czwartek, 29 lutego, 2024

Ostatnie posty

Nowy imprezowy napój Hollywood: Koktajle bezalkoholowe

W tym nadchodzącym sezonie świątecznym wiele szklanek podniesionych w Hollywood może być wypełnionych bezdusznymi alkoholami. Gwiazdy wkraczają na rynek bezalkoholowych napojów dla dorosłych z własnymi markami; sprzedaż w sektorze wartym 395 milionów dolarów gwałtownie rośnie (wzrost o 20,6% między sierpniem 2021 r. a sierpniem 2022 r., według firmy badawczej NielsenIQ); a rosnąca lista gwiazd wypowiada się na temat bezalkoholowego, trzeźwego i ciekawego stylu życia (Ben Affleck i jego żona Jennifer Lopez, Anne Hathaway, Chrissy Teigen, Drew Barrymore i Kit Harington wśród nich). Popyt napędza również napędzana pandemią społeczna koncentracja na dobrym samopoczuciu.

„Jesteśmy na początku nowej ery picia towarzyskiego” – trąbi Christopher Lackner, współzałożyciel firmy Jeng, producenta koktajli w puszkach z domieszką CBD, bez alkoholu (w tym Jeng & Tonic oraz Paloma). „Teraz, gdy istnieją wysokiej jakości alternatywy, bycie trzeźwym nie jest już trudne ani kłopotliwe. W rzeczywistości jest to całkiem niezła gratka” Producentka Jennifer Klein (z nadchodzącego Everest) podała koktajle Moscow Mule firmy na swoim corocznym przyjęciu świątecznym w Brentwood w zeszłym roku.

Katy Perry in an ad for her De Soi canned drinks brand, co-founded with master distiller Morgan McLachlan. CAA is an investor in the company; $25 for a four-pack, drinkdesoi.com

Katy Perry w reklamie swojej marki napojów w puszkach De Soi, współzałożonej z mistrzem destylacji Morganem McLachlanem; 25 dolarów za czteropak, drinkdesoi.com.

Dzięki uprzejmości DANA BOULOS

Oprócz piw OG takich jak O’Doul’s czy Clausthaler, nowe oferty bezalkoholowe obejmują wysokogatunkowe alkohole, wina, bittery, miksery i gotowe koktajle ubrane w żywe, designerskie opakowania. Wśród znanych nazwisk, które wkroczyły do tej przestrzeni są Bella Hadid, współzałożycielka Kin Euphorics, linii napojów łączących adaptogeny, rośliny, nootropiki (wzmacniacze poznawcze) i lekką kofeinę w celu uspokojenia lub dodania energii; oraz Katy Perry, współtwórczyni inspirowanych winem napojów musujących De Soi, które łączą soki, rośliny i adaptogeny. Justin Bieber, Leonardo DiCaprio, Taraji P. Henson, Barbie Ferreira, Lori Harvey i Tommy Dorfman są fanami Kin Euphorics, podczas gdy CAA jest inwestorem w De Soi.

Czytaj również:  Charles Koppelman, były dyrektor muzyczny i prezes Martha Stewart Living, zmarł w wieku 82 lat

W całym Los Angeles powstaje wiele sklepów z napojami bezalkoholowymi (które na pierwszy rzut oka wyglądają jak hipsterskie sklepy monopolowe). Soft Spirits zadebiutował w Silver Lake rok temu, a The New Bar został otwarty tego lata przy 1821 Lincoln Blvd. w Venice. W tym ostatnim najlepiej sprzedaje się odalkoholizowane wino Syrah londyńskiej firmy Noughty.

Soft Spirits at 3208½ Sunset Blvd. in Silver Lake.

Soft Spirits przy 3208½ Sunset Blvd. w Silver Lake.

DZIĘKI UPRZEJMOŚCI MARKI

Od czasu debiutu w 2021 roku, nowojorski detalista napojów bezalkoholowych Boisson, który oferuje ponad 125 marek, rozwinął sześć lokalizacji w NYC, jeden w San Francisco i trzy w Los Angeles – w Brentwood, Studio City i, ostatnio, Beverly Hills. Biznes wkrótce odsłoni swoje własne bezalkoholowe białe wino Boisson Blanc (16$).

