sobota, 13 lipca, 2024

Ostatnie posty

Tory Burch x Humberto Leon’s New L.A. Pop-Up zawiera uwielbianą w Hollywood sukienkę z obręczami

Projektantka mody Tory Burch nawiązała współpracę z innym projektantem mody, który stał się restauratorem Humberto Leonem, w nowym sklepie pop-up w Los Angeles, otwartym w tym tygodniu przy 8483 Melrose Avenue na rogu La Cienega Boulevard. Sklep koncepcyjny Tory Burch x Humberto Leon będzie służył jako tymczasowa placówka dla Burch do końca roku, podczas gdy jej flagowy sklep Tory Burch na Rodeo Drive przechodzi renowację.

Pochodzący z Los Angeles Leon – współzałożyciel Opening Ceremony i były dyrektor kreatywny w Kenzo – był kuratorem pop-upowego asortymentu odzieży i akcesoriów Tory Burch; zaprojektował wnętrze sklepu (w tym różowe siedzenia przypominające Chiclet i wazony w kształcie truskawek zamówione u meksykańskiego projektanta-architekta Aranzy Garcii) i nawiązał współpracę z Burch, aby zaprojektować specjalne koszulki, bluzy i torby w stylu koncertowym. W merchingu wykorzystano zdjęcia kotów i króliczków autorstwa niemieckiego fotografa Waltera Schelsa, które znalazły się również w wystroju wnętrz, a także na T-shirtach, spodniach cargo i spódnicy z kolekcji Burch Resort 2024.

„Chciałem stworzyć kilka ubrań unisex, które byłyby zabawne i łatwe” – mówi Leon (założyciel restauracji Chifa i Arroz & Fun), mówiąc o współpracy z Tory Burch. Jeśli chodzi o propozycję sklepu dotyczącą stylizacji odzieży Burch na nowe sposoby, mówi: „Podoba mi się pomysł traktowania wszystkich ubrań jednakowo, niezależnie od tego, czy jest to suknia balowa, czy T-shirt. Myślę, że pomysł wyboru elementów, które mają sens, daje strój bez wysiłku „

Tory BurchDave Benett/Getty Images

Sklep prezentuje również pierwszą kroplę elementów z kolekcji Tory Burch Spring 2024, w tym sukienkę Hoop Burch, która okazała się ulubienicą Hollywood – noszoną przez Emily Ratajkowski na wybiegu, Hailey Bieber podczas Paris Fashion Week i Selenę Gomez do sesji redakcyjnej. Nicole Kidman założyła czarną cekinową szydełkową iterację sukienki Hoop w Nowym Jorku w listopadzie.

Marka od dawna ma lojalnych fanów w Hollywood. We wrześniu Uma Thurman, Naomi Watts, Hari Nef, Lori Harvey, Emma Roberts, Suki Waterhouse, Chloe Fineman i Leon Bridges pojawili się na prezentacji marki na wybiegu wiosna 2024 w atrium Richard Gilder Center w Amerykańskim Muzeum Historii Naturalnej w Nowym Jorku.

Czytaj również:  Para absolwentów HBO Max otwiera nową firmę zajmującą się literaturą faktu, Velvet Hammer Media

Burch, po raz pierwszy nominowana do tytułu projektantki odzieży damskiej roku na CFDA Fashion Awards 2023, nadała swojej 20-letniej marce nowy rozmach i nieco bardziej minimalistyczny wygląd w ostatnich latach. Jej mąż Pierre-Yves Roussel, były dyrektor generalny LVMH Fashion Group, objął stanowisko dyrektora generalnego marki Tory Burch w 2019 roku, umożliwiając Burch ponowne skupienie się na projektowaniu jako dyrektor kreatywny i prezes wykonawczy. W swojej poprzedniej pracy Roussel odegrał główną rolę w zatrudnieniu Leona i Carol Lim jako współtwórców Kenzo w 2011 roku.

Burch rozmawiała z The Hollywood Reporter o projekcie pop-up, o tym, co jest na jej artystycznym radarze, o aktorce, którą chciałaby ubrać i nie tylko.

Opowiedz nam o tym, jak powstał ten projekt pop-up.

To była taka szalona, organiczna rzecz. Po pierwsze, nasz sklep w Los Angeles został właśnie zamknięty z powodu remontu, który potrwa rok. Dosłownie patroszymy cały sklep. Znaleźliśmy więc ten niesamowity pop-up, który był dostępny przez rok na Melrose. Humberto i ja znamy się od bardzo dawna, odkąd otworzył Opening Ceremony. I oczywiście mój mąż pracował z nim, kiedy zatrudnił go w Kenzo. Myślałam, że to, co robi Humberto, jest tak kreatywne i wyjątkowe, a on z pewnością jest mistrzem merchandisingu. Zawsze chcieliśmy zrobić coś razem, a to wydawało się idealnym rozwiązaniem, ponieważ mieszkał w Los Angeles. Umieściliśmy nasze kolekcje w showroomie, Humberto przyjechał do Nowego Jorku i to było naprawdę fascynujące i odświeżające zobaczyć jego podejście do łączenia rzeczy – jak wziął naszą kolekcję wybiegową i połączył ją ze sportem i tenisem, a następnie wybrał akcesoria. Muszę przyznać, że to było całkiem łatwe. Jesteśmy bardzo zsynchronizowani. Gdy tylko powiedziałem mu, że chcę czegoś dziwnego i niezwykłego, powiedział: „Tak, to brzmi świetnie!” Zdecydowanie chciałem, aby przedstawiało to, jacy jesteśmy dzisiaj. A marka jest dziś zdecydowanie bardziej osobistym przedłużeniem mnie.

