czwartek, 2 maja, 2024

Ostatnie posty

Pharrell Williams potwierdzony jako nowy dyrektor kreatywny Louis Vuitton Menswear

To już oficjalne: Pharrell Williams przejmuje rolę dyrektora kreatywnego ds. odzieży męskiej w Louis Vuitton. Dom jak i PR Williamsa właśnie potwierdzili doniesienia, że prowadził rozmowy w sprawie objęcia stanowiska, które ostatnio zajmował zmarły projektant Virgil Abloh.

Pierwsza kolekcja Williamsa dla Louis Vuitton zostanie pokazana światu w czerwcu podczas męskiego tygodnia mody w Paryżu. Od dawna okrzyknięty ikoną stylu wyznaczającą trendy na czerwonych dywanach, Williams, 49, utrzymuje bliskie relacje z Chanel, gdzie jego rola jako ambasadora marki została przedłużona w październiku ubiegłego roku. Producent nagrań współpracował również z takimi markami jak Moncler, Adidas przy linii Stan Smith, a nawet dwukrotnie z Louis Vuitton (w tym przy linii okularów przeciwsłonecznych typu aviator). Założył również linie streetwearowe Billionaire Boys Club i IceCream, a także linię pielęgnacyjną Humanrace.

W oświadczeniu, prezes i dyrektor generalny Louis Vuitton Pietro Beccari powiedział, że cieszy się, że może powitać Williamsa „z powrotem w domu” po jego wcześniejszych współpracach z domem w 2004 i 2008 roku. „Jego kreatywna wizja poza modą niewątpliwie poprowadzi Louis Vuitton w kierunku nowego i bardzo ekscytującego rozdziału” – dodał Beccari.

Ogłaszając swoją nominację, Louis Vuitton pokazał Williamsa udrapowanego w koc z logo LV. Spodziewaj się, że nagrodzony Grammy producent i raper – który pracował z takimi artystami jak Beyoncé, Jay-Z, Rihanna i Justin Timberlake – wykorzysta swoje rozległe kontakty w muzyce, sztuce, modzie i Hollywood, aby utrzymać dom w gotowości i połączeniu z popkulturą.

Poprzednik Williamsa, Abloh, który zmarł w listopadzie 2021 roku, przez cztery lata kierował męską odzieżą Louis Vuitton i był pierwszym afroamerykańskim dyrektorem artystycznym etykiety. Abloh był również założycielem marki modowej Off-White, która została zakupiona przez firmę macierzystą Louis Vuitton – LVMH w 2021 r.

Wśród swoich wielu przedsięwzięć Williams uruchomił Black Ambition w 2020 roku, inicjatywę non-profit, która wspiera czarnych i latynoskich przedsiębiorców z technologią, opieką zdrowotną, Web 3.0, mediami, rozrywką i produktami konsumenckimi / usługami startowymi. Uruchomił również festiwal muzyczny Something in the Water w swoim rodzinnym mieście Virginia Beach, z nową odsłoną zaplanowaną na kwiecień.

Czytaj również:  BJ The Chicago Kid podpisuje kontrakt z Doja Cat, producentem Yeti Beats w ramach joint venture z RCA Records (Exclusive)

Latest Posts

Nie przegap