czwartek, 9 maja, 2024

Ostatnie posty

Martin Scorsese i córka Francesca zabierają TikTok na Super Bowl w nowym spocie reklamowym

Martin Scorsese i jego córka, Francesca, przenoszą swoją ukochaną dynamikę TikTok na większy ekran w nowej kampanii Squarespace na Super Bowl.

W opublikowanym w poniedziałek teaserze słynny reżyser próbuje zbudować stronę internetową z pomocą swojej córki. Choć przyznaje, że nie jest ekspertem w dziedzinie science fiction, Marty mówi Francesce, że chce, aby jego nowa strona opowiadała historię „międzygalaktycznej prośby o połączenie”

Następnie Francesca uczy swojego ojca, jak stworzyć nazwę domeny dla jego nowej cyfrowej granicy, a duet przegląda opcje czcionek dla swojej strony głównej.

„Nie wiedziałem, że strona internetowa może to zrobić” – mówi Martin. Jego córka odpowiada: „To w zasadzie nie jest prawdziwe, jeśli nie ma tego w Internecie”

Ich rozmowa naśladuje styl ulubionego przez fanów Scorseses TikToks, w którym Francesca edukuje swojego ojca w zakresie kultury młodzieżowej i slangu. Zwiastun kończy się, gdy Martin mówi Francesce, że ich nowa strona internetowa „policzkuje”

„Naprawdę żałuję, że kiedykolwiek cię tego nauczyłam”, mówi.

Wyrzuty sumienia są jednak żartem – dla Vanity Fair, Francesca powiedziała, że „nie żałuje” nauczenia ojca nowych słów.

„Czasami używa slangu Gen-Z, ponieważ go słyszał i to jest dla mnie najzabawniejsze” – powiedziała. „Czuję się, jakbym słyszała, jak twój tata mówi: „O tak, to klapsy” lub „Jestem taki obudzony” lub cokolwiek innego, to jest dla mnie takie cringy. Po prostu mnie to rozśmiesza. On jest z innego pokolenia, więc jest to trochę – nie powiedziałbym, że żenujące, gdy to słyszę, ale jest to zabawne, ponieważ wydaje mi się, że naprawdę stara się być na bieżąco z moim pokoleniem i ze mną”

Czytaj również:  'Plan C' Review: Wrażliwy film przedstawia wojowników o prawo kobiet do wyboru

Latest Posts

Nie przegap