piątek, 17 maja, 2024

Ostatnie posty

Dylan O’Brien szczegółowo opisuje, jak doszło do jego wirusowej transformacji w „Ponyboi”

Kiedy Ponyboi shooting gaffer Don Sean udostępnił na Instagramie zdjęcia z planu filmu z Dylanem O’Brienem w 2022 roku, obrazy szybko stały się wirusowe. Fani podzielili się w mediach społecznościowych swoimi reakcjami na transformację aktora na potrzeby filmu, która obejmowała bliskie blaknięcie, rozcięcia na brwiach, wiele łańcuchów i zarost na twarzy ogolony na pasek pod brodą. Było to wyraźne odejście od jego charakterystycznych kudłatych włosów i brody.

Rozmawiając z The Hollywood Reporter podczas Festiwalu Filmowego Sundance w sobotę, O’Brien i jego współgwiazda River Gallo (która również napisała film) szczegółowo opisali, jak powstał ten wygląd.

O’Brien zauważył, że wymyślenie fryzury i kostiumu postaci było wspólnym wysiłkiem jego, Gallo i reżysera Estebana Arango. Podczas gdy Gallo chciał, aby aktor wybrał wygląd inspirowany gwiazdą Jersey Shore Pauly D, aby pasował do scenerii filmu w Jersey, O’Brien wyobrażał sobie, że jego postać będzie miała przycięte włosy.

„Mieliśmy fryzjera, który zrobił mi naprawdę fajne cięcie, które połączyło wszystko” – wyjaśnił aktor. Następnie zwrócił się do Gallo i wspomniał: „Pamiętasz ten dzień w przyczepie? Robiliśmy kozią bródkę, a ty powiedziałeś: „Zostaw pasek pod brodą” Ja na to: „Jasne” A potem walczyłeś o pasek pod brodą i na szczęście go zatrzymałeś, bo go uwielbiam”

Kolejny z pomysłów Gallo na wygląd O’Briena utknął w martwym punkcie. „River dosłownie wysłała mi SMS-a z pomysłem na tatuaż na początku, kiedy po raz pierwszy wszedłem na pokład, a ja powiedziałem: „Uwielbiam to” i zostawię to jako niespodziankę” – powiedział Teen Wolf alum.

Po ustaleniu wyglądu, O’Brien był w stanie w pełni zrozumieć, kim jest jego postać.

„To po prostu się połączyło i naprawdę mnie poinformowało. Chodzi mi o to, że te rzeczy bardzo mi pomogły, zwłaszcza w przypadku czegoś, co było dla mnie odejściem i nie jest tym, kim jestem” – wyjaśnił. „Zdecydowanie czułem, że wiem dokładnie… Znałem tego faceta. Znałem takie dzieciaki. Wiedziałem dokładnie, co chcę robić. Ale wszystkie te rzeczy naprawdę ewoluują, gdy zaczynasz proces, a tatuaże pojawiają się, włosy i ubrania, moje dopasowanie. Nigdy nie mógłbym wejść w rolę w sposób, w jaki skończyłem, bez tych wszystkich elementów w procesie.”

Czytaj również:  Katy Sullivan o pożegnaniu z historycznym portretem w "The Cost of Living" na Broadwayu

Obejrzyj cały wywiad w powyższym filmie.

Latest Posts

Nie przegap