14 lipca 2022 | 7:00pm
Gwiazda „Southern Charm” Venita Aspen chce wyjaśnić sprawę swoich dochodów.
Aspen, 28, mówi Page Six wyłącznie, że nie zarabia siedmiu cyfr miesięcznie na byciu influencerem na Instagramie.
„Wyrwali to z kontekstu. To mnie teraz kopie w tyłek”, mówi o komentarzu, który wygłosiła w reality show.
To powiedziawszy, Aspen twierdzi, „Mogłabym zarobić siedem cyfr na rok na Instagramie, co nadal jest dość dzikie.”
Nowicjuszka z Bravo, która ma ponad 85 000 followersów na Instagramie, zawróciła w głowie, gdy podczas 30 czerwcowego odcinka „Southern Charm” twierdziła, że może przynieść do domu 1 milion dolarów plus w jednym miesiącu, jeśli dostanie „odpowiednie oferty”.
„To dzikie, ile pieniędzy można zarobić jako influencer,” powiedziała. „Nie sądzę, że ludzie rozumieją ciężką pracę, która wiąże się z byciem influencerem”.
Komentarz zszokował wielu widzów, którzy szybko zabrali się do mediów społecznościowych.
„Shewww wiedziałem, że venita jest dość dużym influencerem, ale 7figur [sic] w miesiąc. Jestem w złej branży pracy #SouthernCharm” – napisał jeden z fanów.
„Lubię Venitę, ale ona nie ma nawet 100k followersów na Instagramie i mówi, że zarabia te wszystkie pieniądze jako influencer to mi się nie dodaje #SouthernCharm”, napisał inny.
Podczas gdy Aspen może nie mieć tak wielu followersów na Instagramie jak inni główni influencerzy, mówi nam, że jej baza fanów „wyszła z lasu”, aby wspierać jej przedsięwzięcie w reality TV.
„To było całkiem dzikie”, mówi Aspen o dołączeniu do serialu z Południowej Karoliny. „O wiele więcej ludzi wyszło z lasu i mówi: 'Śledziłem cię przez ostatnie siedem lat i fajnie jest widzieć twój rozwój, a teraz zobaczyć, że jesteś w telewizji’, i tak naprawdę wyznaczyć standard dla wielu ludzi, co jest dzikie.”
Aspen, która dostała się do influencerstwa po umieszczeniu swoich zdjęć z modelingu na Instagramie, mówi, że jej największą radą dla aspirujących guru mediów społecznościowych jest „pozostanie konsekwentnym.”
„Wybierz marki, których faktycznie lubisz używać i upewnij się, że używasz ich codziennie, piszesz o nich, mówisz o nich i robisz to tak autentycznie, jak tylko możesz”, dzieli się.