sobota, 11 maja, 2024

Ostatnie posty

Keith Urban mówi, że żona Nicole Kidman nigdy nie spodziewała się, że jej reklama AMC stanie się „tą kulturową rzeczą”

Keith Urban ujawnił, dlaczego Nicole Kidman początkowo zdecydowała się na współpracę z AMC Theatres przy reklamie, która nieoczekiwanie stała się kulturalnym momentem.

Podczas występu w ostatnim odcinku podcastu Crissa Angela Talking Junkies, piosenkarz country opowiedział o wirusowej reklamie swojej żony dla firmy w 2021 roku.

„Zrobiła to, ponieważ kocha filmy, a my kochamy filmy. To były ciężkie czasy dla kin” – powiedział Urban, odnosząc się do trudności, z jakimi borykały się kina podczas pandemii COVID-19. „Więc AMC zapytało ją, czy zrobiłaby reklamę AMC, a dla niej nie było wątpliwości, że będzie tego częścią, nigdy w milionie lat nie spodziewając się, że będzie to coś kulturalnego”

W spocie reklamowym Kidman wchodzi do kina AMC po deszczu, mówiąc: „Przychodzimy do tego miejsca po magię”

Siadając w fotelu kinowym, aktorka kontynuuje: „Przychodzimy do kin AMC, aby się śmiać, płakać, troszczyć się, ponieważ potrzebujemy tego wszyscy. To nieopisane uczucie, które odczuwamy, gdy światła zaczynają przygasać, a my udajemy się w miejsce, w którym nigdy wcześniej nie byliśmy – nie tylko rozbawieni, ale w jakiś sposób odrodzeni, razem”

Po tym, jak reklama stała się tak wielkim hitem, niektórzy nawet wzięli udział w mediach społecznościowych, aby odtworzyć reklamę, a także przebrać się w kostium inspirowany Kidman na Halloween.

Aktorka powiedziała wcześniej GQ w 2022 roku, że „nie może powiedzieć, dlaczego to zadziałało lub dlaczego stało się wirusowe. Ale mogę powiedzieć, że reakcja jest bezpośrednim wynikiem liczby osób wracających do kin, aby cieszyć się filmami. I to jest ekscytujące.”

Czytaj również:  Whoopi Goldberg mówi, że Margot Robbie i Greta Gerwig nie zostały pominięte przez Oscary za "Barbie": "Nie każdy dostaje nagrodę"

Latest Posts

Nie przegap