niedziela, 19 maja, 2024

Ostatnie posty

WWE podpisuje umowę z X na streamowanie meczów „Speed

X wchodzi na ring z WWE.

Platforma społecznościowa należąca do Elona Muska, wcześniej znana jako Twitter, podpisała dwuletnią umowę z WWE na nową ekskluzywną cotygodniową serię wideo. Pod nazwą WWE Speed, koncepcja będzie obejmować mecze na czas, które mają być ukończone w ciągu pięciu minut lub mniej.

Serial, który ma być transmitowany na żywo, zadebiutuje wiosną tego roku i będzie zawierał supergwiazdy WWE z całego składu. Zawartość będzie ekskluzywna (mecze nie zostaną przeniesione z innych programów WWE), a nowe odcinki będą debiutować 52 tygodnie w roku.

Umowa ta oznacza znaczący nacisk na rozrywkę dla X, który w zeszłym miesiącu ogłosił umowę na 10 programów z Range Media Partners, a także nowe programy byłego gospodarza CNN Dona Lemona, prowadzącego rozmowy sportowe Jima Rome’a i byłej kongresmenki Tulsi Gabbard.

X streamował również ekskluzywne treści od Fox z zeszłorocznych Mistrzostw Świata FIFA, a w tym roku będzie streamował niektóre treści od NBCUniversal związane z Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu w 2024 roku. Sport, w tym wrestling (który jest nieco związany ze sportem, choć zwykle na żywo), jest głównym motorem konwersacji na X.

W międzyczasie WWE radykalnie zmieniło swoje umowy dotyczące praw, odkąd w zeszłym roku stało się TKO w wyniku fuzji z UFC Endeavor. Ostatnio Netflix podpisał 10-letnią umowę o wartości 5 miliardów dolarów na Raw i międzynarodowe prawa WWE; Smackdown opuściło Fox na rzecz USA Network (z niektórymi specjalnymi programami w NBC); a WWE NXT opuściło USA na rzecz The CW.

WWE Speed, biorąc pod uwagę cotygodniową częstotliwość i krótki czas trwania, jest mniejszą umową niż te długie programy, ale sugeruje chęć WWE do dzielenia i dzielenia praw oraz szukania nowych sposobów na zwiększenie przychodów z praw, odkąd Endeavor nabył pakiet kontrolny.

W międzyczasie X otrzymuje ekskluzywne treści, które łączą sport i rozrywkę oraz mają atrakcyjność reklamową. Oczekuje się, że X zaoferuje je marketerom w celu rozszerzenia swojej działalności sponsorskiej.

Czytaj również:  ITV wyznacza na grudzień datę premiery streamera ITVX, wspieranego przez reklamy

Latest Posts

Nie przegap