piątek, 24 maja, 2024

Ostatnie posty

Stylista gwiazd Law Roach opowiada o tym, jak jego hollywoodzcy klienci zainspirowali jego współpracę z Hervé Légerem

Jeśli kupisz niezależnie recenzowany produkt lub usługę poprzez link na naszej stronie, The Hollywood Reporter może otrzymać prowizję partnerską.

W środę wieczorem hollywoodzcy styliści Jason Rembert, Philippe Uter i Nicolas Bru byli w tłumie w Citizen News w Hollywood, aby fetować debiutanckie projekty modowe swojego kolegi Law Roacha. Najlepsza stylistka roku 2021 według The Hollywood Reporter połączyła siły z paryską luksusową marką Hervé Léger, aby stworzyć limitowaną kolekcję wypoczynkową, która pojawi się w październiku.

Przed imprezą, Roach – która ma za klientów Zendayę, Venus Williams, Bellę Hadid, Kerry Washington, Priyankę Chopra Jones i Huntera Schafera – specjalnie zaprosiła THR na plan pierwszej sesji zdjęciowej dla linii.

Urodzona w 1985 roku marka Hervé Léger zyskała sławę pod koniec lat 80-tych i na początku 90-tych dzięki charakterystycznym bandażowym sukienkom, które można było zobaczyć na takich osobach jak Salma Hayek, Rihanna, Liz Hurley, Cindy Crawford, Lou Doillon i Kim Kardashian. Przecinające się paski z lekkiego, elastycznego materiału przypominającego Spanx spłaszczają kobiecą sylwetkę.

Hervé Léger x Law Roach tchnie nową magię w etykietę, która ostatnio przeżywa odrodzenie, ponieważ styl Aughts jest trendy. W 2018 roku marka wprowadziła nowego dyrektora kreatywnego Christiana Juula Nielsena, który miał wcześniejsze staże w Dior (z Johnem Galliano i Rafem Simonsem), Oscarze de la Renta i Ninie Ricci. Nic dziwnego, że to właśnie Roach wywołał szum wokół marki w sierpniu zeszłego roku, kiedy to ubrał Haddish w czarną mini sukienkę z bufiastymi rękawami na premierę. Suknia natychmiast się sprzedała, zespół Léger zadzwonił i reszta to już historia.

Nowa 25-częściowa kolekcja (od 690 do 2900 dolarów) zawiera nowe wersje sukienek bandażowych, a także crop topy, kombinezony, długie i krótkie spódnice oraz rękawiczki do łokci. Godne uwagi detale to asymetria, prześwitujące panele, wycięcia peek-a-boo; paleta to czerń, camel, biel, róż i lawenda w jednolitych kolorach i paskach.

Lazy loaded image

Law Roach z modelkami za kulisami podczas pokazu Hervé Léger resort 2023 w Los Angeles, Calif. w środę, 15 czerwca 2022 r.Dzięki uprzejmości Hervé Leger

Podczas gdy zespół Roacha przygotowywał go do pierwszej oficjalnej sesji zdjęciowej kolekcji, porozmawialiśmy z samozwańczym „architektem wizerunku”, aby dowiedzieć się, co ma do powiedzenia o swoim najnowszym osiągnięciu.

Czytaj również:  GLAAD wskazuje na "minimalne" uwzględnienie LGBTQ w reklamach Super Bowl

Projektowałeś już kostiumy, ale to jest twoja pierwsza pełna kolekcja, prawda?

Tak, pod moim nazwiskiem. Zrobiłam kilka rzeczy z moją partnerką w stylu Zendaya [assisting her with two collaborative Tommy Hilfiger collections in 2019]. Ale ta jest moja, co jest naprawdę ekscytujące. Wciąż chcę udowodnić sobie, że mogę to zrobić i zrobić coś, co kobiety chcą nosić i co będzie ogromnym sukcesem, kciuki. Czekałam, aby mieć coś, co czuło się właściwe i autentyczne z marką, którą znam, kocham i ufam.

Cóż, style wyglądają cudownie, a materiał jest tak praktycznie pakowny.

