wtorek, 16 lipca, 2024

Ostatnie posty

Idris i Sabrina Elba wprowadzają na rynek linię pielęgnacyjną S’able Labs

Idris i Sabrina Elba wierzą, że kiedy dobrze traktujesz siebie, dobrze traktujesz innych.

Ten etos stanowi podstawę ich nowego projektu, bezpłciowej marki produktów do pielęgnacji skóry o nazwie S’able Labs, wprowadzonej na rynek 12 lipca z trzema produktami wykonanymi z naturalnych składników pochodzących z Afryki Wschodniej.

Pielęgnacja skóry S’able Labs jest naturalnym postępem dla duetu, który poślubił w Maroku w 2019 roku. The two first launched The Hub by S’able Labs, a website discussing interpersonal relationships and partnerships and how they pertain to self-care, in 2020, followed by an Audible podcast, Coupledom, in June 2021 featuring interviews with other notable duos like Kim Kardashian and Kris Jenner, filmmakers Seth Rogen and Evan Goldberg, and Ben & Jerry founders Ben Cohen and Jerry Greenfield, on how they manage their partnerships.

Gdy Elbowie zaczęli budować rozmowy na temat małżeństwa i partnerstwa oraz tego, jak odnosi się ono do dbania o siebie, ich uwaga zwróciła się ku pielęgnacji skóry, nie tylko pod względem aspektu dbania o siebie i tego, jak pary tradycyjnie dzielą się produktami do pielęgnacji skóry, ale także ze względu na to, jak to się ma do ich przekonania, że gdy traktujesz siebie dobrze, pojawiasz się jako swoje najlepsze ja i traktujesz innych dobrze w zamian.

„Zdaliśmy sobie sprawę, że jeśli mamy zamiar wspierać samoopiekę w sposób, w jaki wtedy na to patrzyliśmy, musi to być skoncentrowane na społeczności”, powiedziała dyrektor naczelna i współzałożycielka Sabrina Elba. „To musiało sprawić, że ludzie czują się dobrze, więc robią dobrze, co bardzo szybko stało się naszą mantrą. Kiedy spotykasz kogoś po raz pierwszy i czujesz się dobrze i trzymasz się pewniej, ma to ogromny wpływ na to, jak traktujesz innych ludzi i jak traktujesz siebie.”

Wprowadź S’able Labs, bezpłciową linię do pielęgnacji skóry sformułowaną z naturalnych składników i w przystępnej cenie dla użytkowników, którzy chcą skutecznych rozwiązań w wartościowej cenie oraz tych, którzy chcą uprościć swoją rutynę pielęgnacji skóry za mniej.

Debiutancki asortyment składa się z oczyszczacza, toniku i kremu nawilżającego ze składnikami takimi jak Qasil zbierany z liści drzewa Gob, baobab z baobabu afrykańskiego, sklasyfikowanego naukowo jako Adansonia digitata i zwanego również „Drzewem Życia” oraz czarne nasiona o właściwościach przeciwzapalnych.

Qasil Cleanser, w sprzedaży detalicznej za 30 dolarów, to wolna od siarczanów formuła, która łączy glinkę kaolinową, masło shea, mleko ryżowe i skwalan z Qasil, somalijskim kosmetykiem, którego matka Sabriny używała na twarzy jako naturalnego przeciwutleniacza i środka antybakteryjnego.

Lazy loaded image

Produkty do pielęgnacji skóry S’able Labs.S’able Labs

Miała również doświadczenia z dzieciństwa z baobabem w Kenii, gdzie jej rodzina często odwiedzała. Jest on kluczowym składnikiem kremu Baobab Moisturizer o wartości 56 dolarów, wraz z niacynamidem i kwasem traneksamowym, aby rozjaśnić hiperpigmentację. Produkt zawiera również bakuchiol, naturalną alternatywę dla retinolu, aby poprawić teksturę i ton skóry, regulować wielkość porów i przyspieszyć obrót komórkowy.

