czwartek, 9 maja, 2024

Ostatnie posty

Od kaszmirowych koców za 7000 dolarów po pierścionki z kwiatami – co Hollywood daje sobie w tym sezonie świątecznym?

W przypadku zakupu niezależnie recenzowanego produktu lub usługi za pośrednictwem linku na naszej stronie internetowej, The Hollywood Reporter może otrzymać prowizję partnerską.

Wraz z wielomiesięcznymi, bezprecedensowymi strajkami WGA i SAG, rok 2023 był doozy dla Hollywood: Jeden z szacunków określa koszt ekonomiczny utraconych wynagrodzeń i innych skutków biznesowych na 6 miliardów dolarów. Podczas gdy w minionych latach święta były w Hollywood okresem prymitywnego napinania muskułów dużych wydatków, niektórzy obserwatorzy branży uważają, że w tym sezonie dawanie prezentów jest bardziej powściągliwe. „Myślę, że to ogólnie trudny czas dla ludzi w branży po reperkusjach strajków” – mówi Laurie Zaks, prezes Rosewood Television.

Producentka Irena Medavoy zgadza się z tą opinią. „Ten sezon świąteczny jest inny”, mówi. „Jest po prostu trochę spokojniej” W innych latach, zauważa, „dostawaliśmy kaszmirowe koce z monogramem Hermès lub te wielkie puszki kawioru, którymi można było nakarmić 30 osób. Nie widzę, by tak się działo”

Jej tegoroczne prezenty dla przyjaciół to m.in. lekceważące skarpetki od Ayda (marka odzieżowa założona przez Aydę Williams, żonę Robbiego Williamsa); zapachy od Thirteen Lune, która zwraca uwagę na marki założycieli Black and Brown i niedawno otworzyła sklep w Larchmont Village; Jennifer Meyer (od 3350 dolarów); kolczyki Melinda Maria („Ludzie uwielbiają obręcze” – mówi); naszyjniki Mother Mary + Archangel Michael Protection Necklaces od &Livy; oraz nowe serum Cell Forté za 395 dolarów od kosmetyczki Angeli Caglia. („To szaleństwo. Sprawia, że jesteś cholernie promienna”)

Sharon Shimony z firmy Couture Gift – której klientami są między innymi Ari Emanuel, Mariah Carey i George Clooney – również dostrzega zmianę w tym sezonie. „Generalnie jesteśmy bardzo zajęci, ale w porównaniu do zeszłego roku mamy spory spadek” – mówi Shimony, której klientami są świece i zapachy Maison Francis Kurkdijian, Trudon, Carrière Frères (zwłaszcza świeca pomidorowa) i Flamingo Estate z Los Angeles (która otworzyła świąteczny sklep pop-up, piekarnię i domek z piernika w Highland Park do 24 grudnia).

Od lewej: Serum Cell Forté marki Angela Caglia, 395 USD, angelacaglia.com; skrzynka na tequilę Casamigos marki Couture Gift, 300 USD. „Ja i mój zespół przykładamy dużą wagę do każdego produktu, który kupujemy do naszych skrzynek i pudełek na prezenty, a także badamy, co sprawia, że dana osoba jest zadowolona” – mówi Sharon Shimony z Couture Gift.Dzięki uprzejmości CoutureGift; Dzięki uprzejmości Angela Caglia Skincare

Jednak właścicielka butiku Sita 1910, Cio Soler, powiedziała The Hollywood Reporter, że nie zauważyła zmiany, zauważając, że jej klienci nadal robią wszystko, co w ich mocy. „Powiedziałabym, że ten rok jest silniejszy niż kiedykolwiek” – mówi Soler, założycielka sklepu tylko na spotkanie w The Peninsula Beverly Hills, gdzie znani menedżerowie, styliści i talenty udają się po starannie wyselekcjonowaną kolekcję odzieży, dekoracji i prezentów. „Trudne czasy i smutne historie, których jesteśmy świadkami, niemal prowokują do hojności i przemyślanego dawania. W Sita jest jak na biegunie północnym; w tym roku widzę prawdziwą radość z dawania” – mówi, dodając: „Nie myślę o metkach ani o tym, co jest w tej chwili modne, a moi klienci też mają to już za sobą. Najważniejsza jest ponadczasowa jakość, kunszt i uczciwość”

Czytaj również:  Najlepsze zakupy mody i urody od marek AAPI w tym sezonie

Jennifer Gwartz, wiceprezes Universal Content Productions, powiedziała THR , że pozostaje w zgodzie z poprzednimi latami. „To moja ulubiona pora roku, kiedy mogę podziękować mojemu zespołowi, współpracownikom i szefowi za ich wsparcie. Wolę wysłać prezenty i notatkę do jak największej liczby osób jako wyraz mojego uznania, niż podarować coś ekstrawaganckiego tylko kilku osobom.”

Gab Waller – samozwańczy Fashion Sourcer, który współpracuje z klientami takimi jak Sofia Richie Grainge i Khloé Kardashian, aby zlokalizować trudne do znalezienia designerskie przedmioty, takie jak Khaite’s Benny Belt – dodaje, że cichy luksus (pomyśl o Loro Piana i The Row) nadal jest trendem. „Podczas gdy istnieje duży popyt na często wyprzedawane nauszniki Chanel i prostokątne okulary przeciwsłoneczne, nastąpiła zmiana w kierunku luksusu „jeśli wiesz, to wiesz”” – mówi Waller, który zauważa również, że klienci są zainteresowani artykułami domowymi Dior i Hermès, w tym talerzami obiadowymi, popielniczkami, poduszkami i tak, kaszmirowymi kocami (które mogą kosztować 7000 USD i więcej).

