czwartek, 2 maja, 2024

Ostatnie posty

Jak kupić rzeczy z szafy Beth Dutton w „Yellowstone

Uniwersum Yellowstone rozszerzyło się jeszcze bardziej, docierając do sfery ecommerce.

101 Studios, firma rozrywkowa, która produkuje program dla twórcy Taylora Sheridana, nawiązała współpracę z przedsiębiorcą i osobowością programu Today Jill Martin na Shop the Scenes. Uruchomiony pod koniec ubiegłego roku, nowy pion zakupów pozwala widzom na zakup przedmiotów występujących w serialu, w tle i na postaciach takich jak Beth i John Dutton lub Rip Wheeler, lub przedmiotów inspirowanych programem. Na przykład, kupujący mogą kupić rzeczy Beth Dutton, takie jak zestaw turkusowych kolczyków za 85 dolarów, aż po niebieski aztecki płaszcz za 1495 dolarów lub futrzany płaszcz z rysiem za 995 dolarów.

„Cała idea polega na tym, aby nigdy nie zakłócać procesu twórczego” – wyjaśnia 101 CEO i producent wykonawczy Yellowstone David Glasser dla THR. „Twórcy składają wszystkie elementy razem, a potem to, co my robimy, sprawia, że stają się one shoppable. Jill Martin, kreatywny geniusz stojący za tym, pracuje z kostiumologami, projektantami produkcji, wszystkimi, aby udostępnić elementy, które umieszczają w przedstawieniach. To był niewiarygodny sukces.”

Choć Glasser odmówił podania konkretnych liczb dotyczących tego sukcesu, wskazał na liczbę wyprzedanych przedmiotów na stronie internetowej jako wskaźnik popytu do tej pory. Shop the Scenes wystartował z Yellowstone, a teraz oferuje przedmioty z spin-offów 1883 i 1923, jak również Sylvester Stallone-starrer Tulsa King, Netflix’s Emily in Paris i NBC’s Today. Zasugerował, że wkrótce na stronie pojawi się nawet 25 programów, ponieważ podpisano już umowy z czterema studiami.

Dla Emily w Paryżu, Shop the Scenes zawiera trzy kategorie – moda, dom i prezenty – z mnóstwem ofert od Pierre’a Cadaulta, takich jak spodnie do biegania Hacci w kolorze paint splatter i pasująca do nich bluza, body dla dzieci, koszulki unisex, walizka na kółkach, etui na iPhone’a, koc, sprzęgło, kubek i wiele innych; perfumy Lavande De Lavaux, talerze na przystawki do wina Chez Lavaux i asortyment ciasteczek Dirty Cookie x Emily w Paryżu.

Czytaj również:  Podwyżki cen u gigantów streamingu mogą napędzać rezygnację konsumentów

Nie zabraknie również bąbelków od De Lalisse Champére, w tym zestawu De Lalisse Champére na przyjęcie zegarkowe (50$, widoczny poniżej), który zawiera wino musujące francuskiej produkcji, markowe flety i korek De Lalisse Champére.

Emily in Paris Champere from Shop the Scenes

Emily w Paryżu De Lalisse Champére z Shop the ScenesCourtesy Image

„To początek” – kontynuuje Glasser. „Zaczęło się pięć lat temu, kiedy Jill rzuciła nam pomysł. Rozwijaliśmy go przez dwa lata i teraz jest już gotowy. To była bardzo długa droga i wiele myśli poszło w to, wiele badań grup fokusowych i marketingu, a także wiele rozmów z projektantami kostiumów, produkcją i show runnerami, aby upewnić się, że wszyscy byli z tym w porządku i podekscytowani tym. Teraz jesteśmy tutaj.”

Beth Dutton on Yellowstone

Beth Dutton na Yellowstone w marynarce Bella, przedstawionej tutaj. Dzięki uprzejmości PARAMOUNT NETWORK

Ta historia po raz pierwszy pojawiła się w wydaniu z 11 stycznia magazynu The Hollywood Reporter. Kliknij tutaj, aby zasubskrybować.

Latest Posts

Nie przegap