czwartek, 2 maja, 2024

Ostatnie posty

Biografia Amy Winehouse „Back to Black” prezentuje pierwsze spojrzenie

Ukazało się pierwsze zdjęcie Marisy Abeli jako zmarłej muzyk Amy Winehouse w biografii Back to Black.

Projekt w reżyserii Sama Taylora-Johnsona wchodzi do produkcji, a Focus Features i Monumental Pictures dołączają do StudioCanal wspierając fabułę.

Matt Greenhalgh, który pracował z Taylor-Johnson nad Nowhere Boy, napisał scenariusz, a projekt otrzymał wsparcie Universal Music Group, Sony Music Publishing i The Amy Winehouse Estate. Alison Owen i Debra Hayward z Monumental Pictures zajmują się produkcją, a Nicky Kentish-Barnes, Ron Halpern i Joe Naftalin produkcją wykonawczą.

Zgodnie z dzisiejszym ogłoszeniem, projekt „skupi się na niezwykłym geniuszu Amy, kreatywności i szczerości, które przenikały wszystko, co robiła. Podróż, która zaprowadziła ją od szaleństwa i koloru Camden High Street w latach 90-tych do globalnego uwielbienia – i z powrotem, Back to Black przebija się przez szkło ochronne celebrytów, aby obejrzeć tę podróż zza lustra, zobaczyć to, co Amy widziała, poczuć to, co czuła.”

Nagrodzona Grammy piosenkarka jest najbardziej znana ze swojego drugiego albumu, Back to Black, na którym znalazły się m.in. przebojowe nagrania „Rehab” i „You Know I’m No Good”. Piosenkarka, która walczyła z uzależnieniem od narkotyków i alkoholu, zmarła w wieku 27 lat z powodu zatrucia alkoholowego.

Taylor-Johnson mówi: „Moje połączenie z Amy zaczęło się, gdy opuściłam college i kręciłam się w kreatywnie zróżnicowanej londyńskiej dzielnicy Camden. Dostałam pracę w legendarnym KOKO CLUB i wciąż mogę oddychać każdym straganem na rynku, sklepem vintage i ulicą… Kilka lat później Amy napisała swoje przejmująco szczere piosenki mieszkając w Camden. Podobnie jak u mnie, stało się to częścią jej DNA. Po raz pierwszy zobaczyłem jej występ na pokazie talentów w Ronnie Scott’s Jazz Club w Soho i od razu stało się jasne, że to nie tylko „talent”… to był geniusz. Jako filmowiec naprawdę nie możesz prosić o więcej.”

Czytaj również:  NBCUniversal przyznaje 119 tys. dolarów Alliance for Media Arts + Culture, aby zwiększyć różnorodność w kreatywnym marketingu (wyłączność)

Focus będzie dystrybuował w USA, a Universal Pictures International zajmie się dystrybucją międzynarodową, z wyłączeniem Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Aus/NZ, krajów Beneluksu, Skandynawii i Polski, którymi zajmie się StudioCanal.

Latest Posts

Nie przegap