piątek, 17 maja, 2024

Ostatnie posty

’Funny Girl’ z Leą Michele w roli głównej bije rekord, a Broadway przygotowuje się do wakacji

Prowadząc do lukratywnych tygodni wakacyjnych, kierowana przez Lea Michele Funny Girl pobiła rekord kasowy w August Wilson Theatre na Broadwayu.

Odrodzenie przyniosło nieco ponad 2 miliony dolarów w ciągu ośmiu pokazów w zeszłym tygodniu, co również oznaczało rekordowy wynik dla produkcji. Michele dołączyła do odrodzenia we wrześniu, po odejściu Beanie Feldstein, w ruchu, który miał pomóc w zwiększeniu zysków dla ówczesnego show z problemami

Odkąd Michele dołączyła do produkcji 6 września, Funny Girl widziała ten wzrost, z musicalem przynoszącym ponad 1,6 miliona dolarów tygodniowo, a ostatnio bliżej 2 milionów dolarów, po skromniejszych zwrotach na wiosnę i spadku do mniej niż 1 miliona dolarów latem

Mean Girls, który grał w August Wilson Theatre od marca 2018 roku do zamknięcia teatralnego, wcześniej ustanowił rekord domu w teatrze w 2018 roku z wynikiem brutto 1,99 miliona dolarów.

Ostatni rekord kasowy został ustanowiony, ponieważ Funny Girl zagrał do pojemności 96 procent i nakazał średnią cenę biletu w wysokości 213,28 USD, drugą najwyższą ze wszystkich spektakli na ten tydzień. Tylko The Music Man miał wyższą średnią cenę biletu, wynoszącą 267,99 dolarów, co pomogło spektaklowi kontynuować jego panowanie jako najwyższego zysku tygodnia, przynosząc 3,25 miliona dolarów.

Ain’t No Mo’ był kolejnym godnym uwagi wyróżnikiem w tygodniu zakończonym 18 grudnia, ponieważ nowa sztuka potroiła swoje zyski, osiągając $499,303 z $164,592 w poprzednim tygodniu i grając do 93% pojemności. Twórca Jordan E. Cooper przeprowadził kampanię, która miała na celu powstrzymanie spektaklu przed zamknięciem i otrzymał pomoc od Willa Smitha i Jady Pinkett Smith, Tylera Perry’ego, Shondy Rhimes, Gabrielle Union, Dwyane’a Wade’a, Queen Latifah i Sary Ramirez, z których wszyscy wykupili przedstawienia. Przedstawienie zostało przedłużone do 23 grudnia, po tym jak początkowo powiedziano, że zostanie zamknięte 18 grudnia.

Czytaj również:  Jerry Seinfeld mówi, że wciąż myśli o tym, jak 30 lat temu został obrzucony wyzwiskami: "To było podłe"

Grossy pozostają wysokie dla standardowych wykonawców na Broadwayu, z Królem Lwem przynoszącym 2,4 miliona dolarów, Wicked przynoszącym 2,2 miliona dolarów i Hamiltonem przynoszącym 2,3 miliona dolarów. Phantom nadal obserwuje zwiększone zainteresowanie, po przedłużeniu jego zamknięcia do kwietnia po 35 latach emisji.

Ale wiele broadwayowskich debiutantów nadal zmaga się z problemami, z takimi produkcjami jak Topdog/Underdog, nagrodzona Pulitzerem sztuka z Coreyem Hawkinsem i Yahya Abdul-Mateenem II, brutto 257,217 dolarów w zeszłym tygodniu i grając do pojemności 52 procent, co jest trendem od kilku tygodni. Almost Famous, który właśnie ogłosił zamknięcie 8 stycznia, grał przy pojemności 68 procent i zarobił 703,714 dolarów, co oznacza spadek o około 61,000 dolarów w stosunku do poprzedniego tygodnia.

Te zyski brutto są wciąż mile widzianym wytchnieniem od grudnia ubiegłego roku, kiedy to wzrost liczby przypadków omikronu wśród członków obsady i firmy spowodował odwołanie dziesiątek przedstawień w całej branży i doprowadził do trwałego zamknięcia niektórych spektakli. Nadchodzące tygodnie wokół Bożego Narodzenia i Sylwestra często przynoszą największe zyski w całym sezonie.

Latest Posts

Nie przegap