piątek, 17 maja, 2024

Ostatnie posty

Ryan Seacrest o otwarciu swojego 14. studia w szpitalu dziecięcym i rozpoczęciu współpracy z Vanną White

Ryan Seacrest, za pośrednictwem swojej organizacji non-profit, Ryan Seacrest Foundation, otworzył swoje 14. studio Seacrest Studio w Primary Children’s Hospital w Salt Lake City. Rodzinna fundacja prowadzona przez siostrę Seacresta, Meredith Seacrest Leach, która pełni funkcję dyrektora wykonawczego i dyrektora operacyjnego, otworzyła swoje pierwsze studio w Children’s Healthcare of Atlanta w 2010 roku jako miejsce, w którym pacjenci pediatryczni mogli eksperymentować z nadawaniem radiowym i uczyć się nowych mediów podczas pobytu w szpitalu.

„Rodzice mówią nam:” Moja córka ma raka; nie ma wiele rzeczy, na które czeka, kiedy jest w szpitalu, ale każdego dnia o godzinie 14, kiedy będą grać w bingo w studiu, nie może się doczekać, aby to zrobić, i to odciąga jej myśli od leczenia, które otrzymuje „, mówi Seacrest, który niedawno podpisał trzyletnią umowę z iHeartMedia, aby kontynuować prowadzenie i produkcję na platformach iHeartRadio.

„To są namacalne rzeczy, które widzimy w studiach w całym kraju” – mówi Seacrest. „Myślę, że właśnie dlatego ta koncepcja sprawdziła się w Atlancie, a następnie trafiła do Filadelfii, Bostonu i całego kraju”

Wielkie otwarcie studia w Salt Lake City 5 grudnia uświetniły występy Andy’ego Grammera, a także aktorów Milesa Tellera i Zachary’ego Levi. Czynnik celebrytów odgrywa dużą rolę w oddziaływaniu Seacrest Studios, a artyści i inni goście specjalni regularnie zatrzymują się na wywiady. Studia ułatwiają również muzykoterapię i inne formy zabawy terapeutycznej oraz pozwalają pacjentom tworzyć własne programy.

„Teraz, gdy mamy skalę 14 studiów w całym kraju, mój nowy partner, Sony, który produkuje Wheel of Fortune, stanie się partnerem pomagającym w tworzeniu specjalnych treści dla studiów w całym kraju”, wyjaśnia Seacrest, który zastąpi Pata Sajaka jako gospodarz teleturnieju ABC we wrześniu 2024 roku. Seacrest wznowi również obowiązki gospodarza programu American Idol, gdy powróci on na antenę ABC w siódmym sezonie 18 lutego 2024 roku.

„Wyobrażamy to sobie jako coś w rodzaju mentalności sieciowej, że w określonych godzinach i określonych wieczorach i porach w ciągu tygodnia będzie program sieciowy, w którym wszystkie studia będą mogły się łączyć i komunikować ze sobą i czuć, że są częścią doświadczania tego samego” – mówi Seacrest, który również ponownie poprowadzi Dick Clark’s New Year’s Rockin’ Eve 2024, na żywo 31 grudnia w ABC.

Nowo otwarta lokalizacja w Salt Lake City jest trzecim studiem założonym przez fundację w tym roku, po otwarciu przestrzeni w szpitalu dziecięcym Le Bonheur w Memphis w stanie Tennessee w maju oraz w Cohen Children’s Medical Center w Queens w stanie Nowy Jork we wrześniu. W ubiegłym roku pacjenci stworzyli ponad 530 unikalnych pokazów w różnych studiach. Hospitalizowane dzieci, które nie mogą fizycznie wejść do przestrzeni, mogą również uczestniczyć, dzwoniąc do programów i dostrajając się do nich ze swoich pokoi.

Ryan Seacrest (czwarty od prawej) i Meredith Seacrest Leach (trzecia od lewej) podczas wielkiego otwarcia Seacrest Studios w Primary Children’s Hospital 5 grudnia w Salt Lake City. Melissa Majchrzak/Primary Childrens Hospital

„To coś więcej niż dziecko” – mówi Seacrest Leach. „To rodzeństwo. To rodzice. Studio to miejsce, w którym rodzeństwo może spędzać czas. Mogą poprosić o piosenkę lub pozdrowić swoje rodzeństwo. Mamy rodziców, którzy mogą mieć dziecko na OIOM-ie i potrzebują ucieczki, więc przychodzą posłuchać muzyki na żywo.