Powiedziawszy, że ten ostatni prezent pozostaje gorący dla niektórych, Medavoy mówi ze śmiechem: „Może po prostu ich nie dostaję, a może po prostu nie ma nas już na tej liście – co, nawiasem mówiąc, w 100 procentach może być”

Świeca kolaboracyjna Mytheresa i Flamingo Estate, 65 USD, z nutami jałowca i skórki pomarańczy, dostępna w sklepie pop-up kolaboracji w Highland Park w Los Angeles do 24 grudnia.Jojo Korsh/BFA.com/Courtesy

Soler dodaje: „Wręczanie prezentów powinno koncentrować się na wywoływaniu emocji, dzięki którym po otwarciu prezentu odbiorca naprawdę poczuje się zauważony” Można to osiągnąć bez wydawania małej fortuny. „Ludzie często myślą zbyt dużo o budżecie, ale ważniejsze jest, aby wziąć pod uwagę pasje tych, których obdarowujesz” – mówi.

Według Soler, dla tych, którzy chcą zrobić wrażenie swoim prezentem, podróże są zawsze efektowne, zwłaszcza gdy odbiorcy są entuzjastami wellness, golfa lub kulinariów. „To daje obdarowanemu ten moment, w którym myśli: 'Widzisz mnie'” – dodaje.

Czytaj również:  Candace Owens odchodzi z "The Daily Wire" po kłótni ze współzałożycielem o wojnę Izraela z Hamasem

SHA Wellness w Hiszpanii – do której celebryci, przedstawiciele branży i członkowie rodziny królewskiej udają się na holistyczne leczenie i wysoce spersonalizowane reżimy zdrowotne – otwiera swoją najnowszą klinikę w Costa Mujeres w Meksyku na początku 2024 roku. Bliżej domu, The Resort at Pelican Hill wzdłuż Newport Coast jest szanowany za włoskie otoczenie wioski na wzgórzu, dwa pola golfowe zaprojektowane przez Toma Fazio, osso bucco i homara w Pelican Grill oraz jedno z najbardziej pożądanych spa w południowej Kalifornii, gdzie Nature Bissé czekają zabiegi na twarz i ciało. Obiekt oferuje również świąteczne programy przez cały grudzień, które stanowią przemyślane prezenty, w tym świąteczną herbatę i herbatę księżniczki dla najmłodszych.

What Hollywood Is Giving Itself This Holiday Season

Natura Bissé The Ultimate Rejuvenating Set

Ritz-Carlton Bacara w Santa Barbara to kulinarny raj i dom dla najbardziej pożądanych restauracji w okolicy, w tym Angel Oak Steakhouse, San Setto z autentycznymi japońskimi kreacjami, latynoamerykańskimi przysmakami w O Bar + Kitchen i The Cohiba Experience, prywatnym salonie cygar.

Prezenty związane z winem i alkoholem – takie jak Dos Hombres Mezcal, założony przez gwiazdy Aarona Paula i Bryana Cranstona – są zawsze poszukiwane i mogą być przyjazne dla budżetu. „Naszym bestsellerem jest skrzynka tequili Casamigos” – mówi Shimony (dostępny pod adresem sharon@shopcouturegift.com). Zachwyć enofilów na swojej liście dzięki subskrypcji Benchmark Wine Group (69,99 USD miesięcznie), która zapewnia wczesny dostęp do rzadkich, limitowanych win, dedykowane rekomendacje sommelierów i usługi concierge, w tym rezerwacje w winiarniach i restauracjach, lub członkostwo w klubie winiarskim Burgess Cellars, gdzie główna winiarka Meghan Zobeck tworzy jedne z najbardziej eleganckich, mało interwencjonistycznych win w Napa Valley.

Dawanie prezentów ma jeszcze większe znaczenie, gdy jest to prezent, który daje coś od siebie. Sharsheret, żydowska organizacja non-profit zapewniająca wsparcie i zasoby kobietom i rodzinom żyjącym z rakiem piersi i jajnika, ma swoje Busy Box wypełnione grami i zajęciami dla dzieci, którymi mogą się zająć, gdy mama jest u lekarza lub odpoczywa po operacji. Zuri Mesica, projektantka biżuterii z Beverly Hills, która stworzyła bransoletkę z ołówkiem The Expression noszoną przez Zendayę i Leonardo DiCaprio, zaprojektowała niedrogą, limitowaną edycję, z której 100 procent dochodów trafia do organizacji non-profit Pencils of Promise

Czytaj również:  Nancy Pelosi Doc z córką Alexandrą Pelosi dostaje datę wydania na HBO

Oczywiście szczere, odręcznie napisane wyrazy wdzięczności to w dzisiejszych czasach rzadkość i coś, co zawsze się docenia. „Moim skromnym zdaniem kartki z życzeniami mają kluczowe znaczenie” – dodaje Shimony. Założona przez hollywoodzkiego dyrektora ds. talentów Roberta Ela, olśniewające, ręcznie błyszczące kartki okolicznościowe Ellegant Creations zawsze robią wrażenie.

Wersja tej historii pojawiła się po raz pierwszy w wydaniu magazynu The Hollywood Reporter z 15 grudnia. Kliknij tutaj, aby zaprenumerować.

Latest Posts

Nie przegap