19 czerwca 2022 | 2:53pm
Enlarge Image
Aktywacja Shutterstock na Cannes Lions 2022 daje uczestnikom wgląd w przełomowe innowacje i technologie firmy.Vianney Le Caer/Shutterstock
CANNES – Pożegnaj się z agencją zdjęć stockowych i powitaj all-inclusive power visual media company of tomorrow, dzięki aktywacji Cannes Lions 2022.
Shutterstock przekształcił się z prostej platformy zdjęć stockowych w firmę zajmującą się wszystkimi mediami związanymi z celebrytami, udostępniając na wyłączność ogłoszenie o ciąży Rihanny i zdjęcia ślubne Paris Hilton.
Niedawno Shutterstock stał się również firmą odpowiedzialną za intymny ślub Britney Spears z Samem Asghari w Kalifornii, a osoby wtajemniczone mówią Page Six, że firma współpracuje nawet z Kardashianami.
Oprócz przejęcia mediów związanych z celebrytami, Shutterstock jest na Francuskiej Riwierze i pokazuje swoje doświadczenie na arenie 3D.
Firma ma aktywację na La Croisette, że zanurza uczestników w rozszerzonej rzeczywistości, które mogą być udostępniane na ich stronach mediów społecznych.
„Przełomowa innowacja i technologia Shutterstock sprawia, że jest to idealny partner strategiczny dla klientów z branży rozrywkowej i celebrytów, którzy mogą mieć pełną kontrolę nad swoim wizerunkiem publicznym w wielu mediach, w tym w Metaverse, NFT, doświadczeniach związanych z marką i innych”, powiedział Page Six Chief Revenue Officer Jamie Elden.
„Jesteśmy podekscytowani, że możemy przetrzeć szlak dla technologii rozrywki i relacji, jako że ustanawiamy nowy złoty standard dla wizerunków celebrytów.”
Przez cały tydzień uczestnicy Cannes Lions VIP będą mogli zrobić sobie zdjęcie przez znanego fotografa Davida Fishera, które posłuży jako osobisty NFT.
Shutterstock będzie również gospodarzem paneli, podczas których dyrektorzy będą dyskutować o tym, jak uczynić Metaverse różnorodną i równą przestrzenią oraz wyjaśnić NFT dla tych, którzy wciąż są zdezorientowani co do tego początkującego zasobu.