„To ma być po prostu miejsce, które jest bezpieczną przestrzenią dla wszystkich” – dodaje. „Jest wszechstronne i miejmy nadzieję, że może wywołać uśmiech na twarzach tych, którzy tego potrzebują.”

Jamie L. Durkin, MS, CCLS, certyfikowany specjalista ds. życia dzieci II w Bostońskim Szpitalu Dziecięcym, gdzie znajduje się jedno ze studiów Seacrest, wyjaśnia, dlaczego środowisko w szpitalu jest tak ważne dla wyników pacjentów: „Często mówi się, że programowanie szpitalne, zwłaszcza w szpitalu dziecięcym, ma kluczowe znaczenie dla procesu leczenia – z przenośną i dosłowną częścią planu leczenia pacjenta – ze względu na wzajemne powiązania umysłu i ciała. Oprócz odwracania uwagi od fizycznego i emocjonalnego dyskomfortu, programowanie pozwala na ekspresję emocjonalną, eksplorację własnej tożsamości i rozwój poczucia własnej wartości…. Jest to kluczowe dla uzdrowienia. Mogą dosłownie zobaczyć innych, odnosić się do innych i dzielić się własnymi historiami”

Czytaj również:  Jennifer Hudson i Orville Peck zostaną uhonorowani podczas GLAAD Media Awards w Nowym Jorku

Przed otwarciem w Salt Lake City, rodzeństwo Seacrest rozmawiało dalej z THR o tym, jak powstał pomysł na Seacrest Studios i jak ewoluował program. Ryan wspomina również o tym, że niedawno zaczął wykonywać pewne obowiązki Wheel, w tym kręcenie spotów promocyjnych i otwieranie programu z Vanną White, mówiąc, że wciąż jest „zafascynowany jej osobą.”

Jakie to uczucie mieć teraz 14 Seacrest Studios i jak zaczęło się to przedsięwzięcie?

Ryan SeacrestDwadzieścia lat temu, kiedy American Idol wystartował, spędzałem czas w różnych szpitalach pediatrycznych, aby zobaczyć dzieci i ich rodziny. Podczas tych wizyt miałem okazję porozmawiać z rodzicami, często poza salami pacjentów, i po prostu zapytać ich, co dzieci robią, aby wykorzystać swoją ambicję lub czy jest coś, na co czekają, ponieważ jesteś odizolowany w tych szpitalach i masz do czynienia z trudnymi rzeczami. Najczęściej mówili, że byłoby wspaniale, gdyby mój syn lub córka mogli spodziewać się czegoś, co wywoła uśmiech na ich twarzach. Często słyszałem tę historię, a kiedy wracałem z Orange County, zacząłem myśleć o pomyśle zbudowania mojego biura, studia radiowego, które mieliśmy w KIIS, oraz centrum medialnego, które byłoby zarówno wizualne, jak i dźwiękowe, aby dzieci mogły mieć miejsce docelowe i wykorzystać kreatywność, ambicję i programowanie, a my moglibyśmy sprowadzić gwiazdy. Marzenie było takie, że ktokolwiek, kogo słuchali w radiu, często przychodził i mógł przeprowadzić z nimi wywiad, a my mogliśmy wziąć tę transmisję i włączyć każdego pacjenta, który był w budynku, aby nikt nie został pominięty. Jeśli mogłeś wstać z łóżka, mogłeś zejść na dół i uczestniczyć w tym fajnym studiu w holu atrium. Jeśli nie mogłeś, mogłeś obejrzeć program i zadzwonić do programu. Wszystko działo się w murach szpitala o godzinie 3 po południu tego dnia. To był początkowy impuls i pomyśleliśmy, że zbudujemy jedno studio w Atlancie i zobaczymy, jak to się potoczy. To naprawdę połączyło pacjentów w sposób, który okazał się krytyczny dla ich zdrowia psychicznego, podczas gdy fizycznie leczą się w szpitalu.

Czy studio ewoluowało w jakikolwiek sposób na przestrzeni lat?

