinem Scorsese i Jamesem Cameronem po ciągłe wsparcie Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej; to ostatnie wykracza poza Oscary i obejmuje status zegarmistrza jako założyciela Muzeum Akademii w Los Angeles. Rolex sponsoruje również Fundację Filmową Scorsese, która do tej pory sfinansowała renowację ponad 1000 filmów, a także finansuje Rolex Mentor and Protégé Arts Initiative w dziedzinie filmu, tańca, literatury, architektury, muzyki i teatru.

Greenroom 96. Oscarów, zaprojektowany przez firmę Rolex.Dzięki uprzejmości Rolex

Jeśli chodzi o wypatrywanie zegarków na czerwonym dywanie rozdania Oscarów, należy wypatrywać gwiazd z własnymi czasomierzami, ponieważ Rolex słynie z tego, że nie prezentuje ani nie wypożycza swoich mechanizmów zegarmistrzowskich na imprezy. W zeszłym roku bystrzy miłośnicy zegarków zauważyli, że zarówno Ryan Seacrest, jak i Mark Consuelos uczestniczyli w rozdaniu Oscarów z własnymi Rolexami Dayton na nadgarstkach.

Czytaj również:  Lea Michele spodziewa się dziecka nr 2 z mężem Zandym Reichem

Latest Posts

Nie przegap