Akademia Telewizyjna będzie dostosowywać się do swoich „partnerów” – sieci, streamerów, etc. – których plany kampanii Emmy są dotknięte przez strajk pisarzy, który został ogłoszony w poniedziałek wieczorem, The Hollywood Reporter dowiedział się.
Partnerzy ci wylosowali już, w drodze loterii, daty sankcjonowanych przez Akademię TV wydarzeń FYC, na których przeprowadzenie są następnie zakontraktowani. W normalnych okolicznościach musieliby ponieść karę finansową, gdyby takie wydarzenie nie doszło do skutku i musiało zostać odwołane.
Kierownictwo Akademii Telewizyjnej postanowiło jednak zmodyfikować swoje wytyczne dotyczące odwołań i zwrotów opłat w świetle obecnych okoliczności.
W powiadomieniu, które zostanie wysłane w południe czasu PST, Akademia Telewizyjna zaoferuje swoim partnerom trzy opcje postępowania w przypadku już zaplanowanych wydarzeń FYC: (1) kontynuować zaplanowane wydarzenie FYC zgodnie z planem i umową; (2) kontynuować wydarzenie z dostosowanym panelem lub bez panelu; (3) odwołać wydarzenie bez opłaty karnej.
Więcej w przyszłości.