Meredith Seacrest Leach: Zdecydowanie ewoluowało. Jak wiesz, technologia ciągle się zmienia, a my nauczyliśmy się wiele o przestrzeni, która jest potrzebna do poruszania się wózkami inwalidzkimi i ich sprzętem, mając wystarczająco dużo miejsca na kamerę, na greenscreen, wszelkiego rodzaju rzeczy, jeśli chodzi o przechowywanie i naszych stażystów, gdzie kładą swoje plecaki? Tak wiele nauczyliśmy się od pierwszego obiektu, który zbudowaliśmy, a teraz są to najnowocześniejsze obiekty. Żartujemy, gdy przychodzą talenty, a nawet współpracujemy z iHeart, a ich zespoły przychodzą, mówią: „To jest ładniejsze niż stacje radiowe, w których pracujemy” Chcemy, aby było to fajne miejsce, w którym dzieciaki mogą wejść na antenę, tworzyć programy i spotykać się z przyjaciółmi. Mamy dwóch pacjentów w Orange County, którzy poznali się w studiu, zdali sobie sprawę, że kochają Pokémony, a potem zaczęli tworzyć program na ten temat, a teraz są najlepszymi kumplami i dzielą się tym, przez co razem przechodzą.

Seacrest: Jest jedna pacjentka, którą spotkałem w Dallas kilka tygodni temu, ma 10 lat i tak bardzo wpłynęło na nią to, co studio zrobiło dla niej jako pacjentki, kiedy tam była, że powiedziała mi, że kiedy dorośnie, chce wrócić i pracować w studio i być kierownikiem studia w innym mieście. Inną częścią koncepcji jest to, że korzystamy z programów stażowych w każdej społeczności, aby młodzi ludzie ze świata nadawców mogli przyjść i zdobyć praktyczne doświadczenie w produkcji i technologii, montażu i wszystkich innych rzeczach, które są potrzebne do wykonywania pracy, którą zasadniczo wykonuję każdego dnia.

Wielkie otwarcie Seacrest Studios w Primary Children’s Hospital 5 grudnia w Salt Lake City.Melissa Majchrzak/Primary Childrens Hospital

Czy możesz powiedzieć więcej o tym, jak pozwalasz dzieciom, które nie mogą fizycznie przyjść do studia, uczestniczyć w tym doświadczeniu?

Seacrest: Misją od samego początku było zapewnienie pełnej integracji w murach szpitala, tak aby dziecko, które nie może iść do pokoju zabaw lub nie może nawet przejść korytarzem, mogło nie tylko zobaczyć studio, ale także połączyć się z nim przez telefon. Mogą więc dzwonić z twardych linii w swoich pokojach, aby być częścią programu i również go słyszeć.

Czytaj również:  recenzja "Union": Inteligentny, przekonująco skomplikowany dokument o walce Amazońskich Związków Zawodowych

Seacrest Leach: Podczas pandemii nasze zespoły studyjne były niezbędne. Byli w stanie zostać i kontynuować pracę, ponieważ szpital zdał sobie sprawę, że był to jeden z jedynych sposobów na nawiązanie kontaktu z pacjentami w ich pokojach i zapewnienie im dziecięcych doświadczeń oraz sposobu na ucieczkę i zabawę, ponieważ nie byli w stanie udać się do pokoju zabaw.

Seacrest: I odkryliśmy, że celebryci, którzy przyjeżdżają, na przykład Ed Sheeran był tam ostatnio – są po prostu tak hojni i sprawiają, że te wydarzenia są tak dużymi i specjalnymi wydarzeniami, ponieważ to nie tylko dwie godziny, kiedy Ed jest w studiu, odpowiadając na pytania, śpiewając piosenki, rozmawiając z pacjentami i robiąc zdjęcia. To także przygotowania. W przyszłym tygodniu przyjeżdża, za dwa dni przyjeżdża, za dwie godziny jest w drodze. Tak więc budujemy również oczekiwanie, co pomaga w ogólnej energii, entuzjazmie i szumie w szpitalu dla pacjentów i personelu.

Seacrest Leach: Byliśmy tutaj w Nashville i Jonas Brothers zatrzymali się, a były tam dzieci, które miały zostać wypisane, a one nie chciały jeszcze wychodzić i wychodzić, aby mogły ich spotkać. Słyszymy, że pacjenci są teraz podekscytowani, aby przyjść na leczenie, ponieważ chcą być częścią występu, który się dzieje. To interesujące, gdy słyszysz podekscytowanie dzieci, które są podekscytowane pobytem w szpitalu dziecięcym. Cieszymy się, że możemy to zapewnić najlepiej jak potrafimy.

Miles Teller (po lewej) na wielkim otwarciu Seacrest Studios w Primary Children’s Hospital 5 grudnia w Salt Lake City. Melissa Majchrzak/Primary Childrens Hospital

Czy specjaliści medyczni udzielili ci przez lata jakichś pomocnych informacji?