Wśród marek sprzedawanych w Boisson są Amass z siedzibą w centrum L.A. (licząc Derek Jeter jako inwestor), który robi Rivertine, bezalkoholową opcję z profilem podobnym do ginu; i Free Spirits, firma z hrabstwa Marin, która serwuje bezalkoholowe alternatywy dla bourbona, ginu i tequili, infuzowane witaminami z grupy B jako bonus. Nagrodzony nagrodą Emmy kompozytor Blake Neely (The Flight Attendant) ma Free Spirits pod ręką w swoim Cow on the Wall Studios, aby popijać podczas sesji nagraniowych, podczas gdy producentka Holly Wiersma (Billionaire Boys Club) mówi THR, że kiedy organizuje przyjęcia, ustawia dedykowany „bar Free Spirits z rzemieślniczymi koktajlami, ponieważ tak wiele osób już nie pije” Free Spirits doda bezalkoholowy wermut w 2023 roku, a następnie gotowe do picia koktajle.

Free Spirits’ Spirit of Tequila is a reposado alternative; $37, drinkfreespirits.com

Dzięki uprzejmości Lupine Hammack/Courtesy of Brand

Inne marki bezalkoholowe godne uwagi obejmują Little Saints, który warstwuje CBD, botaniczne terpeny i grzyby reishi w swoich mocktailach Mimosa, Spicy Margarita i Ginger Mule; i Chicago-based Ritual Zero Proof, współzałożony przez powieściopisarza i scenarzystę Marcusa Sakey (Good People). Ten ostatni wszedł na rynek w 2019 roku jako „zamiennik alkoholu”, teraz z opcjami ginu, whiskey, tequili i rumu.

Czytaj również:  spinoff "Elsbeth" i reboot "Matlocka" z Kathy Bates dostaną zamówienia na pilota od CBS

Downtown L.A. z siedzibą w N.A. marka Optimist Botanicals, uruchomiona w 2021 roku, ze smakami, które kanalizują wódkę (Bright), tequilę (Smokey) i gin (Fresh) z czwartym napojem Amaro lądującym później w tym miesiącu. Optimist Botanicals jest najlepiej sprzedającym się bezalkoholowym napojem w ekskluzywnym sklepie spożywczym-kawiarni Erewhon, według firmy, i jest serwowany w gorących miejscach, takich jak Gold-Diggers, The Hollywood Roosevelt, The Britely i Proper Hotels.

Świeży zwrot na miksery koktajlowe, bąbelkowe bezalkoholowe eliksiry na bazie soków Betty Buzz Blake Lively w pięciu smakach (w tym Tonic Water, Meyer Lemon Club Soda i Ginger Beer) zostały wprowadzone we wrześniu 2021 roku (30 USD za 12-pak 9-oz. butelki). Niskokaloryczne napoje są przeznaczone do picia prosto lub do mieszania z alkoholami, takimi jak Aviation American Gin jej męża Ryana Reynoldsa. Betty Buzz sprzedał do tej pory ponad cztery miliony butelek, rzecznik mówi THR.

DJ i przedsiębiorca z branży wellness Hannah Bronfman jest inwestorem w Ghia, bezalkoholowej marce apéritif z siedzibą w L.A., inspirowanej kulturą śródziemnomorską, która tworzy cytrusowo-gorzkie napoje, takie jak Le Spritz, z ziół, owoców i korzeni. Priyanka Chopra Jonas, Jenna Lyons i szef restauracji Daniel Boulud piją Ghia, która zadebiutowała w czerwcu 2020 roku.

Inna niedawna premiera libacji pochodzi z Portland w postaci gotowej do picia marki koktajli bezalkoholowych For Bitter for Worse, której mikstury obejmują musujący aperitif Eva’s Spritz; The Saskatoon, stand-in pinot noir; i przypominający whiskey Smoky No. 56.

Dla wielu klientów napoje te stanowią wyrafinowane libacje, które ożywiają niektóre elementy kultury świata koktajli, a wszystko to bez alkoholu i jego skutków ubocznych.

Współzałożycielka firmy For Bitter for Worse, Shelley Elkovich, „Mogę powiedzieć, że aktorka z listy A zamówiła 36 butelek Eva’s Spritz w czasie ciąży, a inna znana osoba zamówiła nasze napoje z dnia na dzień do swojego apartamentu w Greenwich Village.”

Mocktails by Little Saints; $27 for a fourpack, littlesaints.com

Mocne koktajle firmy Little Saints, której fanami są m.in. Brie Larson, Jason Bateman i Miranda Kerr; bezalkoholowe negroni w puszce wchodzi na rynek pod koniec listopada; 27 dolarów za czteropak, littlesaints.com

TIMOTHY C HUFFT/COURTESY OF BRAND

Wersja tej historii po raz pierwszy pojawiła się w wydaniu magazynu The Hollywood Reporter z 9 listopada. Kliknij tutaj, aby subskrybować.

Latest Posts

Nie przegap