sobota, 18 maja, 2024

Ostatnie posty

Meta planuje większą obecność na VidConie w obliczu rosnącej konkurencji

Podczas gdy VidCon powraca w tym miesiącu do Anaheim Convention Center, Meta, firma macierzysta Instagrama, planuje być obecna na konferencji z wieloma salonami, imprezami i sesjami panelowymi, które będą promować jej ofertę produktów Reels i AR/VR dla twórców treści.

Na konferencji Meta organizuje pięć sesji – dwie z nich będą miały miejsce z udziałem Dane’a Glasgowa, wiceprezesa Meta ds. rozrywki, oraz Jackie Pimentel, szefowej działu marketingu produktów dla twórców, poświęconych odpowiednio takim tematom, jak metawersja i monetyzacja twórców.

Podczas całego VidConu, który odbywa się od 22 do 25 czerwca, Meta przejmie pobliski hotel Hyatt i basen z interaktywnymi instalacjami, w których znajdą się zestawy słuchawkowe Meta Quest 2 VR i inteligentne okulary Ray-Ban Stories, a także zestawy służące jako tło dla twórców tworzących treści Reels. W centrum kongresowym Meta będzie miała także dostępny tylko dla zaproszonych twórców „salon Reels”.

Podczas VidConu Meta po raz pierwszy zorganizuje happy hour przy basenie 23 czerwca z setem DJ-skim Sickicka, a następnego dnia odbędzie się kolejna happy hour w ramach programu dla czarnych twórców Meta, We The Culture, z DJ-ami Angel + Dren. A wieczorem 24 czerwca na Instagramie odbędzie się impreza poza siedzibą firmy z udziałem rapera Latto „Big Energy”.

Obecność firmy na VidCon ma miejsce rok po tym, jak prezes Meta Mark Zuckerberg zobowiązał się do wypłacenia 1 miliarda dolarów w ramach zachęt dla twórców, a szef Instagrama Adam Mosseri przyznał, że „ostra konkurencja” ze strony TikTok i YouTube zmusiła IG do skupienia się na wideo.

Chociaż TikTok będzie sponsorem tytularnym tegorocznego VidConu, zastępując wieloletniego sponsora YouTube, Justin Antony, dyrektor Meta ds. partnerstwa z twórcami, ma nadzieję, że obecność firmy na VidConie będzie kusząca dla tych, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność o treści AR/VR i posłuży jako dowód zaangażowania w sprawy twórców.

Czytaj również:  Lisa Marie Presley upamiętniona podczas Graceland Memorial Service

„Obecnie twórcy mniej mówią o konkurencji, ponieważ [they’re] stają się o wiele bardziej agnostyczni wobec platform” – powiedział Antony w wywiadzie dla The Hollywood Reporter. „Korzystają z TikTok, Instagrama, YouTube’a. Nie jest już tak, że twórcy są tylko na jednej platformie – używają wszystkich platform, aby dotrzeć do swoich odbiorców. Myślę więc, że cała ta konkurencja sprawia, że my, twórcy, stajemy się silniejsi, ponieważ wszystkie te platformy wspierają twórców w znaczący sposób.”

Latest Posts

Nie przegap