Seacrest Leach: Podzielili się z nami wieloma informacjami na temat tego, jak zmniejsza się zapotrzebowanie na leki podczas leczenia. Mieliśmy pacjentów, którzy musieli przyjmować określone leki, aby móc wykonać określone leczenie, a następnie włączyli programowanie, które tak bardzo ich rozproszyło, że nie potrzebowali już tego leku. Zdarzały się również sytuacje, w których dziecko nie wykonywało fizykoterapii, ale potem szło do studia i robiło imprezę taneczną, a to była fizykoterapia, której potrzebowało, ale o niej nie myślało. Albo mieliśmy dziecko, które grało w grę i nagle wstało z wózka inwalidzkiego i zrobiło kilka kroków, aby zmienić literę w grze, a nie chodziło od kilku tygodni. Tak więc motywacja i odwrócenie uwagi były częścią procesu leczenia.

Czy są jakieś wyjątkowe szczegóły dotyczące najnowszego studia w Salt Lake City?

Seacrest: Mówi się, że jest to jedno z najlepszych, jakie budujemy. To jest to, co mówią ze swojej perspektywy, gdy składają ostatnie elementy razem.

Seacrest Leach: Myślę, że nauczyliśmy się wiele o tym, jak sprawić, by był przestronny i duży. To ekscytująca przestrzeń, w której nie czujesz się jak w szpitalu dziecięcym. Wchodzisz do studia i przechodzisz do innego miejsca, które wydaje się fajne i inne, gdzie gra muzyka i dzieją się zabawne rzeczy. Mamy zielone ekrany. Mamy teraz niesamowite pakiety oświetleniowe. Całość jest skonfigurowana jak studio radiowe Ryana, dzięki czemu można wejść na antenę i zostać DJ-em. To studio będzie naprawdę najnowocześniejsze.

Seacrest: Stale aktualizujemy studia o najnowsze i najlepsze nowe technologie, aby rzeczy, z których uczą się uczniowie i których używają dzieci, były łatwe i aktualne. Jak tylko skończymy jedno studio, musimy wrócić do następnego i wymienić sprzęt. Ale ważne jest, aby były one najnowocześniejsze i działały tak, jak działałyby również w świecie komercyjnym.

Duża liczba pacjentów to stażyści lub faktyczni pracownicy studiów, prawda?

Seacrest Leach: Tak, to było niesamowite. Widzieliśmy, jak stażyści chcą pracować w studiu. I to jest świetne, ponieważ są już przeszkoleni i wiedzą, jak pracować z pacjentami, a także jak korzystać z całego sprzętu. Zespół, który mamy tutaj w Nashville, dwie dziewczyny były wcześniej stażystkami, a teraz pracują ze mną. Mamy kilku stażystów, którzy teraz prowadzą Seacrest Studios w całym kraju, a to wciąż rośnie i jest świetne. Każdego roku przewija się przez nie blisko 2,5 miliona pacjentów, którzy są zasadniczo odbiorcami studiów, a to bardzo dużo.

Czytaj również:  Jak "This Is Us" zakończyło się na "zwykłym dniu z życia"

W jaki sposób Fundacja Ryana Seacresta finansuje studia? Czy jest to mieszanka waszych wkładów, a następnie zbierania funduszy?

Seacrest Leach: Ryan jest dużą częścią organizacji, ale przez lata mieliśmy szczęście mieć kilku wspaniałych partnerów, takich jak iHeart i Coca-Cola. Są też partnerzy w zakresie wsparcia programowego i darowizn rzeczowych. Współpracujemy z firmą Jakks Pacific, która przekazuje wiele zabawek do naszych studiów, które często wykorzystujemy jako nagrody, ponieważ zawsze gramy w bingo, a kiedy ktoś wygrywa, nagroda trafia bezpośrednio do pokoju. Jest to więc dużo partnerstwa i wsparcia finansowego.

Jakie było Twoje doświadczenie w pracy z dziećmi, które czasami wracają do zdrowia i odnoszą wspaniałe sukcesy, ale niestety czasami diagnozuje się u nich nieuleczalne choroby?