Uwielbiam to, że powiedziałaś 'packable’, ponieważ te sukienki wyglądają świetnie, gdy wyciągniesz je z walizki i zabierzesz na wakacje. Nie musisz się o to martwić.

Po prostu naprawdę kocham kobiety tak bardzo – wszystkie typy ciała i wysokości – i chciałem zaprojektować kolekcję, która czuła się uniwersalna.

Mówiłeś o nurkowaniu w archiwach w 2017 roku podczas America’s Next Top Model, ale czy masz jakieś wcześniejsze wspomnienia lub momenty „wow” z marką?

Hervé jest ikoną od tak dawna. Ja i moje koleżanki, dorastając, każda chciała mieć parę Louboutinów i sukienkę Hervé. To był rodzaj uniformu, w którym chciały świętować swoje urodziny lub nosić się na pierwszej randce. Myślę, że marka przez pewien czas przechodziła trudny okres. Zawsze chcę wracać do początku. Moje zainteresowanie wzbudził fakt, że brałam udział w programie America’s Next Top Model z Tyrą Banks, która moim zdaniem była najlepszą dziewczyną Hervé, jeśli chodzi o pokazy [early] – jej osobowość i jej „rzecz” na wybiegach. Więc w pewnym sensie wykorzystałam to. Nie na zasadzie: „Och, zrobię kolekcję Hervé za pięć lat” To po prostu było tam przez cały czas.

Więc kiedy dostałem telefon i propozycję zrobienia tego, to tam zaczęła się moja inspiracja. Chciałam wrócić do tego okresu marki w latach 90-tych. Jest kilka sukienek, które są mocno inspirowane wiosną-latem ’97 – sukienki bandażowe z drapowaniem z jedwabnego charmeuse. A pasek Hervé jest po prostu ikoną, więc to naprawdę oczywista inspiracja.

Lazy loaded image

Dzięki uprzejmości BFA/Hervé Legér

Ile sztuk zaprojektowałeś zanim zawęziłeś do 25?

Czytaj również:  John Oliver wyśmiewa George'a Santosa i Fabio w programie "Last Week Tonight

Wiesz co? Szczerze mówiąc, nawet nie liczyłem. Kiedy [Hervé Léger creative director Christian Juul Nielsen] i ja znaleźliśmy się razem w pokoju, to było jak magia. Dosłownie, sposób w jaki on myśli i widzi rzeczy. To była idealna współpraca. To co kocham w tej marce to fakt, że nie było dla mnie żadnych zasad. Nie powiedzieli: „Potrzebujemy tej sukienki” albo „Potrzebujemy czterech czarnych sukienek”.

Christian był jak, 'Rób co chcesz, a my jesteśmy tu by cię wspierać.’ Pomyślałam, że to było niesamowite, ponieważ oni jakby przekazali markę. Nawet kiedy wątpiłam, czy coś się sprzeda, mówili: 'Nie martw się o to, po prostu podążaj za swoim instynktem.” Myślę, że moje instynkty są tym, co doprowadziło mnie do miejsca, w którym jestem w mojej karierze. A to, że mnie zachęcali, jestem im dozgonnie wdzięczny.

Chciałem być pełen szacunku i oddać hołd DNA marki i oryginalnemu projektantowi, temu dziedzictwu, które zbudowali. Więc jest dużo bandaża. A ze swoimi kolekcjami Christian rozwinął kilka innych tkanin, więc bawimy się nimi. Robi naprawdę fajne rzeczy ze wstążką i zobaczysz to w kombinezonie, dwuczęściowym i długiej sukni.

Jak doszło do współpracy?

Bez obrazy, ale Hervé nie był na moim radarze w ten sposób. Dostałam maila z tym lookbookiem Hervé Leger i, szczerze mówiąc, wahałam się, czy go otworzyć. I byłam jak, 'Wow to jest naprawdę dobre.’ Włożyłam jedną z sukienek, z dużym kwiatowym rękawem, na Tiffany Haddish i wystylizowałam ją. I sukienka się sprzedała. Hervé skontaktował się ze mną i powiedział: 'Wystylizowałaś to w sposób, w jaki chcielibyśmy to zobaczyć, a także zrobiłaś to na dziewczynie, która niekoniecznie była próbką rozmiaru’ Ponieważ w tym momencie Tiffany miała może rozmiar 8, co jest normalnym rozmiarem kobiety. I myślę, że to miało ogromny wpływ.