Czytaj również:  Dlaczego Writers Guild West zamknęła programy dla początkujących pisarzy

Wreszcie, Black Seed Toner, w cenie 37 dolarów, miesza kwasy owocowe, aby udoskonalić teksturę skóry i zmniejszyć pigmentację, podczas gdy rumianek i witamina B przywracają i łagodzą stan zapalny skóry. Czarne nasiona są naturalnie bogate w witaminę A, aminokwasy i niezbędne kwasy tłuszczowe.

„Co zabawne, mój tata pił codziennie herbatę z czarnych nasion, ponieważ uważał, że pomaga ona żyć dłużej” – powiedziała Sabrina. „Wiemy, że dla skóry ma elementy przeciwzapalne”.

Produkty zostaną uruchomione bezpośrednio do konsumenta w USA, Kanadzie i w Wielkiej Brytanii. Dyrektor operacyjny i finansowy Emma Bates powiedział, że są w dyskusjach zarówno w Ameryce Północnej i Wielkiej Brytanii do dystrybucji detalicznej.

„Skupiamy się na dobrym uruchomieniu marki i stworzeniu marki, która ma długowieczność”, powiedział Bates, który przed dołączeniem do S’able Labs był szefem finansów w Uniqlo Europe i globalnym CFO, a później COO Crabtree & Evelyn, gdzie była częścią rebrandingu firmy, transformacji cyfrowej i restrukturyzacji organizacyjnej w jej upadłości. „Mamy wyznaczone cele i naszym głównym KPI jest obserwowanie ewolucji marki, wzrostu i powtórnego konsumenta marki do tego etapu.”

„Staramy się wprowadzić nowych użytkowników pielęgnacji skóry, którzy nie mieli tej edukacji i nadal służyć wiarygodnym użytkownikom pielęgnacji skóry” – dodała szefowa produktu Jessica DeBruyne, która jest również makijażystką i była kierownikiem sprzedaży i edukacji w Tom Ford Beauty. „Stworzyliśmy formuły, aby były najbardziej skuteczne przy minimalnej szkodzie dla planety i skóry oraz wybraliśmy etyczne składniki, które są połączone z wysokowydajnymi składnikami, których większość firm użyłaby indywidualnie. Potrzebujesz tylko trzech do pięciu podstawowych produktów, które są wysoce skuteczne i uproszczone.”

S’able Labs pojawia się w czasie, kiedy pielęgnacja skóry i produkty kosmetyczne celebrytów są na topie. Kim Kardashian próbuje swoich sił w pielęgnacji skóry ze Skkn, Pharrell Williams ma Humanrace, uproszczoną linię produktów bezpłciowych; DJ Khaled ma Blesswell, gamę kosmetyków pielęgnacyjnych dla mężczyzn na bazie CBD; Scarlett Johansson ma The Outset, sprzedawany teraz w Sephora, a Hailey Bieber właśnie zadebiutowała Rhode.

Ale Elbas ma inną misję ze swoją nową linią.

„Jesteśmy ambasadorami U.N. dla Międzynarodowego Funduszu Rozwoju Rolnictwa”, powiedziała Sabrina Elba. „Staramy się wspierać zrównoważone rolnictwo jako sposób walki ze zmianami klimatycznymi, więc patrzymy na pielęgnację skóry i staramy się to robić w sposób, który trzyma się wiernie całej pracy, którą wykonujemy. Postanowiliśmy stworzyć coś, co naprawdę przemawiało do identyfikowalnych składników ze zrównoważonymi praktykami.”

W tym celu S’able Labs współpracuje z lokalnymi rolnikami w celu pozyskiwania naturalnych składników, przy produktach współpracowała z firmami posiadającymi certyfikat B Corp i otrzymała akredytację Butterfly Mark od Positive Luxury. Produkty występują również w opakowaniach wykonanych z materiałów pokonsumpcyjnych. Opakowanie Qasil Cleanser jest wykonane w 100% z materiałów pokonsumenckich, podobnie jak Black Seed Toner, i oba będą miały opcje ponownego napełniania jesienią. Baobab Moisturizer to pompka typu airless wykonana w 70 procentach z odpadów pokonsumenckich.

