Taylor Swift nie umieściła Travisa Kelce na mapie, według jego długoletnich menedżerów.
André i Aaron Eanes podzielili się w nowym wywiadzie, że mieli plan na poradzenie sobie z rosnącą sławą gwiazdy NFL na długo przed jego związkiem z gwiazdą muzyki pop.
„Ludzie mówią mi: 'Człowieku, to był szalony rok'” – powiedział Aaron New York Timesowi w opublikowanym we wtorek profilu. „Kiedy mówię: 'Właściwie to nie był taki szalony’, ludzie patrzą na mnie śmiesznie. To dlatego, że jest to łatwe, gdy ma się plan. My ten plan realizujemy.”
André zgodził się ze swoim bratem bliźniakiem i partnerem biznesowym, mówiąc, że „ustawili Travisa tak, aby był sławny na całym świecie.”
„Nie wiedzieliśmy, jak to się stanie, kiedy to się stanie, ani co pomoże pchnąć to dalej. Ale zawsze o tym myśleliśmy” – dodał.
Pomimo dzikich teorii krążących w mediach społecznościowych, André i Aaron podkreślali, że wywołujący pandemonium romans Kelce’a ze Swift nigdy nie był częścią fabuły.
Nowo odkryta baza fanów Swifties dla Kansas City Chiefs pozwoliła mu odkryć zupełnie nową pulę możliwości, ale bracia Eanes chcą się upewnić, że ich klient nie jest nadmiernie eksponowany.
Aaron wyjaśnił, że rosnące zainteresowanie 34-letnim Kelcem sprawia, że jego zespół obawia się „przesycenia” i tego, czy fani mogą „zdrętwieć na jego widok” przy tak dużej ilości czasu antenowego.
Dlatego ich uwaga na następny rok „obraca się wokół jednego słowa: kuratela. Mniej ofert. Jakość ponad ilość. Autentyczność przede wszystkim”, donosi Times.
Jedną ze strategii jest zawieranie umów poparcia z firmami, które tradycyjnie nie współpracują z piłkarzami.
Kelce zaczął promować Pfizer i Experian, „aby zbudować [swoje] CV jako samodzielny pitchman, a nie kolejny wymienny zawodnik w reklamie jednego z partnerów NFL, wykorzystując fundament zbudowany przez ligę”, według gazety.
Strateg marki Danielle Salzedo nie sądzi, by Kelce miał trudności z utrzymaniem dobrej opinii wśród fanów.
„Ta zdolność do dalszego rozwijania swojego wizerunku i pozostawania aktualnym, ale wciąż wzniosłym, od kogoś, kto jest już globalną gwiazdą, jest czymś, co moim zdaniem Travis jest w stanie zrobić” – powiedziała.
Cel Kelce’a, jakim jest bycie w centrum uwagi, był realizowany od lat – najpierw za sprawą modowego artykułu w magazynie Complex w 2015 roku, a następnie dzięki jednosezonowemu reality show randkowemu E! „Catching Kelce” rok później.
Występ dwukrotnego mistrza Super Bowl w 2023 roku w programie „Saturday Night Live” również nie był wynikiem jego związku z 34-letnią Swift: Aaron podzielił się informacją, że skontaktował się z producentami programu NBC w sezonie 2020, choć ich zainteresowanie było wówczas „w najlepszym razie letnie”.
Wszystko zmieniło się w 2021 roku, kiedy Kelce oczarował twórcę „SNL” Lorne’a Michaelsa na afterparty. Następnie Chiefs pokonali Philadelphia Eagles w Super Bowl w lutym ubiegłego roku, a Aaron otrzymał telefon od „SNL” tej nocy.
Po debiucie Kelce’a w skeczowym serialu komediowym, jego menedżerowie zdecydowali, że potrzebuje kilku hollywoodzkich twardzieli w swoim zespole menedżerskim i zwrócili się do Creative Arts Agency.
Pomimo rosnącej sławy, osoby bliskie Kelce’owi twierdzą, że się nie zmienił.
Jego osobisty kucharz i przyjaciel od dzieciństwa, Kumar Ferguson, powiedział, że nadal przywozi sportowcowi domowe posiłki podczas treningów, aby wspólnie zjeść lunch. Jego trener, Alex Skacel, w międzyczasie powiedział Timesowi, że poświęcenie Kelce’a dla sportu „nigdy nie było silniejsze.”
Kelce i Swift upublicznili swoją miłość we wrześniu 2023 roku po kilku miesiącach potajemnych randek.
Od tego czasu trolle obwiniały zwycięzcę Grammy o każdą porażkę Chiefs. Jednak wielu kibiców broniło Swift.