piątek, 17 maja, 2024

Ostatnie posty

Wnętrze eleganckiego biura w Hollywood z równowagą „między kobiecością a męskością”

Theresa Kang, założycielka i dyrektor generalna Blue Marble Pictures i Blue Marble Productions, nigdy nie podążała za cudzym scenariuszem sukcesu. Świadczy o tym nazwa firmy – zainspirowana kultowym zdjęciem Ziemi wykonanym z kosmosu nieco ponad 50 lat temu, nawiązuje do nieustraszonego odkrywania nowych granic – oraz wyjątkowa, mieszkalna atmosfera jej siedziby w Los Angeles.

„Chciałam, aby przestrzeń była spokojna i piękna, a jednocześnie miała silną strukturę, w której istniałaby równowaga między kobiecością a męskością” – wyjaśnia agentka, która została menadżerką i producentką. Zawsze marzyła o miejscu, w którym klienci i współpracownicy – w tym Alfonso Cuarón, Hillman Grad, Justin Chon i Kerry Ehrin, który adaptuje The White Darkness, z Tomem Hiddlestonem w roli głównej, w ramach wieloletniej umowy produkcyjnej Blue Marble dla Apple TV+ – czuliby się komfortowo, spędzając czas w dowolnym momencie. „Chciałem, aby było to inspirujące i żywe miejsce z mnóstwem kolorów. Zdecydowanie nie chciałem, by panowała tu atmosfera galerii sztuki”

Aby to zapewnić, zwróciła się do Sarah Solis Design Studio. Kang po raz pierwszy zetknęła się z pracami projektantki wnętrz, odwiedzając dom swojego byłego kolegi z WME, Marka Anknera. „Byłam zdumiona. Było coś w teksturach, estetyce. To było bardzo wyrafinowane, ale jednocześnie wydawało się żywe i przystępne” – wspomina Kang, która pełni również obowiązki producenta wykonawczego w Apple TV+ Pachinko.

Podczas gdy Sarah Solis pracowała później nad domem Kang, nie miała doświadczenia w projektowaniu biur. Kang uznała to za zaletę. „Chciałem nieszablonowego myślenia” – mówi Kang. „Czułam, że wniesie nową perspektywę do tego zadania. Rozumie, czego potrzebują kobiety. Jest bardzo międzynarodowa; wiele razy była w Seulu. Jej ojciec pracował w branży budowlanej, więc ma tę estetykę lewego i prawego mózgu. Nie chodzi tylko o piękno, ale o fundamenty pod nim.”

Lampiony String Lantern Nickey Kehoe wprowadzają ciepło do sali konferencyjnej, w której znajdują się również krzesła Eames Management w kolorze bordowym i stół Galerie Solis projektantki Solis (z jej wkrótce uruchomionej linii ręcznie robionych mebli). Michael Clifford

Artysta i rzeźbiarz Casey McCafferty wykonał niestandardowe biurko Kanga. Michael Clifford

Solis polegał na tym zestawie umiejętności, aby przekształcić surowy magazyn w funkcjonalne biuro produkcyjne, które zachowało swój projekt sklepienia beczkowego, zręcznie wycinając pięć biur, dwie sale konferencyjne, kuchnię, dwie łazienki i dwa elastyczne obszary robocze z przestrzeni o powierzchni 3500 stóp kwadratowych. „Mieliśmy to niesamowite puste płótno, z betonowymi podłogami, świetlikami i tymi niesamowitymi sklepionymi sufitami z odsłoniętymi kratownicami” – mówi Solis.

Czytaj również:  Red Carpet Influencers: Za lukratywną (i rosnącą) niszą dla twórców

Mając gotowy układ, Solis oparł się na zamiłowaniu Kanga do sztuki i projektowania, tworząc wyraźne, odważne momenty ciepłych kolorów i tekstur, które rozbrzmiewają w całym wnętrzu. „Użyliśmy wielu mebli, które nie są zwykle używane w biurach, co moim zdaniem sprawia, że czujemy się nieco bardziej miękko” – wyjaśnia Solis. Warto zwrócić uwagę na przedpokój, w którym znajduje się bladoróżowa sofa B&B Italia Camaleonda, fotel Charlotte Perriand i trio zabytkowych stolików kawowych z trawertynu. Albo mała sala konferencyjna, zdominowana przez tapetę Missoni w patchworkowy wzór. „To bardziej jak salon” – zauważa Solis, wskazując na zakrzywioną sofę, pływające krzesła i zasłony, które zakrywają przesuwane drzwi.

Osłona wokół wspólnej zatoki zapewnia asystentom poczucie prywatności. „Pamiętam, że kiedy byłam asystentką, nie chciałam cały czas widzieć swojego szefa” – mówi ze śmiechem Kang. Jej własne biurko, widoczne przez sięgające od podłogi do sufitu okno, zostało stworzone przez rzeźbiarza i artystę Caseya McCafferty’ego. Solis mówi: „Po latach czysto funkcjonalnych mebli biurowych, Theresa chciała mieć biurko, które będzie osobiste i wyjątkowe” Towarzyszy mu antyczne krzesło i zabytkowy fotel Milo Baughman, który jest miejscem wielu rozmów Kang z Zoomem. „To dla mnie bardzo ważne, aby móc rozłożyć nogi” – mówi, zauważając, że ceni sobie zdolność adaptacji, czy to w projekcie biura, czy w hybrydowym modelu pracy firmy. „Możesz być produktywny na różne sposoby” – mówi Kang. „Najważniejszą rzeczą w naszym biurze jest to, że jest wygodne i kreatywne”

Szczegóły wpisu obejmują musztardowe aksamitne poduszki Margaux firmy Soho Home z rzęsistymi frędzlami i wazony od Lawson Fenning.Michael Clifford

W wejściu, wyposażenie obejmuje sofę Camaleonda firmy B&B Italia z różowego aksamitu i lampy wiszące Gervasoni Brass firmy Paola Navone. Michael Clifford

„Czuje się chłodniej, bardziej jak w salonie”, mówi założycielka Blue Marble Theresa Kang o małej sali konferencyjnej, w której znajduje się patchworkowa tapeta Missoni i zabytkowa sofa znaleziona na 1stDibs. Michael Clifford

Ta historia pojawiła się po raz pierwszy w wydaniu magazynu The Hollywood Reporter z 7 grudnia. Kliknij tutaj, aby zaprenumerować.

Latest Posts

Nie przegap