piątek, 3 maja, 2024

Ostatnie posty

Robert Downey Jr. chce wnieść więcej pozytywnego nastawienia do swojego dnia dzięki nowej firmie produkującej kawę

W przypadku zakupu niezależnie recenzowanego produktu lub usługi za pośrednictwem linku na naszej stronie internetowej, The Hollywood Reporter może otrzymać prowizję partnerską.

Robert Downey Jr. ma nadzieję, że jedna „magiczna, spójna i legalna” filiżanka kawy na raz doda ludziom otuchy.

Nominowany do Oscara Oppenheimer gwiazdor wprowadził na rynek Happy Coffee, nową linię kawy, której współzałożycielem jest Craig Dubitsky, przedsiębiorca i inwestor stojący za innymi zabawnymi towarami o nowoczesnym, bezszeryfowym podejściu do projektowania. (Jest on odpowiedzialny za produkty czyszczące Method, produkty do pielęgnacji ust i skóry Eos oraz produkty do higieny jamy ustnej Hello) Marka do-good startuje dziś online oraz w sklepach spożywczych Target i Sprouts ze 100-procentową kawą arabica w jasnych, średnich i ciemnych paleniach.

Ceny wahają się od 9,99 USD za kawę rozpuszczalną i 10-pudełkowe opakowania do 12,99 USD za 12-uncjowe pudełko zmielonych lub całych ziaren. Spodziewaj się smaków, takich jak kawa Extraordinary Light z nutami „prażonych ciasteczek i lekkości”, średnio palona kawa Magificent z nutami „jagód i optymizmu” oraz ciemno palona kawa o smaku „słodkiej melasy i błogości” lub „kakao i radości”

Powiązane: Najlepsze ekspresy do kawy, ekspresy do espresso i inne niezbędne akcesoria domowego baristy

„Kawa to doskonała substancja. Jest magiczna, spójna i legalna” – powiedział Downey The Hollywood Reporter w oświadczeniu. „To był ulubiony napój mojej mamy, a ja poszedłem w jej ślady. Kawa kojarzy mi się z rodziną, wspólnotą, „pójściem o krok dalej” i une raison d’être

Happy

Lekki ukłon Downeya w stronę jego przeszłych uzależnień od alkoholu i narkotyków jest zgodny z duchem Happy Coffee. Aktor otwarcie mówi o swojej trzeźwości, a ostatnio powiedział Armchair Expert współprowadzącemu podcast Daxowi Shepardowi, że jego roczny pobyt w więzieniu w 1999 roku był „najgorszą rzeczą, jaka mi się przytrafiła.”

Czytaj również:  Jimmy Kimmel mówi, że gwiazdy jedzące w In-N-Out po rozdaniu nagród to już tradycja

Zgodnie z ekologicznym podejściem duetu (Downey Jr. niedawno wydał Cool Food: Erasing Your Carbon Footprint One Bite at a Time), Happy twierdzi, że współpracuje z największą na świecie pionowo zintegrowaną palarnią kawy, aby produkować swoją odpowiedzialnie uprawianą i pozyskiwaną w sposób zrównoważony kawę. Palarnie współpracują z rolnikami w Ameryce Środkowej i Południowej, w tym z gospodarstwami posiadającymi certyfikat Rainforest Alliance. Każde opakowanie zawiera kod partii, który można wprowadzić na stronie happyproducts.com, aby śledzić, kto wyhodował, zebrał i wypalił ziarna.

Firma współpracuje również z National Alliance on Mental Illness, aby wspierać rzecznictwo, edukację, wsparcie i świadomość społeczną osób i rodzin dotkniętych chorobami psychicznymi.

Współzałożyciele firmy „są znani z wywoływania uśmiechu na twarzach ludzi poprzez markę, design, opowiadanie historii, przedsiębiorczość i rozrywkę”, a ich celem jest wprowadzenie tej samej słonecznej, bezpretensjonalnej tożsamości do świata kawy. „Istniejące marki koncentrują się na geografii, energii lub tradycji, a nowsze marki wydają się skupiać na ezoterycznych niszach. Kawa powinna być po prostu czymś pysznym, co kochamy i czym się cieszymy.”

Kupuj Happy na happyproducts.com oraz w sklepach lub z dostawą na żądanie w Target i Sprouts.

Latest Posts

Nie przegap