Czytaj również:  Nordstrom Anniversary Sale 2024: Wszystko, co musisz wiedzieć o wczesnym dostępie, najlepszych ofertach i nie tylko

„To, co nas wyróżnia, to nasze przekonania i wartości”, powiedział DeBruyne, „i partnerstwa, które posiadamy i cel, który za tym stoi.”

„Staramy się pozyskiwać go tak, że tworzymy ekosystem z partnerstwem”, powiedział przewodniczący i współzałożyciel Idris Elba. „Otrzymujemy nasze składniki naturalnie i pozyskujemy je naturalnie, a to wzbogaca ekosystem planety.”

Kontynuował, „Jesteśmy start-upem. Tak bardzo, jak istnieje profil zewnętrzny do tego, co robimy, i wzięliśmy nasz czas z tylnym silnikiem tego. Chcemy być w pełni transparentni i wierzymy, że świadomość konsumencka jest bardzo zdrowa. Jestem teraz w takim miejscu, zwłaszcza jako mężczyzna, że chcę, aby mężczyźni inaczej patrzyli na pielęgnację skóry. Przejrzystość naszych produktów jest dużą częścią tego procesu, więc proces bycia przejrzystym i przekonania odpowiednich osób, aby patrzyły na nasze produkty i rozliczały nas z tego, był podróżą.”

Sabrina Elba dodała, że para chciała robić rzeczy we właściwy sposób od samego początku, a nie cofać się, by później uczynić ją zrównoważoną marką.

„Co moglibyśmy wykorzystać z ziemi, co czuje się naturalnie, a także pomaga społeczności rolników, coś, o czym potencjalnie ludzie mogli nie słyszeć” – dodała. „To jest najbardziej innowacyjna rzecz, która dzieje się w naszej pielęgnacji skóry: przerabianie składników, o których ludzie nie myśleli”.

Elbowie chcieli, aby S’able Labs było jak najbardziej inkluzywne, uwzględniając płeć i rodzaje skóry. Uważają, że produkty bezpłciowe pozwalają markom ograniczyć liczbę wytwarzanych produktów, co przyczynia się do realizacji inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju, a także rzuca wyzwanie wieloletniemu marketingowi produktów z uwzględnieniem płci.

„Nasze produkty do pielęgnacji skóry starają się być przyjazne dla wszystkich, niezależnie od typu skóry” – powiedział Idris Elba. „Istnieje wiele produktów na zewnątrz, gdzie nauka jest niesamowita, ale w rzeczywistości nie pasują do wszystkich typów skóry, więc dla nas to było skupienie się i dlatego formułowanie z tymi składnikami zajmuje dużo czasu.”

Równie ważna była inkluzywność. Oboje Elbowie mówili o braku produktów dla ciemniejszych odcieni skóry. W związku z tym w reklamach S’able Labs pojawiają się produkty dla osób różnej płci i o różnej karnacji, aby zakomunikować, że marka, choć stworzona ze składników pochodzących z Afryki, jest przeznaczona dla wszystkich.

Dotyczy to również osób, które uważały, że pielęgnacja skóry nie jest skierowana do nich i nie pasuje do ich stylu życia. Idris Elba mówił o stosowaniu wazeliny na twarzy lub o bardzo prostej rutynie pielęgnacyjnej, polegającej na myciu twarzy i szczotkowaniu zębów. Przez lata mężczyźni czuli się najlepiej pielęgnując swoje włosy i brody, a wszelkie dodatkowe kroki uważali za mniej męskie. Ostatnio jednak, mężczyźni znaleźli społeczności poza swoimi barber shopami online i IRL, gdzie mogą dyskutować o pielęgnacji skóry, pielęgnacji, pielęgnacji osobistej i urodzie na forum bez osądzania. W 2010 roku pojawiło się wiele marek kosmetyków do pielęgnacji skóry dla mężczyzn, z których każda posiada unikalną markę, strategię marketingową i przekaz. W sumie, praktyka pielęgnacji skóry stała się bramą do samoopieki dla mężczyzn, którzy wykorzystują swój system pielęgnacji skóry jako moment, aby zwolnić tempo, sprawdzić się i wyrobić w sobie nawyk stawiania siebie na pierwszym miejscu.

