sobota, 27 kwietnia, 2024

Ostatnie posty

AMC Networks reorganizuje zespół ds. przychodów komercyjnych przed Upfronts

AMC Networks przechodzi reorganizację swojego zespołu ds. przychodów komercyjnych przed swoim upfrontem 2023/2024.

Firma, która jest domem dla sieci kablowych AMC, IFC i Sundance TV, a także takich streamerów jak AMC+, Acorn TV i Shudder, połączy swoje zaawansowane zespoły reklamowe i sprzedaży krajowej pod kierownictwem Evana Adlmana. Adlman, który dotychczas pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. zaawansowanej reklamy i partnerstwa cyfrowego, zostanie teraz wiceprezesem wykonawczym ds. sprzedaży komercyjnej i operacji przychodowych.

Pod nowym tytułem, Adlman będzie nadzorował sprzedaż krajową, operacje liniowe i cyfrowe, zespół biznesowy FAST/AVOD firmy, sprzedaż programatyczną i zaawansowaną reklamę. Jego zespół będzie się składał z dotychczasowych dyrektorów, Todda Schwartzmana i Tony’ego Songa, którzy będą kierować sprzedażą krajową, oraz Marisy Simon, która będzie kierować zespołami operacji linearnych i adresowalnych.

AMC Networks połączy również swoją grupę ds. wyceny i planowania z operacjami sprzedaży direct response, pod kierownictwem Marca Kroka. Krok, który ostatnio pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. sprzedaży reklam i partnerstwa, przejdzie do roli wiceprezesa wykonawczego ds. zarządzania przychodami, kierując wyceną i planowaniem, sprzedażą bezpośrednią oraz sprzedażą i partnerstwem dla BBC World News. Jego nowy zespół obejmuje liderów dywizji Shannon Frasier, Pat Lucci i Michael Graf.

Dodatkowo Kim Granito, wiceprezes wykonawczy Content Room i marketingu zintegrowanego, doda do swojego zespołu Miguela Enrique Rodrigueza, starszego wiceprezesa ds. produkcji, operacji i wydarzeń w AMC Networks oraz Kevina Vitale, starszego wiceprezesa ds. strategii kreatywnej i marketingowej.

Adlman i Krok nadal będą podlegać dyrektorowi handlowemu Kimowi Kelleherowi.

„Z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie nowej i strategicznie urzeczywistnionej organizacji sprzedaży do 2023/24 upfront, oprócz niezwykłego łupka oryginalnego programu, rosnących franczyz i przekonujących możliwości partnerskich”, powiedziała Kelleher. „Nasza nowa struktura ma na celu napędzanie innowacji i wprowadzanie na rynek naszych najsilniejszych zalet i możliwości w sposób, który jeszcze bardziej ułatwi naszym partnerom reklamowym odblokowanie wartości naszych relacji z widzami i pozycji lidera w nowych technologiach, takich jak reklama adresowalna, nasza silna obecność na nowych platformach cyfrowych i inne zróżnicowane i oparte na danych oferty.”

Czytaj również:  NAACP Image Awards: Jennifer Hudson, Trevor Noah, Viola Davis wśród zwycięzców drugiej nocy bez udziału telewizji

Jest to najnowszy ruch kadrowy w AMC Networks, który widział jak jego CEO Christina Spade opuszcza firmę jesienią po zaledwie kilku miesiącach pełnienia tej funkcji. W listopadzie James Dolan, który obecnie pełni funkcję tymczasowego prezesa wykonawczego, ogłosił „zwolnienia na dużą skalę, a także cięcia w każdym obszarze operacyjnym.”

Latest Posts

Nie przegap