Obecne wcielenie Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej spotkało się z ogromnym poparciem ze strony jej członków, zgodnie z wynikami corocznej ankiety, którą Akademia podzieliła się ze swoimi członkami we wtorek, jak dowiedział się The Hollywood Reporter.
Osiemdziesiąt siedem procent członków ma pozytywne odczucia co do Akademii, a 84 procent członków pozytywnie oceniło ostatnią transmisję z rozdania Oscarów, co jest poziomem aprobaty nigdy wcześniej nie osiągniętym w historii badania (które wcześniej przeprowadzono w 2020, 2022 i 2023 roku, a które przeprowadzono w tym roku bezpośrednio po rozdaniu Oscarów).
Do pewnego stopnia wyniki te mogą odzwierciedlać okres względnego spokoju dla Akademii po latach dramatów – od #OscarsSoWhite przez Envelopegate po „The Slap Heard Round the World”, nie wspominając o globalnej pandemii i strajku w całej branży.
Ale poza ogólnymi pytaniami o „odczucia”, dane sugerują, że członkowie są również zadowoleni z konkretnych działań i misji Akademii.
Na przykład, członkowie wydają się być zgodni z niedawnym dążeniem Akademii do wspierania kinowego doświadczenia poprzez powiązanie kwalifikacji do Oscara za najlepszy film z wyświetlaniem w zwiększonej liczbie miejsc (89 procent twierdzi, że doświadczenie teatralne jest dla nich ważne) – jednocześnie ciesząc się, że mogą oglądać pretendentów do Oscara w zaciszu własnego domu (94 procent twierdzi, że korzysta z usługi transmisji strumieniowej Akademii, Academy Screening Room).
Można również rozsądnie wywnioskować, że członkowie są na pokładzie wymogu Akademii, aby filmy spełniały co najmniej dwa z czterech wymagań organizacji dotyczących reprezentacji i standardów integracji, aby kwalifikować się do Oscara za najlepszy film – polityka, która została ogłoszona w 2020 roku, ale po raz pierwszy została wprowadzona w życie w zeszłym sezonie oscarowym – w oparciu o fakt, że 86 procent członków twierdzi, że ważne jest, aby Akademia była liderem w zakresie reprezentacji, integracji i równości w branży.
Co więcej, członkowie zdają się doceniać wysiłki Akademii na rzecz zwiększenia zasięgu. 79 procent z nich twierdzi, że lubi kontakt z organizacją za pośrednictwem stosunkowo nowego cotygodniowego biuletynu Academy Member Bulletin. A jedną z najczęstszych „uwag” otrzymywanych od członków było pragnienie „większej liczby wydarzeń poza Los Angeles – w tym wydarzeń globalnych” (Być może to nie przypadek, że dyrektor generalny Akademii Bill Kramer , prezes Akademii Janet Yang oraz dyrektor i prezes Muzeum Filmowego Akademii Jacqueline Stewart udają się do Rzymu i Cannes w ciągu kilku dni, aby spotkać się z członkami)
Chociaż jest to bardzo mocna karta raportu dla organizacji, nie jest ona idealna. Wielu członków wskazało, że chcieliby mieć większą szansę na uzyskanie dostępu do biletów na Oscary i Nagrody Gubernatorów Akademii – coś, co może okazać się trudne do zrealizowania, biorąc pod uwagę pojemność miejsc, w których się odbywają i ogromne zapotrzebowanie na bilety na nie ze strony osób związanych z nominowanymi i / lub uhonorowanymi). Wiele osób wyraziło też chęć, by filmy były udostępniane im w serwisie Academy Screening Room przez cały rok – coś, na co Akademia nie ma wpływu, ponieważ dystrybutorzy muszą płacić za umieszczenie swoich filmów na platformie i zazwyczaj chcą je mieć na niej w ostatnim kwartale roku, aby były świeże w pamięci członków, gdy oddają swoje głosy.
Ale ogólnie rzecz biorąc, dla organizacji, która w ostatnich latach przyjęła wiele ostrzałów, jest to mile widziana wiadomość.