Czytaj również:  Clea DuVall o pojawieniu się w finale serialu "Poker Face"

„Skłaniamy się ku dobremu samopoczuciu” – powiedział Idris Elba. „Well-being jest inny niż self-care. Jest to część naszego języka. Jestem tutaj, aby powiedzieć, że to będzie dobre i czuje się dobrze i pochodzi z dobrego miejsca, ale mamy nadzieję, że możemy być częścią krajobrazu dla mężczyzn, aby powiedzieć, że zamierzam dbać o siebie trochę. Jestem teraz na bieżni dobrego samopoczucia.

„Dla kogoś, kto nie ma dużej wiedzy na temat pielęgnacji skóry, jak by to ująć, byłeś najlepszym królikiem doświadczalnym, ponieważ byłeś super organiczny” – powiedziała Sabrina Elba do Idrisa. „Czasami myślę, że moglibyśmy dostać prania mózgu, kiedy marki mówią, że to zmniejszy twoje zmarszczki w ciągu trzech do sześciu miesięcy, ale nie sprzedajemy fałszywego marzenia w butelce. Mówimy, że jest tyle piękna w tej ziemi i tyle wspaniałych składników i naturalnych składników, z którymi mógłbyś po prostu odżywiać i chronić swoją skórę, a to robi robotę. To jest to, co musisz zrobić, zamiast patrzeć na to jak na problematyczny rodzaj pielęgnacji skóry.

„Kiedy Idris mówi „Lubię to, ale mam łuszczycę”, zdecydowanie nie chcemy substancji zapachowych”, kontynuowała. „Oboje idziemy w kierunku wegańskim, więc ważne jest dla nas, aby nasze produkty były wegańskie. Wykorzystujemy nasze własne doświadczenia, aby wpłynąć na pielęgnację skóry i to był dla mnie najbardziej zabawny proces. Samolubnie tworzysz coś, co kochasz dla siebie i ekscytujące jest dzielenie się tym z innymi ludźmi i sprawdzanie, czy oni też to kochają.”

Duet naturalnie odbija się od siebie, co daje wgląd w to, jak łatwo stworzyli związek w małżeństwie i w biznesie. Idris podzielił się tym, że w jednym z wywiadów powiedział, że nigdy więcej się nie ożeni, co wywołało pytanie, dlaczego miałby wrócić do partnerstwa. Wierzy, że mogą odpowiedzieć na to pytanie, a oni odpowiadali poprzez Hub by S’able Labs i ich podcast Coupledom.

The Elbas pracują również nad nowymi projektami jako duet. Razem połączyli się z Christianem Louboutinem w celu współpracy „Walk a Mile in My Shoes”, która wprowadziła swoją drugą kapsułę w 2022 roku. A teraz rozwijają rozmowę o pielęgnacji skóry, prawdopodobnie rzecz, którą małżeństwa i partnerzy dzielą się najbardziej.

„Mam nadzieję, że to rozszerzy się na nasze partnerstwa i przyjaźnie i wydaje się to super idealistyczne, ale to naprawdę pochodzi z uczciwego miejsca”, powiedział Idris.

„Mam nadzieję, że to przejdzie”, Sabrina dodał. „Jest tak wiele nowych marek tam. Nie brakuje nam pielęgnacji skóry, ale mamy tylko nadzieję, że nasze intencje natknąć i staramy się zrobić to dobrze i zrobić coś, co zmienia świat, ale chcemy wpłynąć na małą zmianę, że możemy.

Ta historia pierwotnie ukazała się na WWD.

Latest Posts

Nie przegap