środa, 8 maja, 2024

Ostatnie posty

Pinterest rozszerza działania na rzecz treści dzięki wieloletniej umowie z Tastemade

Pinterest i Tastemade zawarły wieloletnią umowę dotyczącą treści, dzięki której firma zajmująca się żywnością i stylem życia wyprodukuje 50 nowych programów, wydarzeń i programów na żywo dla platformy społecznościowej.

Programowanie w ramach wielomilionowej umowy rozpocznie się pod koniec tego roku i przez 2023, zgodnie z wtorkowym ogłoszeniem firm. Nowe programy, wyprodukowane w co najmniej ośmiu językach, zadebiutują wyłącznie na Pintereście i będą zawierać najlepszych twórców zarówno z Pinteresta, jak i Tastemade w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Łacińskiej, Europie i regionie Azji i Pacyfiku.

Tastemade będzie również gospodarzem osobistych wydarzeń dla twórców z Pinterest i Tastemade w swoich studiach w Los Angeles, Londynie, Tokio, Dżakarcie, Bombaju, São Paulo i Buenos Aires.

Pakt między dwoma firmami jest pierwszą dużą transakcją nadzorowaną przez Malika Ducarda, odkąd dołączył do Pinteresta w październiku z YouTube, gdzie ostatnio pełnił funkcję vp content partnerships giganta wideo. (Axios pierwszy poinformował o transakcji we wtorek.)

„Jako jeden z naszych największych partnerów wideo na świecie, byłem pod wrażeniem tego, jak Tastemade rozszerzył swoją platformę, konsekwentnie dostarcza angażujące treści i buduje wartość na Pinterest”, Ducard, dyrektor ds. treści Pinteresta, powiedział w oświadczeniu. „Jest to naturalne rozszerzenie naszego istniejącego partnerstwa, ponieważ skalujemy nasze treści i wysiłki twórców na Pinterest, i jestem podekscytowany, aby zbudować coś jeszcze większego, aby zainspirować Pinners w większej liczbie języków na całym świecie.”

Z Pinterest, Tastemade będzie również rozszerzać swoje obszary zainteresowania na piękno, modę, fitness, rodzicielstwo i zwierzęta domowe, oprócz swojej ugruntowanej obecności w żywności i podróży.

„Największe trendy w mediach są teraz w wideo, twórców i live streaming – i to partnerstwo adresuje wszystkie trzy w skali globalnej”, powiedział współzałożyciel i dyrektor generalny Tastemade Larry Fitzgibbon. „Mamy długą historię głębokiego angażowania publiczności Pinterest i jesteśmy podekscytowani, aby zabrać jeszcze więcej Pinnersów od inspiracji do realizacji poprzez opowiadanie historii wideo.”

Czytaj również:  Notatnik krytyka: Finał serialu "Sukcesja" był genialnym rodzinnym koszmarem

Latest Posts

Nie przegap