piątek, 17 maja, 2024

Ostatnie posty

Major League Baseball stawia na gwiazdy – i hot dogi – w ekspansji marki

Co mają wspólnego Bryan Cranston, Sebastian Maniscalco, Shohei Ohtani, Humphrey Bogart i hot-dogi?

Major League Baseball ma nadzieję, że wszyscy oni będą ekscytować się amerykańską rozrywką.

rok 2023 zapowiada się jako rok zmian dla ligi, dzięki rzeczom, które może ona kontrolować, jak np. szereg nowych istotnych zmian zasad mających na celu przyspieszenie gry, a także dzięki rzeczom, których nie może, jak np. wyzwania stojące przed biznesem regionalnych sieci sportowych.

Liga uważa, że teraz jest dobry czas na zresetowanie marki, częściowo dzięki nowym zasadom, które ma nadzieję dodać więcej „emocji” i „atletyzmu” do szybszych gier, według kierownictwa.

Stąd Breaking Bad gwiazda Cranston, siedząca w pustym teatrze, mówiąca widzom, że nowe zasady „uwolnią graczy, aby mogli dać show”; lub komik Maniscalco wychwalający nowe limity na zmianę pola gry; lub gracz New York Mets Daniel Vogelbach (który nigdy nie ukradł bazy) rozważający kradzież, gdy jego menedżer Buck Showalter kładzie ręce na jego twarzy (liga ma nadzieję, że nowe zasady zachęcą do większej liczby kradzieży baz).

„Podjęliśmy naprawdę uzgodniony wysiłek, aby skupić się na graczach, jak również celebrytach”, powiedział Chris Marinak, dyrektor ds. operacji i strategii MLB. „To wszystko było w mediach społecznościowych i dostało wiele wspaniałego buzzu. Zobaczycie je w niektórych spotach telewizyjnych, które pojawią się w ciągu dnia otwarcia.”

Ale spoty dotyczące zmiany zasad nie mają na celu jedynie poinformowania fanów o tym, co nowego w tym roku. W tym samym czasie liga rozpoczyna nową kampanię, która ma nadzieję „pozycjonować naszą markę w znacznie szerszy, bardziej przyjazny sposób, zarówno dla zapalonych, jak i zwykłych fanów, aby rozmawiać o unikalnych aspektach baseballu na całym świecie”, według MLB CMO Karin Timpone.

Czytaj również:  Gospodarz Grammy Trevor Noah opowiada o walce z "bohaterami" Chappelle'em, Chrisem Rockiem i Wandą Sykes o album komediowy

Kampania marki, którą MLB opracowała we współpracy z Wieden+Kennedy (nową agencją ligi), zawiera hasło „Baseball Is Something Else”, a spoty podkreślają gwiazdy, kulturę, a nawet jedzenie baseballu.

„Istnieje prawdziwe zainteresowanie między jedzeniem a baseballem”, mówi Timpone. „Mam na myśli to, że zobaczysz spot z kampanii marki, który jest tylko o hot dogach, i to sprawi, że będziesz się śmiał. Jest z tym związek, jest związek między baseballem a muzyką – nie tylko muzyką walk-up, ale ścisłymi związkami między artystami i graczami.”

60-sekundowy spot startowy (nazwany „Overture”) zawiera wersję a cappella Uwertury Wilhelma Tella, podczas gdy na ekranie pojawiają się sceny ze stadionu, od fanów dostających jedzenie i graczy rozgrzewających się do teatrzyków z pierwszego boiska i przelotu Air Force. Jedyny materiał z meczu zamyka spot, w którym gwiazda Los Angeles Angels Shohei Ohtani rzuca piłkę.

Pozostałe dwa spoty startowe koncentrują się na matematyce i liczbach za New York Yankees gwiazda Aaron Judge uderzając jego 62. home run w zeszłym sezonie, łamiąc rekord Rogera Marisa, a hot dog spot Timpone zauważyć, koncentrując się na wszystkich różnych wersjach zszywki z parku rozrywki, które są dostępne w całym kraju, podczas gdy głos Humphrey Bogart deklaruje, że „hot dog w grze bije rostbef w Ritz”

Spoty będą działać w telewizji i streamingu, a także w ballparkach i miejscach takich jak Times Square.

Timpone mówi, że kampania marki będzie „ciągłą wiadomością”, która będzie kontynuowana w nadchodzących latach, aby przyciągnąć nowych fanów i „napędzić nasz wzrost i uwagę do gry.”

W tym samym czasie Timpone mówi, że liga chce lepiej podkreślać i cechować graczy. Sportowcy są już większe niż życie, a wiele gwiazd NBA i NFL wykorzystało swój sukces w grze do przedsięwzięć poza boiskiem (patrz wysiłki rozrywkowe LeBrona Jamesa, lub Travisa Kelce’a Saturday Night Live koncert hostingowy).

Czytaj również:  John Travolta wspomina 'Speed Kills' Co-Star Tom Sizemore: An "Excellent Character Actor"

Dlatego też liga chce nie tylko zaprezentować większą liczbę zawodników w swoich spotach reklamowych, ale również pomóc zawodnikom w rozwijaniu ich własnych marek.

„Są talentami w sensie rozrywkowym, a nie tylko talentami w sensie sportowym” – mówi. „Naprawdę, bardzo się staraliśmy stworzyć odpowiedni system, aby jakkolwiek chcieli zarządzać swoją marką, jesteśmy tutaj, aby pomóc wachlować ten płomień”.

W momencie zmian dla baseballu, liga ma nadzieję, że może przyciągnąć fanów i utrzymać ich w grze.

Latest Posts

Nie przegap