niedziela, 19 maja, 2024

Ostatnie posty

Hulu milczy wśród krytyki Demokratów nad odrzucaniem reklam politycznych

Prawa aborcyjne i kontrola broni zajęły centralną scenę kampanii Demokratów w połowie kadencji, ale Hulu odmawia uruchomienia reklam politycznych na temat tych kwestii. Wytyczne firmy należącej do Disneya w sprawie ograniczeń dla reklam politycznych zapoczątkował pushback od liderów partii i widzów.

Demokratyczny Komitet Kampanii Senatorskiej, Demokratyczny Komitet Kampanii Kongresowej i Demokratyczne Stowarzyszenie Gubernatorów zakupiły reklamy 15 lipca podkreślające zapisy Republikanów w sprawie aborcji i prawa bezpieczeństwa broni z Hulu, wraz z Facebookiem, YouTube, Roku, NBCUniversal, ESPN i należącą do Disneya filią ABC w Filadelfii. Reklamy nigdy nie uruchomił na Hulu, podczas gdy oni zrobili na innych platformach.

„Cenzura prawdy przez Hulu jest oburzająca, obraźliwa i stanowi kolejny krok w dół niebezpiecznej ścieżki dla naszego kraju” – powiedzieli we wspólnym oświadczeniu dyrektorzy wykonawczy komitetów, Christie Roberts, Tim Persico i Noam Lee. „Wyborcy mają prawo znać fakty dotyczące agendy MAGA Republikanów w kwestiach takich jak aborcja – a Hulu wyrządza ogromną niedźwiedzią przysługę narodowi amerykańskiemu, blokując wyborcom poznanie prawdy o rekordzie GOP lub odmawiając tym kwestiom nawet dyskusji”

Backlash przeciwko Disneyowi odnawia kontrowersje związane z unikaniem przez firmę gorących tematów politycznych. W marcu Disney początkowo milczał na temat przejścia tak zwanej ustawy „Don’t Say Gay” na Florydzie, zabraniającej nauczycielom omawiania orientacji seksualnej lub tożsamości płciowej z młodszymi uczniami. Firma ostatecznie zareagowała wstrzymując darowizny polityczne w tym stanie – był to jeden z ruchów, który doprowadził do tego, że Gov. Ron DeSantis pozbawił Disney World specjalnego statusu podatkowego.

We wtorek „#BoycottHulu” był jednym z trendów na Twitterze w USA.

Disney i Hulu nie odpowiedziały na prośby o komentarz. Disney powiedział, że reklamy polityczne i alkoholowe nie będą akceptowane na Disney+, gdy uruchomi warstwę wspieraną reklamami jeszcze w tym roku.

Demokraci oskarżyli Hulu o cenzurę w okresie poprzedzającym wybory pośrednie. W liście do szefa Disneya Bob Chapek i prezes Hulu Joe Earley, Suraj Patel, demokratyczny kandydat do Kongresu w Nowym Jorku, wziął na cel „niepisaną politykę Hulu”, która zakazała reklamy obejmujące aborcję, broń, zmiany klimatyczne i Jan 6, 2021 atak na Kapitol USA za zbyt „wrażliwe” Powiedziano mu, że jego reklamy nie będą mogły być uruchomione bez cenzurowania ich.

Czytaj również:  Senator Tammy Duckworth o hollywoodzkich kamieniach milowych i oscarowych ulubieńcach

„Piszę do was dzisiaj, aby nakłonić was do ponownego rozważenia zakazu reklamy, która wspomina o najważniejszych wiadomościach dnia” – napisał. „Chciałbym zauważyć, że ta reklama została zatwierdzona przez dostawców kablowych i telewizję sieciową, ale została odrzucona ustnie przez waszych przedstawicieli bez pisemnego wyjaśnienia”.

Sieci telewizyjne są związane z Communications Act of 1934, prawo federalne, które wymaga ich do emisji reklam politycznych z obu stron i barów cenzury w każdej formie. Streamery nie są objęte prawem, co czyni je coraz bardziej popularnym medium przez polityków, aby przyciągnąć oczy młodszych wyborców. Teraz przyciągają więcej pieniędzy na reklamę od grup politycznych niż lokalne stacje telewizji kablowej, według danych z reklamy-technologii firm Cross Screen Media i Advertising Analytics. Niektóre z ostatnich decyzji Hulu reklamy oddzieliły go od większości platform streamingowych, takich jak Roku, Sling i YouTube TV, które nie odwrócił reklamy z Demokratów lub Republikanów.

Część frustracji z urzędników partyjnych wydaje się leżeć w braku jasnych zasad dla reklam do powietrza i swobody w stosowaniu istniejących wytycznych. Trzy dni po zakupie reklam, grupy demokratyczne zostały poinformowane, że ich reklamy nie uruchomić na Hulu z powodu „treści związanych” problemów, osoba zaznajomiona z wydarzeniami powiedział The Hollywood Reporter . Później w tym tygodniu, Hulu wysłał e-mail, że „otrzymał kreatywną zgodę na kampanię DCCC”, tylko dla firmy do kontynuacji z innym wykonawcą konta na koniec dnia, mówiąc, że wiadomość została wysłana w błędzie.

Zgodnie z wytycznymi reklamowymi Hulu, reklamy polityczne są przeglądane na podstawie poszczególnych przypadków. Zakazane treści obejmują „Treść, która zajmuje stanowisko w kontrowersyjnej kwestii o znaczeniu publicznym.” Całkowicie zakazuje reklam politycznych na swojej samoobsługowej platformie reklamowej.

W 2020 roku Hulu prowadził reklamę od konserwatywnej grupy FreedomWorks z udziałem byłego prezydenta Trumpa, który powiedział: „’głębokie państwo’ próbuje wstrzyknąć nasz system opieki zdrowotnej z socjalistyczną kontrolą cen.”

Czytaj również:  Issa Rae uważa, że "nie ma już wielu inteligentnych menedżerów" i wyraża obawy o przyszłość Hollywood

Roku, YouTube TV, Sling, Tubi, CBS All Access akceptują reklamy polityczne z różnym poziomem nadzoru. Sling zleca decyzje dotyczące reklam agencji reklamowej D2 media i współpracuje z firmą SpotX zajmującą się monetyzacją reklam. Tubi zleca decyzje wyłącznie na reklamach politycznych do SpotX i firmy reklamowej online Magnite. Wszystkie platformy pozwalają na kierowanie reklam na podstawie lokalizacji widza i zachowania. Nie odpowiedziały na prośby o komentarz.

Latest Posts

Nie przegap