sobota, 18 maja, 2024

Ostatnie posty

Peacock’s NFL Playoff Game ustanawia rekord transmisji strumieniowej

Okazuje się, że wiele osób było w stanie dowiedzieć się, gdzie znaleźć Peacocka na czas przed sobotnim meczem NFL.

Zwycięstwo Kansas City Chiefs 26-7 nad Miami Dolphins w rundzie dzikiej karty wyniosło średnio 23 miliony widzów na Peacock, lokalnych oddziałach NBC na rynkach macierzystych drużyn oraz w aplikacji mobilnej NFL +, zgodnie z niestandardowymi szybkimi danymi krajowymi firmy Nielsen. Według NBC Sports, mecz był najczęściej transmitowanym wydarzeniem na żywo w historii Stanów Zjednoczonych i stanowił 30 procent ruchu internetowego podczas transmisji.

Gra na wyłączność streamingową (plus rynki lokalne) w rzeczywistości opierała się na transmisji NBC na żywo z meczu dzikiej karty w tym samym oknie czasu największej oglądalności w zeszłym roku – pomimo wielu wcześniejszych narzekań, że widzowie nie będą mogli uzyskać dostępu do gry na Peacock, która ma około 30 milionów płatnych subskrybentów. Ubiegłoroczny mecz pomiędzy Jacksonville Jaguars i Los Angeles Chargers oglądało średnio 20,61 miliona widzów w transmisji sieciowej i 21,8 miliona na wszystkich platformach.

Połączenie danych Nielsena i danych własnych NBC wskazuje, że oglądalność meczu wyniosła 26,3 miliona widzów na wszystkich platformach (choć 23 miliony zostaną zapisane w księgach jako oficjalna liczba). Połączone pomiary Nielsena i innych firm są o około 14 procent wyższe niż dane tylko Nielsena, podobnie jak 12-procentowy wzrost Amazon odnotowany na podstawie połączonych danych dla Thursday Night Football w tym sezonie.

„Cała nasza firma pracowała płynnie, aby zaplanować ten mecz i wykonała go bezbłędnie, aby zapewnić transmisję strumieniową z NFL na skalę, która nigdy wcześniej nie miała miejsca” – powiedział Brian Roberts, prezes i dyrektor generalny spółki macierzystej NBC, Comcast. „To bardzo dumny moment.”

Komisarz NFL Roger Goodell dodał: „Nie moglibyśmy być bardziej dumni z naszej współpracy z Peacock i jesteśmy podekscytowani wynikami pierwszego w historii transmitowanego wyłącznie na żywo meczu playoff NFL. Aby jak najlepiej służyć naszym fanom, musimy zapewnić im dostęp do gier, gdy zmieniają się ich nawyki oglądania, a to obejmuje dystrybucję cyfrową, ponieważ nadal pomagamy kształtować przyszłość branży sportowej i rozrywkowej.”

Czytaj również:  Olivia Wilde, Billie Eilish i wiele innych gwiazd z gali LACMA Art + Film 2022

Poprzedni rekord oglądalności meczu NFL transmitowanego wyłącznie w streamingu (plus transmisje naziemne na rynkach krajowych) miał miejsce 30 listopada, kiedy to 15,26 miliona widzów obejrzało mecz Thursday Night Football pomiędzy Seattle Seahawks i Dallas Cowboys.

Wcześniej tego dnia NBC Sports przyciągnęło 29 milionów widzów na NBC, Peacock, Telemundo i innych platformach w innym konkursie dzikiej karty NFL, w którym Houston 45-14 pokonał Cleveland. Peacock odpowiadał za 3,1 miliona tych widzów, co stanowi drugą co do wielkości widownię symulacji meczu NFL w historii, ustępując jedynie Super Bowl 2022.

Latest Posts

Nie przegap