Kylie Jenner jak zwykle wygląda gorąco.
Gwiazda reality show była gwiazdą środowego wieczoru, świętując premierę swojego nowego zapachu, Cosmic, w Los Angeles w typowym dla siebie stylu glamazon.
26-letnia założycielka Kylie Cosmetics pojawiła się na wydarzeniu w wyróżniającej się stylizacji, zakładając przylegającą do ciała, asymetryczną czerwoną suknię Courrèges, która była otwarta z tyłu i zawierała tylko jeden rękaw.
Włosy nosiła upięte do tyłu, pozwalając pojedynczemu kręconemu kosmykowi zwisać luźno z przodu, decydując się jednocześnie na połyskujący makijaż oczu i błyszczące usta.
Jenner wzięła na Instagram po zakończeniu nocy, dzieląc się wieloma zdjęciami swojego stroju i upewniając się, że pokazuje niestandardową kreację pod każdym kątem.
„Nie z tego świata. ☄️☄️” napisała w podpisie. „looooved this glam last night celebrating the launch of COSMIC 🌸”
Mama dwójki dzieci podzieliła się później osobnym pokazem slajdów z samego wydarzenia, dając fanom wgląd w wypełniony kwiatami korytarz i bar, który był dobrze zaopatrzony w jej nowe puszki wódki Sprinter i 818 Tequila siostry Kendall Jenner.
„Tak bardzo dziękuję każdej osobie, która przyszła świętować COSMIC ze mną ostatniej nocy ☄️🌸 najpiękniejszy wieczór dla mojego pięknego PIERWSZEGO zapachu” – dodała Kylie pod postem, który zawierał również zbliżenie rzeźbiarskiej butelki Cosmic i wiele zdjęć z przyjaciółmi Lauren Perez, Yris Palmer i Maguire Amundsen. „Miłość była OGROMNA i jestem bardzo wdzięczna 🥹”
W wydarzeniu wzięła również udział garstka influencerów, w tym Alix Earle, Brittany Xavier i Ella Thomas z serialu „Love Island”.
Według strony internetowej Kylie Cosmetic, Cosmic to „słodki, ciepły, kwiatowy, podniosły zapach, który jest idealny na dzień i na noc” i jest częścią rodziny zapachów „ambery floral”.
Nie ma wątpliwości, że Jenner była ostatnio zajęta, pracując nad wieloma projektami modowymi wraz z jej przedsięwzięciami kosmetycznymi.
Pod koniec ubiegłego roku gwiazda „The Kardashians” uruchomiła własną markę odzieżową Khy, a ostatnio pojawiła się w kampanii obuwniczej dla Sama Edelmana.