Ryan Reynolds’ Maximum Effort współpracował z AMC Network’s Content Room, aby wyprodukować niestandardowe reklamy dla The Walking Dead finału serii, który wskrzesił cztery ulubione przez fanów postacie.
Fani wieloletniego serialu byli zaskoczeni w niedzielę, gdy na ich ekranach pojawiły się ujęcia Miltona Mameta (Dallas Roberts), Andrei Harrison (Laurie Holden), Rodneya (Joe Ando-Hirsh) i Garetha (Andrew West), lata po tym, jak zginęli w serialu
Bohaterowie wystąpili w reklamach dla Deloitte, DoorDash, Autodesk i Ring, a sam Reynolds w jednej z nich wystąpił dla MNTN, swojej firmy produkującej oprogramowanie reklamowe
„Reklamy powinny być zabawne” – powiedział Reynolds w oświadczeniu. „The Walking Dead wygenerował więcej kulturalnych rozmów w ciągu ostatniej dekady niż jakakolwiek inna nieruchomość i chcieliśmy to uhonorować, przywracając kilka postaci z martwych w kilku zabawnych reklamach kontekstowych. Byliśmy zdumieni całkowitym wsparciem AMC Networks’ Content Room i chęcią bycia nietradycyjnym, którą wykazały Deloitte, DoorDash, Autodesk i Ring.”
Dodał, że „Reklamy mogą być częścią kulturalnej rozmowy, tak jak kiedyś tak często były. Potrzebują tylko trochę więcej miłości, uwagi i złośliwości.”
W jednej z reklam Rodney zamawia takeout z DoorDash i mówi kierowcy, żeby podszedł bliżej, mówiąc: „Nie martw się. Nie ugryzę”, zanim doda: „Tylko żartuję, całkowicie to zrobię” Reklama zawierała linię, która czytała „Wszystko w twojej okolicy, dostarczone do twoich drzwi. Albo szczupak.” Milton Mamet, z drugiej strony, wystąpił w reklamie Autodesk, gdzie przedstawił pierwszą na świecie „klamkę napędzaną chrząknięciem”
Obejrzyjcie reklamy poniżej.