Założyłam sukienki na Addison Rae i kilka innych klientek. Powiedziały: „Wow, zamieściłaś ją, a ludzie weszli na stronę i kupili sukienkę”, więc to był mój pierwszy raz, kiedy zrozumiałam swój wpływ. Potem wyciągnęli rękę i zapytali, czy rozważyłabym zrobienie małej kapsuły z marką. A ja odpowiedziałam: 'Dlaczego nie?’ Bogactwo wiedzy Christiana jest niesamowite. Chciałem też pójść do miejsca, w którym mógłbym się uczyć i rozwijać jako dyrektor kreatywny lub projektant.

Lazy loaded image

Law Roach z Hailee Steinfeld (L) i dyrektorem kreatywnym Hervé Léger Christianem Juul Nielsenem (R).Dzięki uprzejmości BFA/Hervé Legér

To wspaniałe, gdy znajdujesz tę synergię z inną kreatywną osobą. Jak trafiłaś na tę paletę? Jest taka ładna.

Czytaj również:  Jerry Lee Lewis i Keith Whitley dołączą do Country Music Hall of Fame

Dziękuję. Chciałam, żeby historia była miękka. Jest też kilka naprawdę mocnych czarnych elementów, ponieważ czuję, że każda dziewczyna potrzebuje małej czarnej, więc chciałam zrobić moją wersję tego, czym według mnie jest mała czarna sukienka. Ukaże się ona w październiku. Chciałam poczuć się tak, jakby wszystkie dziewczyny wybierały się na wakacje do Vegas lub Miami. Chciałam ubrać taką dziewczynę. Uwielbiam lawendę i nude, a potem czerń i biel są zszywkami. Więc chciałam zrobić mocne neutrale z dodatkiem pasteli.

Czy miałaś mood board i inne słowa, których użyłabyś do opisania tego uczucia?

Myślę, że słowem tym jest szczerze po prostu 'kobiecość’, Kobieca, kobieca forma jest tym, co kocham. Kocham kobiety, które kochają być kobietami. Wszyscy mamy tę dziewczynę, która nie wychodzi z domu bez makijażu. Więc moja fantazja o tym, kim jest moja dziewczyna, jest taka. Ona chce być zrobiona przez cały czas. Chce blasku, włosów i makijażu, klejnotów, chce tej sukienki. To jest dziewczyna, którą stworzyłam w mojej głowie i dla niej stworzyłam te ubrania. Będzie miała trójkę dzieci i karierę, a nadal będzie tą dziewczyną. Uwielbiam to.

Czy wyobrażasz sobie swoje klientki w pewnych elementach?

Tak, absolutnie. Nawet jeśli już z nimi nie pracuję, zawsze zabieram coś od moich klientów. Jest taka sukienka, którą musi założyć Zendaya. I Kerry Washington. Wszystkie dziewczyny są w kolekcji.

Chciałam stworzyć elementy, które dziewczyny będą chciały nosić w kółko. Jak ta czarna sukienka, którą miała moja mama, którą zakładała na wesele, pogrzeb, randkę. To była ta sukienka „idź wyciągnij moją sukienkę z szafy”. Uwielbiałam to, bo ubrania powinny mieć swoje życie, prawda? Z powodu mediów społecznościowych doszliśmy do miejsca, w którym raz założysz sukienkę, nie możesz być w niej ponownie sfotografowana. I myślę, że to jest po prostu niesprawiedliwe. Mam nadzieję, że pewnego dnia, czyjaś córka będzie chciała założyć sukienkę i stanie się ona tym czymś. To jest to, do czego dążyłam. Chciałam, żeby ludzie kochali te ubrania.

Latest Posts

Nie przegap