Wewnątrz sklepu pop-up Tory Burch x Humberto Leon.Kanya Iwana, dzięki uprzejmości Tory Burch

Czy możesz powiedzieć o DNA marki i przejściu na bardziej minimalistyczną estetykę?

Czytaj również:  Billy Crystal's 'Mr. Saturday Night' zamknie się na Broadwayu we wrześniu

Po tym, jak mój mąż wszedł na pokład, pięć lat temu w tym tygodniu, aby prowadzić firmę i być dyrektorem generalnym, naprawdę pozwoliło mi to wyrazić to, co mnie pasjonuje, a jest to kreatywna część firmy. Teraz spędzam 100 procent mojego czasu na projektowaniu. Na wielu poziomach czuję się, jakbym dopiero zaczynał. Mam czas, aby naprawdę zastanowić się nad istotą tego, jak postrzegam dzisiejsze kobiety, jako eklektyczne i indywidualne. Uwielbiam to, że mają swoje własne podejście do naszych kolekcji. Chcę rozwiązywać problemy i tworzyć pięknie wykonane ubrania, które są niesamowicie dopasowane. Jestem niesamowicie techniczna. Spędzam dużo czasu nad proporcjami i tkaninami.

Sukienka Hoop stała się swego rodzaju sukienką „It”; czy została zainspirowana krynoliną?

Zastanawiałam się nad tym, co powstrzymywało kobiety i dużo myślałam o wnętrzu ubrań z przeszłości i byciu ograniczonym. Jestem naprawdę zainspirowana tym, jak kobiety ubierają się dzisiaj, jak akceptują swoje kształty i ciała i czują się w tym pewnie. Byłam więc zainteresowana stworzeniem sukienki rzeźbiarskiej, ale jednocześnie uwalniającej. Jeśli poczujesz tę sukienkę, jest lekka jak piórko. Tkanina jest niewiarygodnie lekka.

Emily Ratajkowski w sukience Hoop na wybiegu podczas pokazu mody Tory Burch Wiosna Lato 2024.Dzięki uprzejmości Tory Burch

Czy możesz powiedzieć, w jaki sposób połączyłeś się z pracą Waltera Schelsa?

To niesamowity geniusz. Przede wszystkim jestem miłośnikiem zwierząt. Sposób, w jaki robi portrety zwierząt i je uczłowiecza, sprawia, że w ich oczach nic się nie ukrywa. Widzisz najbardziej surową wersję tego, kim są. Robi to również z ludźmi – wykonał niesamowity portret Andy’ego Warhola – ale jego portrety zwierząt zawsze mnie inspirowały. Są tym, czym są, a on łapie je we wszelkiego rodzaju ruchach i emocjach, a ty zatrzymujesz się, gdy patrzysz na jego prace. Zwierzęta są bohaterami. To był tak naprawdę początek tego, co przyciągnęło mnie do jego prac i wykorzystałem je w naszej kolekcji kurortowej.

Czytaj również:  Brie Larson o tym, dlaczego spotkanie z Jennifer Lopez podczas Złotych Globów było dla niej "bardzo głębokie

Będąc magistrem historii sztuki i współpracując z innymi artystami, kogo osobiście kolekcjonujesz i kto obecnie inspiruje Cię w świecie sztuki?

Nie nazwałbym siebie kolekcjonerem sztuki. Jestem entuzjastą sztuki i zbieram eklektyczne rzeczy, które mi się podobają. Może to być piękna ceramika, nowoczesny artysta, artysta ludowy lub coś z pchlego targu. Uwielbiam kolory Helen Frankenthaler. A Betty Woodman ma coś, co nazywa się „tapetą”, gdzie te małe kawałki rzeźby łączą się na ścianie i wygląda to jak dzieło sztuki nowoczesnej; potem podchodzisz bliżej i wszystkie są pojedynczymi kawałkami. Ona jest niesamowita! Uwielbiam Lucie Rie, garncarkę i Clementine Hunter. Dorastając w Pensylwanii, miałem styczność ze sztuką ludową i jest tak wielu artystów ludowych, których uważam za interesujących.

Czy jest ktoś w Hollywood, kogo szczególnie chciałabyś ubrać?

Zabranie Phoebe Bridgers na Met Ball i zaprojektowanie dla niej tej sukienki [w 2023 roku] było świetną zabawą. Uwielbiam Naomi Watts, Yarę Shahidi i Kerry Washington, myśląc o ludziach, których czasami ubieramy. Ale gdybym miała pomyśleć o kimś, kogo jeszcze nie ubraliśmy, to byłaby to Cate Blanchett. Uwielbiam jej styl.

Czy w planach Twojej marki jest więcej strojów z czerwonego dywanu?

To nie jest nasza podstawowa działalność, ale uwielbiam wyzwanie, jakim jest spojrzenie na osobę i naprawdę myślenie o niej indywidualnie, więc zdecydowanie widzę, że robimy tego trochę więcej.

Czy istnieją inne kluczowe obszary, w których rozwijasz swoją markę?

Wdrażam koncepcję innowacji i ewolucji. To, co zrobiliśmy z naszą Ella Bio Tote [wykonaną ze zrównoważonej alternatywy skóry we współpracy z firmą biotechnologiczną Modern Meadow], to naprawdę eksperymentowanie z biomateriałami. Wszyscy wiemy, że jako branża musimy robić to lepiej. Ponadto wraz z Shiseido wprowadzamy obecnie na rynek zapachy zaprojektowane z myślą o Bliskim Wschodzie, które są naprawdę inne, wyjątkowe i mocne, ale nie przytłaczające. Jestem z tego powodu podekscytowany.

Latest Posts

Nie przegap