sobota, 4 maja, 2024

Ostatnie posty

CEO Altice USA odpowiada na spekulacje dotyczące przejęcia przez Charter

Prezes Altice USA Dennis Mathew odniósł się do doniesień z Wall Street o tym, że Charter Communications rozważa przejęcie jego konkurencyjnego operatora telewizji kablowej.

„Chcę powiedzieć trzy rzeczy. Po pierwsze, jesteśmy spółką kontrolowaną” – powiedział Mathew na konferencji Morgan Stanley Technology, Media and Telecom Conference podczas sesji, która była transmitowana w Internecie. Altice USA, jako niezależna spółka, ma jako kontrolującego udziałowca założyciela Altice Patricka Drahi.

„Po drugie, nie spekuluję na temat tego, co inne firmy mogą robić, a czego nie. Po trzecie, moim głównym celem jest wywarcie maksymalnego pozytywnego wpływu na naszych kolegów z zespołu, naszych klientów i społeczności, którym służymy, oraz naszych akcjonariuszy poprzez przyspieszenie tej transformacji” – dodał Mathew.

Akcje Altice USA podskoczyły o około jedną trzecią w ciągu ostatniego miesiąca w związku ze spekulacjami na temat przejęcia. Mathew, występując na konferencji inwestorów, mówił o strategicznych alternatywach po tym, jak Altice USA sprzedał Cheddar News , młodzieżowy serwis informacyjny dla biznesu, firmie Archetype, firmie medialnej, której marki obejmują Sunset i Military Times .

„Naprawdę podobają mi się firmy, nasze portfolio i geografia. Skupiamy się więc na prowadzeniu działalności. Będziemy patrzeć na transakcje oportunistycznie. Chcemy jednak skupić się na rozwijaniu głównej działalności i nie rozpraszać się” – powiedział inwestorom.

Altice USA, podobnie jak rywalizujący operatorzy telewizji kablowej, nadal traci abonentów wideo w obliczu konkurencji ze strony gigantów streamingu. Doprowadziło to do wysiłków podejmowanych przez Altice USA w celu poprawy obsługi klienta w zakresie cen, instalacji produktów i oferty treści.

Mathew omówił również planowane sportowe przedsięwzięcie joint venture Disneya, Fox Corp. i Warner Bros. Discovery, które ma oferować kanały linearne na żywo, takie jak ESPN, ABC, Fox, TNT i TBS, gry i inne prawa sportowe wszystkich trzech firm na zasadzie niewyłączności. Oczekuje się, że zostanie uruchomiony jesienią, przed sezonem NFL, będzie dostępny bezpośrednio dla konsumentów, ale także w pakiecie z WBD Max, a także Disney’s ESPN + i Hulu.

Czytaj również:  Bryan Cranston i Annette Bening w "Jerry & Marge Go Large": Recenzja filmu | Tribeca 2022

„Musimy poczekać i zobaczyć, jak opadnie kurz. Wiem, że sytuacja wciąż się kształtuje, ale chcemy, aby nasi klienci liniowi mieli dostęp do tego typu rozwiązań. Jak więc to zrobić w sposób, który będzie korzystny dla klientów, programistów i nas? Nie sądzę, abyśmy jeszcze tam byli. Te rozmowy nie odbywają się na odpowiednim poziomie. Są to więc niektóre z rozmów, które chcemy przeprowadzić w najbliższym czasie” – powiedział Mathew.

Latest Posts

Nie przegap