niedziela, 19 maja, 2024

Ostatnie posty

Sieć podcastów Rooster Teeth sprzedana agencji Night Talent

Night, firma zarządzająca talentami, która reprezentuje YouTuberów i streamerów Twitcha, przejęła Roost Podcast Network od Warner Bros. Discovery.

W ramach przejęcia Night zachowa większość zespołu sieci podcastów, w tym A.J. Feliciano, szefa The Roost Podcast Network. Sieć obejmuje 47 oryginalnych programów, z ponad 350 milionami wyświetleń i 20 milionami pobrań audio miesięcznie.

Popularne programy to This Past Weekend with Theo Von, H3 Podcast (Ethan i Hila Klein), The Phil DeFranco Show i wiele innych.

Przejęcie nastąpiło po tym, jak Warner Bros. Discovery ogłosiło zamknięcie Rooster Teeth, właściciela sieci podcastów Roost, na początku marca. W tym czasie WBD powiedziało, że będzie sprzedawać sieć podcastów i potencjalnie dodatkowe IP, takie jak Red vs Blue, RWBY i Gen:LOCK.

Oprócz reprezentowania talentów takich jak MrBeast, inne segmenty Night obejmują Night Labs, Night Studios i Night Ventures.

„Charakterystyczna tożsamość marki The Roost, lojalna sieć talentów i partnerów oraz misja bycia” siecią podcastów dla twórców „doskonale wpisują się w nadrzędną strategię Night” – powiedział Reed Duchscher, dyrektor generalny i założyciel Night. „Night zobowiązuje się do utrzymania autonomii i integralności The Roost, zapewniając jej niezależny rozwój w ramach rodziny Night.”

„Zespół The Roost jest podekscytowany dołączeniem do Night, przyszłościowo myślącej firmy, która od dawna rozumie potencjał twórców” – powiedział A.J. Feliciano, szef The Roost Podcast Network. „Przyszłość podcastingu leży w samym sercu ekonomii twórców, a to przedsięwzięcie napędza tę wizję.”

Czytaj również:  Pamiętnik Barbry Streisand "My Name is Barbra" ukaże się w listopadzie

Latest Posts

Nie przegap