sobota, 27 kwietnia, 2024

Ostatnie posty

Box Office: krzyk VI” odstrasza „Creeda III” i „65” najlepszym otwarciem w serii

Krzyk VI wystraszył się franczyzowego najlepszego otwarcia 44,5 miliona dolarów z 3,675 teatrów w krajowym box office, łatwo wystarczyło, aby wygrać Oscarowy weekend.

Film Paramount i Spyglass – zarabiający silne wyjścia i otrzymujący B+ CinemaScore – był napędzany przez kinomanów w wieku od 18 do 34 lat (71 procent), a szczególnie przez tych w wieku od 18 do 24 lat (42 procent). Udział płci był prawie równy (51% mężczyzn, 49% kobiet).

W sobotę 32 procent całego ruchu pieszego przypadło na Scream VI, a następnie 24 procent na Creed III, wynika z danych EntTelligence.

Ostatni Krzyk film, wydany w styczniu 2022 roku, otworzył się na 30 milionach dolarów w kraju w imponującym pokazie dla ery pandemii. Największy północnoamerykański start serii należy do filmu Krzyk 3 z 2000 roku (34,7 miliona dolarów), bez uwzględnienia inflacji.

Film z kategorią R zachwycił również za oceanem, otwierając się z najlepszym wynikiem 22,6 miliona dolarów w 53 krajach, a jego światowy start wyniósł 67,1 miliona dolarów. (Horrory nie zawsze podróżują tak dobrze.)

Scream VI, którego realizacja kosztowała podobno 33 miliony dolarów przed marketingiem, podąża za ocalałymi z zeszłorocznej części, którzy opuszczają Woodsboro i udają się do Nowego Jorku. Niestety, groźny morderca Ghostface nie jest daleko w tyle. Matt Bettinelli-Olpin i Tyler Gillett, którzy wraz z Chadem Villellą prowadzą Radio Silence Productions, powrócili do reżyserii.

Melissa Barrera, Jasmin Savoy Brown, Mason Gooding, Jenna Ortega, Hayden Panettiere i Courteney Cox występują u boku debiutantów z branży, Dermota Mulroneya, Jacka Championa, Henry’ego Czernego, Liany Liberato, Devyn Nekody, Tony’ego Revolori, Josha Segarry i Samary Weaving.

Film MGM i Michaela B. Jordana Creed III zajął miejsce nr 2 z imponującym wynikiem 27,2 miliona dolarów z 4,007 lokalizacji, co oznacza spadek o 53 procent. Film przekroczył granicę stulecia w ciągu zaledwie 10 dni i zakończył niedzielę z wynikiem 101,4 miliona dolarów.

Czytaj również:  Olivia Colman o dysproporcjach płacowych w Hollywood: "Gdybym była Oliverem Colmanem, zarabiałabym o wiele więcej"

Na arenie międzynarodowej pokonał Krzyk VI , zajmując pierwsze miejsce z 24 milionami dolarów z 75 rynków, co dało sumę 78 milionów dolarów za granicą i 179,4 milionów dolarów na całym świecie.

Zarówno Krzyk VI jak i Creed III zdominowały film Sony o dinozaurach 65 , który zajął trzecie miejsce z 12,3 milionami dolarów w 3,405 kinach, po tym jak został zmiażdżony przez złe recenzje i ocenę C+ (film poradził sobie lepiej niż oczekiwano, ale oczekiwania nie były wielkie na początku). Krzyk VI i 65 grają dla tej samej publiczności, przy czym Krzyk VI przeważa. Creed III przyciąga na ring zarówno młodszych, jak i starszych dorosłych.

Wyreżyserowany przez A Quiet Place pisarzy Scott Beck i Bryan Woods, 65 gwiazdy Adam Driver jako astronauta, który rozbił się na tajemniczej planecie, tylko uświadomić sobie, że stał się marooned na Ziemi 65 milionów lat temu. Mając tylko jedną szansę na ocalenie, Mills i jedyna ocalała osoba, grana przez Arianę Greenblatt, muszą przemierzać niezbadany krajobraz pełen dinozaurów i innych niebezpiecznych prehistorycznych bestii w walce o przetrwanie.

Film Sony kosztował 45 milionów dolarów i był współfinansowany przez Bron Studios i TSG.

Marvel/Disney Ant-Man i Osa: Quantumania zajęła miejsce nr 4 z 7 milionami dolarów i zakończyła swoją czwartą odsłonę z sumą krajową 198 milionów dolarów. Lepiej radzi sobie za oceanem, gdzie w ten weekend zarobił kolejne 9,8 miliona dolarów, co daje sumę 249,6 miliona dolarów za granicą i 447,6 miliona dolarów na całym świecie. Podsumowując, superbohaterski film nie spełnił oczekiwań, spadając szybciej niż jakikolwiek inny tytuł z Marvel Cinematic Universe.

Film wytwórni Universal Cocaine Bear, który znalazł się w pierwszej piątce, zarobił w trzeci weekend 6,2 miliona dolarów, co daje 51,7 miliona dolarów w kraju i 65,7 miliona dolarów na świecie.

Czytaj również:  Barbara Walters, wybitna dziennikarka, zmarła w wieku 93 lat

Trzecią ogólnokrajową premierą weekendu jest rozgrzewająca komedia sportowa Focus Features Champions, w której główną rolę gra Woody Harrelson jako trener koszykówki z mniejszej ligi, który otrzymuje sądowy nakaz zarządzania drużyną niepełnosprawnych zawodników. Film oparty jest na nagrodzonym w 2018 roku hiszpańskim filmie Campeones, który został wydany przez Universal Pictures International.

Champions zarobił A CinemaScore i otworzył się na szóstym miejscu z 5,2 mln dolarów z 3,030 kin. Ponad 60 procent nabywców biletów było w wieku powyżej 35 lat, w tym 21 procent powyżej 55 lat.

W kasie filmów specjalnych, mimo niedzielnej ceremonii rozdania Oscarów, nie działo się zbyt wiele. W przeszłości czołowi pretendenci do Oscarów czasami dostawali podwyżkę w przeddzień wręczenia nagród Akademii, ale w tym roku tak się nie stało, ponieważ prawie wszystkie te filmy można teraz wypożyczyć, kupić lub streamować w domu. W tym roku jest to między innymi „Everything Everywhere All at Once” wytwórni A24, który jest kandydatem do miana najlepszego filmu. Krajowy bilans filmu wynosi 73,9 mln dolarów, co jest ogromną sumą jak na film niezależny. Jego globalny wynik to 106,4 miliona dolarów.

12 marca, 7:10 rano..: Zaktualizowane o zmienione stawki brutto.
12 marca, godz. 9:30.: Zaktualizowano o dodatkowe kwoty brutto.

Latest Posts

Nie przegap