Seacrest: Jest facet o imieniu Rider, którego poznałem, gdy byliśmy ostatnio w jednym ze szpitali, który naprawdę stał się dla mnie jak pomocnik, gdy robiłem transmisję w szpitalu. Był nieustraszony, zabawny i miał wspaniałą osobowość. Powiedział: „Mam talent. Potrafię zaśpiewać piosenkę o 140 krajach” Powiedziałem: „Świetnie, idź na żywo” i z pamięci to zrobił. To było tak wspaniałe, tak fajne i tak imponujące, że zaprosiłem go z powrotem do mojego programu radiowego, aby zaśpiewał na żywo w całym kraju, a on zrobił to ponownie. A kiedy był na wizji, powiedział: „Mam naprawdę dobre wieści. Dostaję nowe płuca. To będą naprawdę wyjątkowe święta” Byłem tak podekscytowany, że na samą myśl o tym przechodzą mnie dreszcze. Ale wiesz, oto ten 9-letni 10-letni chłopiec, który jest tak podekscytowany, że przyjdzie i podzieli się swoją energią i entuzjazmem do śpiewania tej piosenki. W jego umyśle będzie to wspaniałe Boże Narodzenie, ponieważ będzie mógł uprawiać sport. Nigdy nie uprawiał sportu. Zawsze chciał tylko biegać po boisku. Po tej operacji będzie mógł to robić. A kiedy słyszy się to z punktu widzenia dziecka, młodej osoby, to naprawdę robi wrażenie.

Studio w Salt Lake jest trzecim nowym studiem otwartym w tym roku. Czy macie plany na kolejne w przyszłym roku?

Seacrest: Stawiamy zupełnie nowe, dwupiętrowe, najnowocześniejsze studio w nowym szpitalu w Atlancie. Children’s Healthcare of Atlanta przenosi się do tego niesamowitego nowego obiektu, więc budujemy nowe studio dla tego szpitala. Mamy w przygotowaniu kilka innych projektów, których jeszcze nie ogłosiliśmy publicznie, ale będzie ich jeszcze więcej.

Właśnie ogłosiliśmy, że przedłużasz umowę z iHeart. Co sprawia, że trzymasz się radia przy wszystkich innych przedsięwzięciach, które prowadzisz?

Seacrest: Naprawdę nie mogę się doczekać każdego dnia, audycji, które możemy robić w KIIS, a następnie w całym kraju, to coś, co zacząłem robić. Pierwsza praca, w której otrzymałem wypłatę, pochodziła ze stacji radiowej, a było to, gdy miałem 16 lat. Przychodziłem więc do studia każdego dnia mojego życia i jest to po prostu coś, co jest częścią mojego DNA i myślę, że szczerze mówiąc, jest wiele wartości w koleżeństwie, w towarzystwie, które można nawiązać za pośrednictwem dźwięku, jak widzieliśmy wraz z rozwojem świata podcastów. W radiu na żywo jest prawdziwa intymność i nieskazitelna prezentacja, którą uwielbiam, i myślę, że jest wiele wartości w tym częstym, łączącym momencie z publicznością, i jest to coś, co zbudowałem z czasem i chcę kontynuować. To znacznie różni się od prezentacji w telewizji, gdzie jest ona wysoce wyprodukowana i w wielu przypadkach bardzo przećwiczona. To jest coś innego i jest to coś, co sprawia, że budzę się każdego ranka z uśmiechem na twarzy, myśląc: „Dzisiaj znowu mogę to zrobić”

Vanna White właśnie przedłużyła swoją umowę na Koło Fortuny. Czy spotkałeś się z nią przed nadchodzącą zmianą w roli gospodarza?

Seacrest: Jestem bardzo podekscytowany, że to zrobiła i nie mogę się doczekać, aby być z nią na planie, kiedy zacznę. Znamy się od dłuższego czasu. Rozmawialiśmy trochę podczas tego procesu i oczywiście, kiedy zawarłem umowę, ona i ja rozmawialiśmy i już zaczęliśmy razem kręcić. Nakręciliśmy kilka filmów promocyjnych w Nashville i kilka tygodni tematycznych otwierających serial, a ona jest po prostu tak ukochaną i tak niesamowicie uroczą osobą i częścią Americany. Jest częścią historii tej serii, a także jej przyszłości i jestem podekscytowany, że będzie ze mną i będzie na scenie. Nadal jestem pod jej wrażeniem, a Pat jest legendą. Kiedy jesteś gospodarzem programu przez tak długi czas, to nie dzieje się tak po prostu. I robi to tak płynnie, jest genialny. Więc jestem bardzo zainteresowany, aby zobaczyć, jak wygląda ta dynamika, będąc takim fanem programu, a także gospodarzem programu.

Latest Posts

Nie przegap