czwartek, 29 lutego, 2024

Ostatnie posty

Tamaya Petteway mianowana wiceprezesem ds. partnerstw w Dick Clark Productions

Dick Clark Productions mianował Tamayę Petteway wiceprezesem ds. partnerstw.

W swojej roli Petteway będzie kierować działem sponsoringu, nadzorując strumienie przychodów i zysków związane ze sponsorami, reklamodawcami, lokalizacjami i miejscami. Będzie również kierować inicjatywami sprzedażowymi i strategią na wszystkich platformach DCP.

Petteway, który dołączy do firmy 12 czerwca, będzie podlegał Jayowi Penske, dyrektorowi generalnemu, prezesowi i założycielowi Penske Media oraz dyrektorowi generalnemu DCP, a także dyrektorowi operacyjnemu DCP Mike’owi Kohnowi.

Petteway przechodzi do DCP z Endemol Shine North America, gdzie ostatnio była wiceprezesem ds. marki, partnerstw, licencjonowania i digitalu. Pracowała nad partnerstwami marek dla takich programów jak MasterChef i MasterChef Junior stacji Fox, Wipeout stacji TBS, The Courtship stacji Peacock oraz Foodtastic stacji Disney+. Przed Endemol Shine pracowała w Universal Music Group i CORE Media 19.

„Tamaya wnosi do tej roli niesamowite doświadczenie, talent i autorytet” – powiedział Penske w oświadczeniu. „Jej unikalny zestaw umiejętności, entuzjazm dla rozrywki i kreatywne podejście są jedyne w swoim rodzaju i nie mogę się doczekać, aby obserwować, jak rozwija strategię sponsoringu w DCP w przyszłości.”

„Pracując nad jednymi z największych marek w branży telewizyjnej i rozrywkowej, jestem niezmiernie podekscytowana możliwością dołączenia do utalentowanego zespołu Dick Clark Productions i pracy nad niezwykłym portfolio kultowych programów na żywo i legendarnych programów telewizyjnych” – powiedziała Petteway w oświadczeniu. „Jestem podekscytowany możliwością połączenia mojego doświadczenia w telewizji i muzyce w celu budowania długoterminowych strategicznych partnerstw z markami, wprowadzania w życie kreatywnych integracji i niestandardowych programów sponsorskich 360, które umożliwią markom konsumenckim autentyczne dotarcie do docelowych odbiorców oraz wpłyną na widzów i fanów popkultury, aby wchodzili w interakcje i doświadczali rozdań nagród i wydarzeń DCP w bardzo istotny, innowacyjny i zabawny sposób.”

DCP jest jednostką Penske Media Eldridge. PME jest spółką zależną i joint venture pomiędzy Penske Media, spółką macierzystą The Hollywood Reporter, a Eldridge.

Czytaj również:  Jak Fundacja Inevitable opracowała swoje "agresywne" rozwiązanie, aby płacić niepełnosprawnym pisarzom, aby nie zadowalali się pracą w charakterze konsultantów

Latest Posts

Nie przegap