poniedziałek, 17 czerwca, 2024

Ostatnie posty

Disney wyprodukuje trzy projekty z udziałem K-Popowej grupy BTS

Disney i K-Pop supergrupa BTS wchodzą we wspólne interesy.

The Walt Disney Co. i BTS’ studio home Hybe ujawniło nowe globalne partnerstwo treści we wtorek, które zobaczy firmy współpracują w produkcji pięciu tytułów dla usług strumieniowych Disneya, w tym trzech ekskluzywnych projektów z udziałem BTS lub członków BTS. Sprzymierzenie się z najpopularniejszą na świecie grupą K-popową jest niewątpliwie atutem dla Disneya, który stara się zarówno zwiększyć globalną liczbę abonentów, jak i dogonić Netflixa jako miejsce docelowe dla banalnej koreańskiej rozrywki.

Trzy nadchodzące tytuły z udziałem gwiazd K-popu to:

BTS: Permission to Dance on Stage – LA: Ekskluzywny film koncertowy w 4K przedstawiający występ BTS na żywo na Sofi Stadium w Los Angeles w listopadzie 2021 roku. Wykonując Billboard przeboje „Butter” i „Permission to Dance”, był to pierwszy raz od dwóch lat od pandemii, kiedy zespół osobiście spotkał się z fanami.

In the Soup: Friendcation: Oryginalne podróżnicze reality show z gwiazdorską obsadą, w tym V z BTS, Itaewon Class’ Park Seo-jun, Parasite gwiazda Choi Woo-shik, Park Hyung-sik i Peakboy. W serialu piątka przyjaciół wyrusza w podróż-niespodziankę i korzysta z różnych rozrywek.

BTS Monuments: Beyond the Star: „Ten oryginalny docuseries śledzi niesamowitą podróż ikony popu XXI wieku – BTS” – mówi Disney. „Dzięki bezprecedensowemu dostępowi do ogromnej biblioteki muzyki i materiałów filmowych z ostatnich dziewięciu lat, serial przedstawi codzienne życie, myśli i plany członków BTS, gdy przygotowują się do swojego drugiego rozdziału” Serial będzie dostępny wyłącznie w serwisach streamingowych Disneya w 2023 roku.

„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Hybe, aby pokazać ich oryginalne treści stworzone z potężnym IP artystów na naszych globalnych usługach streamingowych, w tym Disney+”, powiedziała Jessica Kam-Engle, Disney’s APAC head of content. „Ta współpraca reprezentuje nasze kreatywne ambicje – pracować z ikonicznymi twórcami treści i najlepszymi gwiazdami w regionie Azji i Pacyfiku, aby ich talentem mogli cieszyć się mainstreamowi widzowie na wiele sposobów. Wierzymy, że te nowe tytuły urzekną konsumentów na całym świecie i z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie kolejnych treści muzycznych w naszym serwisie.”

Czytaj również:  Jimmy Fallon uczestniczy w broadwayowskim "Almost Famous" ponad dwie dekady od premiery filmu: "To było wyjątkowe"

„Będzie to początek długoterminowej współpracy, w ramach której prezentujemy światowej publiczności szeroki zakres treści Hybe dla fanów, którzy kochają naszą muzykę i artystów” – dodał Park Ji-won, dyrektor generalny Hybe. „The Walt Disney Company ma długą historię budowania franczyzy i promowania artystów muzycznych, dzięki swoim niezrównanym markom i platformom.”

Od momentu uruchomienia w Korei Południowej w listopadzie 2021 roku, Disney+ pracowicie buduje swój łupek treści K-drama, podążając szlakiem przetartym przez Netflix – i Squid Game – wykorzystania globalnej popularności kategorii do budowania subskrybentów w całej Azji, Ameryce Południowej i wszędzie. Streamer wcześniej powiedział, że wyda ponad 20 koreańskich tytułów w tym roku, w tym co najmniej 12 koreańskich oryginałów. Najpopularniejszym jak dotąd oryginałem firmy jest Snowdrop, w którym występuje Jisoo, członkini K-popowej grupy Blackpink.

BTS ujawnili wcześniej w tym miesiącu, że zamierzają spędzić obecną fazę swojej kariery skupiając się na solowych projektach – przejście, które członkowie grupy początkowo określili jako „hiatus” Hybe później wyjaśnił, że grupa bardzo pozostaje razem, pomimo ich zainteresowania indywidualnymi przedsięwzięciami, a siedmiu członków BTS nadal będzie brało udział w działaniach grupowych. Wygląda na to, że nadchodzący oryginał Disney+, BTS Monuments: Beyond the Star, będzie badał niektóre z niuansów tego nowego rozdziału dla ikon popu.

Latest Posts

Nie przegap