„Ms. Marvel” osiąga również wysokie wyniki w dniach 11-17 lipca, czyli w tygodniu, w którym odbędzie się finał serialu.
Najnowszy dodatek do franczyzy Resident Evil miał całkiem dobre otwarcie na Netflixie. Stranger Things pozostało dominującym nr 1 w rankingach streamingowych Nielsena w dniach 11-17 lipca, a Ms. Marvel wybiło się wysoko w tygodniu swojego finału.
Serial Resident Evil – pierwszy serial fabularny z długiej serii gier wideo/filmów/telewizji – zgromadził 858 milionów minut czasu oglądania w ciągu czterech dni od premiery 14 lipca. To był trzeci wynik wśród oryginalnych seriali, tuż za The Terminal List (887 milionów minut) na Amazon’s Prime Video
Stranger Things miał drugi najmniejszy czas oglądania od czasu debiutu czwartego sezonu pod koniec maja – chociaż jego 2,95 miliarda minut oglądania było ponad trzy razy większe niż jakiegokolwiek innego tytułu na wykresie Nielsena. W siedmiu z ostatnich ośmiu tygodni serial zajmował pierwsze miejsce, gromadząc 35,5 miliarda minut czasu oglądania w Stanach Zjednoczonych. (The Umbrella Academy wąsko pokonał Stranger Things w tygodniu 20-26 czerwca.)
Ms. Marvel, w międzyczasie, przyciągnęła 357 milionów minut czasu oglądania na Disney+ w tygodniu, w którym zadebiutował jej finał, co jest wysokim wynikiem dla sześcioodcinkowej serii. Serial nie przyciągnął tak dużej liczby widzów jak jego poprzednicy na Disney+, trafiając do pierwszej dziesiątki tylko w trzech z sześciu tygodni. Hulu również zajęło miejsce w pierwszej dziesiątce oryginałów z Only Murders in the Building (369 milionów minut). Serial survivalowy History Channel Alone – który jest dostępny na Hulu i Netflixie – utrzymał się na pierwszym miejscu wśród nabytych programów z 818 milionami minut.
Rankingi Nielsena dotyczące transmisji strumieniowej obejmują wyłącznie oglądanie na odbiornikach telewizyjnych i nie uwzględniają minut oglądanych na komputerach lub urządzeniach mobilnych. Ratingi mierzą jedynie widownię w USA, a nie w innych krajach, i obecnie obejmują jedynie Apple TV+, Disney+, HBO Max, Hulu, Netflix i Prime Video.
Najlepsze seriale streamingowe Nielsena w dniach 11-17 lipca znajdują się poniżej.
Original Series
1. Stranger Things (Netflix), 2,95 mld obejrzanych minut
2. The Terminal List (Prime Video), 887 mln
3. Resident Evil (Netflix), 858 mln
4. The Boys (Prime Video), 828 mln
5. Akademia Umbrelli (Netflix), 714 mln
6. Only Murders in the Building (Hulu), 369 mln
7. Ms. Marvel (Disney+), 357 mln
8. D.B. Cooper: Gdzie jesteś (Netflix), 351 mln
9. Peaky Blinders (Netflix), 320 mln
10. Ozark (Netflix), 276 mln
Acquired Series
1. Alone (Hulu/Netflix), 818 mln minut
2. NCIS (Netflix), 736 mln
3. Cocomelon (Netflix), 692 mln
4. Grey’s Anatomy (Netflix), 635 mln
5. The Flash (Netflix), 529 mln
6. Gilmore Girls (Netflix), 431 mln
7. Friends (HBO Max), 423 mln
8. Seinfeld (Netflix), 397 mln
9. Heartland (Netflix), 393 mln
10. Supernatural (Netflix), 373 mln
Biuletyny THR
Zapisz się na wiadomości THR prosto do swojej skrzynki pocztowej każdego dnia
Subskrybuj Zapisz się