niedziela, 5 maja, 2024

Ostatnie posty

oglądalność „Loki” rośnie wraz z finałem 2. sezonu

Loki uzyskał największą oglądalność w drugim sezonie w tygodniu, w którym miał miejsce finał, zwiększając się o prawie 200 milionów minut w porównaniu z poprzednim tygodniem. To dobra wiadomość.

Złą wiadomością dla serii Marvel/Disney+ jest to, że pomimo skoku, Loki nadal zakończył swój drugi sezon znacznie za pierwszym pod względem czasu oglądania, zgodnie z rankingami streamingowymi Nielsena. Ulubieniec dzieci Bluey prowadził w ogólnym rankingu w tygodniu od 6 do 12 listopada, a Przyjaciele nadal publikowali wyższe niż zwykle liczby dwa tygodnie po śmierci gwiazdy Matthew Perry’ego.

Loki miał 753 miliony minut oglądania w tygodniu (jego finał zadebiutował 9 listopada), co stanowi 34-procentowy skok w porównaniu z poprzednim tygodniem i najlepszy wynik w sezonie z dużym marginesem. Poprzedni rekord drugiego sezonu wynosił 588 milionów minut w dniach 9-15 października. W ciągu sześciu tygodni drugiego sezonu serial zgromadził około 3,39 miliarda minut oglądania (w tym powtórne oglądanie pierwszego sezonu, ponieważ Nielsen liczy wszystkie odcinki serialu w swoich rankingach streamingowych). Sześć odcinków pierwszego sezonu w lecie 2021 roku zgromadziło 5,23 miliarda minut oglądania, co oznacza spadek oglądalności drugiego sezonu o około 35 procent.

Bluey zanotował 918 milionów minut oglądania w Disney+, przewodząc ogólnym rankingom – choć tydzień był pierwszym w tym roku, w którym przynajmniej jeden tytuł nie osiągnął miliarda minut. Bluey wyprzedził Grey’s Anatomy (897 milionów minut), zajmując pozycję nr 1. Friends uplasował się na szóstym miejscu z 716 milionami minut na Max, nieco za limitowanym serialem Netflix All the Light We Cannot See (744 miliony).

Dwa seriale zadebiutowały na listach przebojów: Animowany Blue Eye Samurai Netflixa (315 mln minut oglądania) oraz Lawmen Paramount+: Bass Reeves (290 milionów).

Film Davida Finchera The Killer był liderem listy przebojów w pierwszym tygodniu wyświetlania w serwisie Netflix; film z Michaelem Fassbenderem w roli głównej przyciągnął 650 milionów minut oglądania.

Czytaj również:  Critics Choice Awards: Brendan Fraser wzrusza się, odbierając nagrodę dla najlepszego aktora za "The Whale

Oceny streamingu Nielsena obejmują oglądanie tylko na telewizorach i nie obejmują minut oglądanych na komputerach lub urządzeniach mobilnych. Oceny uwzględniają jedynie widzów w Stanach Zjednoczonych, a nie w innych krajach. Poniżej znajdują się najpopularniejsze tytuły streamingowe w okresie od 6 do 12 listopada.

Overall

1. Bluey (Disney+), 918 milionów obejrzanych minut
2. Grey’s Anatomy (Netflix), 897 milionów
3. Suits (Netflix/Peacock), 826 mln
4. Loki (Disney+), 753 mln
5. All the Light We Cannot See (Netflix), 744 mln
6. Friends (Max), 716 mln
7. Selling Sunset (Netflix), 709 mln
8. NCIS (Netflix/Paramount+), 705 mln
9. Six Feet Under (Max/Netflix), 692 mln
10. Gilmore Girls (Netflix), 666 mln

Original Series

1. Loki, 753 mln minut
2. All the Light We Cannot See, 744 mln
3. Selling Sunset, 709 mln
4. The Great British Baking Show (Netflix), 436 mln
5. Escaping Twin Flames (Netflix), 404 mln
6. The Morning Show (Apple TV+), 373 mln
7. Life on Our Planet (Netflix), 363 mln
8. The Fall of the House of Usher (Netflix), 339 mln
9. Blue Eye Samurai (Netflix), 315 mln
10. Lawmen: Bass Reeves (Paramount+), 290 milionów

Acquired Series

1. Bluey, 918 milionów minut
2. Grey’s Anatomy, 897 milionów
3. Suits, 826 milionów
4. Friends, 716 milionów
5. NCIS, 705 milionów
6. Six Feet Under, 692 mln
7. Gilmore Girls, 666 mln
8. Cocomelon (Netflix), 630 mln
9. Face Off (Netflix/Peacock), 576 mln
10. The Simpsons (Disney+), 545 mln

Movies

1. The Killer (Netflix), 650 milionów minut
2. Spider-Man: Across the Spider-Verse (Netflix), 597 milionów
3. Insidious: The Red Door (Netflix), 441 milionów
4. Home Alone (Disney+), 422 miliony
5. Elemental (Disney+), 352 miliony
6. Minionki (Netflix), 280 milionów
7. Bez urazy (Netflix), 258 milionów
8. Grinch (2018) (Peacock), 251 milionów
9. The Super Mario Bros. Movie (Peacock), 249 milionów
10. Five Nights at Freddy’s (Peacock), 248 milionów

Czytaj również:  Jon Favreau mówi, że Robert Downey Jr. prowadził rozmowy w sprawie innej postaci Marvela, zanim został Iron Manem

Latest Posts

Nie przegap