21 czerwca 2022 | 16:55

Kim Kardashian i Kanye West może nie są już małżeństwem, ale nadal są partnerami w biznesie.

Aby uczcić wprowadzenie na rynek swojej linii pielęgnacyjnej Skkn by Kim we wtorek, gwiazda reality zabrała się na Instagram, aby podzielić się wewnętrznym spojrzeniem na początki marki, ujawniając, że nie mogłaby tego zrobić bez swojego byłego.

„Mój proces twórczy nie byłby kompletny – i zawsze daję kredyt, gdzie kredyt jest należny – bez Kanye,” Kardashian, 41, powiedział na swoich Stories.

„Przyniósł swój zespół i przedstawił mnie [creative director] Willo [Perron] i wymyśliliśmy nową nazwę. To był właściwie jego pomysł, a kształty opakowań były jego, a nawet czcionka, którą zrobił – tak jak Skims.”

Nowe produkty Kardashian są dostępne w eleganckich kulistych i cylindrycznych naczyniach w preferowanej przez nią (i Westa) neutralnej palecie kolorów, a 45-letni raper – notoryczny perfekcjonista – nadzorował rozwój.

Skkn by Kim
Skkn by Kim oferuje dziewięć różnych produktów do pielęgnacji skóry.
Skkn by Kim

„Powinniście byli zobaczyć pierwszy zestaw opakowań … Kanye wszedł do pokoju i powiedział: 'To nie jest to’ I miał rację” – wspomina założyciel Skims. „Opakowania to zdecydowanie jego rzecz”.

W zeszłym roku Kardashian ogłosiła, że zamyka strony internetowe KKW Beauty i KKW Fragrance i zmienia nazwę obu linii, a wielu spekulowało, że chce usunąć „W” z nazw swoich firm w związku z rozwodem z Westem, z którym dzieli czwórkę dzieci.

Gwiazda została uznana za prawnie samotną w marcu i usunęła swoje małżeńskie nazwisko ze swoich kont w mediach społecznościowych kilka dni po orzeczeniu.

Kim Kardashian Skkn
Kardashian opisuje Skkn by Kim jako „nową erę pielęgnacji skóry.”
Skkn by Kim

Ale źródło bliskie Kardashian powiedział Page Six Style latem ubiegłego roku, że projektant Yeezy „pomógł wymyślić nową nazwę” dla jej linii kosmetycznej, oprócz asystowania przy opakowaniach produktów i brandingu.

Czytaj również:  Twarz Justina Biebera sparaliżowana po zdiagnozowaniu rzadkiego zaburzenia

A w kwietniu gwiazda powiedziała, że prawdziwym powodem rebrandingu było usprawnienie jej imperium i ułatwienie fanom zakupów.

„Czułam się tak źle, że klient musiał przejść z KKW Beauty, potem poszedłby do KKW Skin, potem poszedłby do KKW Fragrance – to koszty wysyłki na trzech różnych stronach internetowych. A potem jeszcze Skims, wiesz o co mi chodzi? Więc chciałam mieć jedną markę kosmetyczną” – powiedziała Kardashian w podcaście „Not Skinny But Not Fat”.